He? Je hebt je laptop in de gang staan bij je voordeur?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Geqxon het volgende:
En ik heb zelfs mijn felle monitor uit moeten doen.
Nu moet ik Fokken op het kleine 3" beeldscherm van mijn telefoon.
Klacht: Kindermafia.
Gast, het rijmt niet eens!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef rene90 het volgende:
HIER WOONT EEN KIKKERBIL DIE NIKS GEVEN WILT"
Goeie toepasselijke iconquote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Geqxon het volgende:
En ik heb zelfs mijn felle monitor uit moeten doen.
Nu moet ik Fokken op het kleine 3" beeldscherm van mijn telefoon.
Klacht: Kindermafia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Goeie toepasselijke icon![]()
Op een of andere manier komt hier niemand aan de deur. Moet ik al dat snoep zelf opeten.Hahaahahahahahaha! Nemain gaat zich kotsmisselijk vreten ivm met het misgunnen van snoep aan andere kinderen van zijn leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Of gaat dat te furrrrr?
En je hebt je ladder ingetrokken?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik blij dat ik 4 hoog woon.
Jup, en een briefje voor de deur beneden gehangen dat iedereen hier besmet is met de mexicaanse griep. Kut kindersquote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef deepart het volgende:
[..]
En je hebt je ladder ingetrokken?
Heeft hij nou een trekvlek net boven die doos op zijn shirt zitten?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Of gaat dat te furrrrr?
Brbquote:Op woensdag 11 november 2009 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, en een briefje voor de deur beneden gehangen dat iedereen hier besmet is met de mexicaanse griep. Kut kinders
Dat kan je toch niet weten als je niet thuis bent geweestquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef Djeez het volgende:
Ik ben met mijn kinderen wezen lopen, heb zelf niks aan deur gehad
Als je er een bolletje van draait welquote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef Ringo het volgende:
Is het aardig om dat tuig met een handjevol noten-rozijnen-cruesli je laan uit te sturen?
Ik ben toch nog steeds voor echte lampionnen. Het heeft wel wat, dat die dingen in vlammen opgaan in een paar seconden en dan de tranen die volgen. Die doen dan in ieder geval nooit meer aan Sint fucking Maarten mee.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Re het volgende:
maar ziet er verder wel schattig uit hoor al die nep lampionnen
stfu over sint maarten, anders krijg je geen cadeautjes 5 decemberquote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds voor echte lampionnen. Het heeft wel wat, dat die dingen in vlammen opgaan in een paar seconden en dan de tranen die volgen. Die doen dan in ieder geval nooit meer aan Sint fucking Maarten mee.
Zodra de sint hier is zit ik al lang en breed in Spanje.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:45 schreef deepart het volgende:
[..]
stfu over sint maarten, anders krijg je geen cadeautjes 5 december
Verwend nestquote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra de sint hier is zit ik al lang en breed in Spanje.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Of gaat dat te furrrrr?
Joh, hou toch op. Of wou je dat ouwe teringschilderij soms ook nog meeslepen?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra de sint hier is zit ik al lang en breed in Spanje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |