Extra nederlands heb ik al. Ik snap opzich wel wat er staat, maar het is niet relevant aan het onderwerpquote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef Light het volgende:
Heb je al gekeken of je de tekst van dat artikel kunt vinden? En vervolgens die tekst gelezen en geprobeerd te snappen waar het over gaat? En als je het niet snapt, wat doet je dan vermoeden dat je medeleerlingen het wel snappen? Je kunt dus gewoon de eerste drie volzinnen citeren
En als je dan toch op school bent morgen, vraag dan ook eens of je wat extra lessen Nederlands kun krijgen.
Oh het betoog ligt er al hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef DonJames het volgende:
Je bent lekker op tijd met je huiswerk kerel!
Dat gaat dus over gewoon fouilleren, dat mag alleen bij verdachten. En wat het woord "verdachte" betekent wordt dus uitgelegd in dat artikel wat je daar citeert.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Extra nederlands heb ik al. Ik snap opzich wel wat er staat, maar het is niet relevant aan het onderwerp
Als verdachte wordt vóórdat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan eenig strafbaar feit voortvloeit.
[2.]
Daarna wordt als verdachte aangemerkt degene tegen wien de vervolging is gericht.
3.
De aan de verdachte toekomende rechten komen tevens toe aan de veroordeelde tegen wie een strafrechtelijk financieel onderzoek is ingesteld of te wiens aanzien op een vordering van het openbaar ministerie als bedoeld in artikel 36e van het Wetboek van Strafrecht niet onherroepelijk is beslist.
het stelte dat je kan worden aagemerkt als verdachte voordat vervolging begint als je ergens van word verdacht, dat je daarna zo word genoemt de rest van de procedure en dat hetzelfde geld voor fraudeurs ed. . maar hoe geeft dit recht op fouilleren?![]()
Art. 151b Gemeentewet jo. art. 50 lid 3, art. 51 lid 3, en art. 52 lid 3, Wet wapens en munitie.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef Yreal het volgende:
oeps
Het stelt toch dat je de verdachte bent?
Welke wet geeft dan vervolgens recht op het mogen fouilleren?
Preventief fouilleren is denk ik gekoppeld aan de bijzondere bijvoegdheden van de burgemeester van een stad (in combinatie met instellen veiligheidsrisicogebieden)... Zal ergens in de Gemeentewet staan.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef Yreal het volgende:
oeps
Het stelt toch dat je de verdachte bent?
Welke wet geeft dan vervolgens recht op het mogen fouilleren?
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Art. 151b Gemeentewet jo. art. 50 lid 3, art. 51 lid 3, en art. 52 lid 3, Wet wapens en munitie.
Het staat ook gewoon in die Wiki!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |