quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zijn we weer aardig
Grapje is best tof hoor, maar niet iedereen is zo geschoold in zwanger worden/zijn als de meeste OUD-users...
Dat ze de fout maakt hier te posten ipv op babybrabbel of 1 van de andere theekransjesfora kan TS ook niet iets aan doen. En zoals gezegd, grapje is tof en ben ik ook niet vies van, maar dit is iemand affikken. Hou ik niet van.
pssstquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Sjeen het volgende:
BE... ik heb een hele tijd zitten denken wat je nou zou bedoelen met een 'PC antwoord'Er was flink sterke koffie voor nodig, maar ik ben eruit
Wil je weten wat er allemaal door mijn hoofd is gegaan als mogelijk antwoord
Mooi! Als jij er niet van houdt, dan is dat bij deze bekend. En nou?quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zijn we weer aardig
Grapje is best tof hoor, maar niet iedereen is zo geschoold in zwanger worden/zijn als de meeste OUD-users...
Dat ze de fout maakt hier te posten ipv op babybrabbel of 1 van de andere theekransjesfora kan TS ook niet iets aan doen. En zoals gezegd, grapje is tof en ben ik ook niet vies van, maar dit is iemand affikken. Hou ik niet van.
Ik denk dat het nu tijd is voor plaatjes van fout uitgevoerde illegale abortussen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mooi! Als jij er niet van houdt, dan is dat bij deze bekend. En nou?
O ja, ik sta inderdaad bekend als moraalridderquote:
Nu niks, net zoals jij hier jouw 'ding' mag doen mag ik dat natuurlijk ook. Dit is gelukkig een forum waar iedereen z'n mening kwijt kanquote:Op maandag 9 november 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mooi! Als jij er niet van houdt, dan is dat bij deze bekend. En nou?
ok tof!!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, ik sta inderdaad bekend als moraalridder
[..]
Nu niks, net zoals jij hier jouw 'ding' mag doen mag ik dat natuurlijk ook. Dit is gelukkig een forum waar iedereen z'n mening kwijt kan
Waar sta je dan om bekend?quote:Op maandag 9 november 2009 13:46 schreef flugeltje het volgende:
O ja, ik sta inderdaad bekend als moraalridder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |