Een mattie en ik zijn bezig met een chick fucking hard te playen zoals het hoort toch!?

Dat wijf zit bij ons in de klas en zij is echt de bom vertel ik je, eerlijk geloof me..
Mjaa wij fluisteren telkens lieve woordjes in haar oortjes en dan wordt ze echt fucking verlegen, je kan echt aan haar zien dat ze dat leuk vind maar ze weet haar geen houding te geven. Allemaal verdiensten voor ons toch, wij zijn gewoon dominant en zij onderdanig! Wij zijn de baas.
We willen ook niet in de ‘friendszone’ terecht komen, want dat is echt voor de gays!! Fucking nerdjes die daar in komen.. wij zijn echte bazen met meisjes weet je..
Mijn mattie en ik weten alleen niet of ze wel van de goede kant is weet je? Hmm maar bij meisjes maakt het niet zoveel uit toch? Ze houdt zich niet zoveel bezig met jongens.. behalve met ons dan..
Zij studeert hier maar ze woonde ergens anders.. maar sinds vorige maand is ze hier komen wonen, voor haar een wildvreemde stad met allemaal nieuwe mensen die ze niet kent natuurlijk.. misschien kunnen wij hier als players gebruik van maken? Inspelen op die onzekerheid? Wat denken jullie? Hoe moeten we dit aanpakken? Wij hebben wel een dergelijk idee ofcurz maar we willen uit verschillende opties kiezen.
Omdat we weten dat op Fok die echte pimps hangen, vragen we jullie om die echte tips en trucs..
Peace out!