goed idee! eigen rechter gaan spelen. zit jij dalijk in het beklaagdenbankje ipv de aso automobilistquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef jack4ya het volgende:
Ideeen om dit gedrag wat in te teugelen? Het is wachten tot het eerste ongeval.
Boven de weg staan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef jack4ya het volgende:
Echter, nu vinden vele goochemerds wel dat ze boven de weg staan, want ze rijden dwars 'door' de afzettingen heen, en slalommen langs de paaltjes.
Nee joh, ik zeg toch net dat ik geen eigen rechter ga spelen. Er moeten wel wat methoden zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed idee! eigen rechter gaan spelen. zit jij dalijk in het beklaagdenbankje ipv de aso automobilist
Waarom zet de gemeente geen paaltjes neer die je met een steutel plat kunt gooien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef jack4ya het volgende:
Politie is er van op de hoogte, zegt te willen surveilleren. Maar ze kunnen er moeilijk 24 uur per dag gaan staan. Gemeente kaatst de bal naar de politie terug.
Afsluiten met betonblokken kan niet omdat het een ontsluitingsroute voor nooddiensten is.
Ideeen om dit gedrag wat in te teugelen? Het is wachten tot het eerste ongeval.
Niet in Enschede...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:54 schreef Kreator het volgende:
Waar is dat? Precies zo'n situatie als bij mij voor de deur. Zelfde mongolen. Al is de gemeente hier ook niet goed bezig, want bijna alles is éénrichtingsverkeer en omleidingen slecht aangegeven en bovendien liggen bijna alle verkeersaders op dit moment plat.
(Enschede)
Sinds wanneer zijn die aangewezen op een (smal?) fietspadquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef jack4ya het volgende:
De crux zit 'm in het feit dat de hulp/nood diensten er langs moeten kunnen.
Jouw opa was lid van de NSB vroeger?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef maok het volgende:
Misschien kun je je aanbieden als vrijwillig verkeersregelaar bij de politie. Ik weet niet precies wat de regels zijn maar verkeersregelaars mogen mensen bekeuren (nummerbord opschrijven en doorgeven bij de politie) die hun aanwijzingen die opvolgen. Je moet volgens mij wel een (korte) opleiding volgen bij de politie.
Dan kun je er zelf gaan staan posten en mensen terug sturen als ze ergens rijden waar ze niet mogen rijden, luisteren ze dan niet dan geef je het nummerbord door en ze krijgen een boete. Ik vermoed dat er wel wat mensen boos gaan reageren maar als je het er voor over hebt zou je het kunnen overwegen.
En jij hebt het iq van een aardappel?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jouw opa was lid van de NSB vroeger?.
Nee ik vind dat iedereen maar moet doen wat hij leuk vind zonder dat er regels zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jouw opa was lid van de NSB vroeger?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |