Mijn gedachte ook, heb het zelfde probleem gehad met mijn router, na een firmware upgrade was dit verleden tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
Misschien de firmware van je router een updaten?
Heb dit gedaan en ik wacht af wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
Misschien de firmware van je router een updaten?
Wanneer er nog steeds problemen zijn zal ik dit eens proberenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef luukskywalker het volgende:
Misschien staat er een andere wifi router te storen.
Probeer even je wifi channel aan te passen naar een ander nummer.
Misschien dat het helpt.
En daar gaat 't volgens mij fout...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:08 schreef Swennus het volgende:
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn draadloze internet.
Af en toe heb ik op mijn laptop geen verbinding meer met het internet. hij blijft dan hangen op "identificeren van het netwerk". Wanneer ik mijn router dan reset doet mijn internet het wel weer voor een bepaalde tijd( steeds wisselend)
Ik werk op windows vista, en mijn router is van Belkin. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
1e heeft niet geholpen maar waar kan ik mijn wifi channel veranderen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:57 schreef Swennus het volgende:
[..]
Heb dit gedaan en ik wacht af wat er gaat gebeuren
[..]
Wanneer er nog steeds problemen zijn zal ik dit eens proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |