Ahh it was you !!!!quote:Op maandag 9 november 2009 00:42 schreef porsche1 het volgende:
Sorry TS.
Voortaan vraag ik wel of ik de auto mag lenen.
Ja dat is ook mijn intentie maar ik wil me alvast voorbereiden op het "ja nee" gedoe... Bewijsvoering en zo....quote:Op maandag 9 november 2009 00:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Bewijs opvragen...
Zal achterop die brief wel staan hoe en wat, denk ik
Volgens mij heb je sowieso recht op inzage van de bewijsstukken...quote:Op maandag 9 november 2009 00:45 schreef kres het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn intentie maar ik wil me alvast voorbereiden op het "ja nee" gedoe... Bewijsvoering en zo....
Nou het is in de provincie noord holland gebeurt en bij hun kan je via het net foto's inzien zo ver ik het begrijp.quote:Op maandag 9 november 2009 00:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sowieso recht op inzage van de bewijsstukken...
Beetje paranoïde?quote:Op maandag 9 november 2009 02:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Maar dat betekend dus dat ze er daar óf enorm naast zitten/fouten maken , óf er rijdt iemand rond met hetzelfde kenteken. Moet je nog oppassen ook dat je niet op de snelweg klemgereden wordt en met veel bombarrie ingerekend gaat worden.
Identiteits-diefstal komt nogal eens voor en kan vergaande gevolgen hebben.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:40 schreef kres het volgende:
Kort geleden heeft mijn moeder een bekeuring ontvangen van het ons o zo bekende CJIB.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef kres het volgende:
Je moet dan met je DigiD inloggen.. Daar zit ik nu dus mee te kloten... Gebruik het ook zo lekker veel dat ik dus niet meer weet wat mijn WW is .... GRRRR
`quote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef kres het volgende:
[..]
Nou het is in de provincie noord holland gebeurt en bij hun kan je via het net foto's inzien zo ver ik het begrijp.
Je moet dan met je DigiD inloggen.. Daar zit ik nu dus mee te kloten... Gebruik het ook zo lekker veel dat ik dus niet meer weet wat mijn WW is .... GRRRR
Dat klopt op zich wel, maar ik vermoed niet dat je een foto op naam van je moeder kan opvragen met het DigidID van TSquote:Op maandag 9 november 2009 07:47 schreef Chinless het volgende:
Maar met DigiD je foto opvragen? nog nooit van gehoord.
Klopt, nieuwe service van het CJIB.quote:Op maandag 9 november 2009 07:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
`
Je kan ook gewoon een brief sturen. Dit MOET je toch doen om bezwaar aan te tekenen.
En verder klopt het wel, alkmaar licht in noord holland. Maar met DigiD je foto opvragen? nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 9 november 2009 07:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
`
Je kan ook gewoon een brief sturen. Dit MOET je toch doen om bezwaar aan te tekenen.
En verder klopt het wel, alkmaar licht in noord holland. Maar met DigiD je foto opvragen? nog nooit van gehoord.
Inderdaad, gewoon eerst even bellen. Dan zoeken ze de foto op en bekijken ze of het kenteken bijvoorbeeld niet verkeerd gescand is.quote:Op maandag 9 november 2009 08:58 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zou trouwens eerst even bellen. Waarschijnlijk kunnen ze direct zien dat op de foto een ander kenteken staat en dan lossen ze het direct op.
http://www.digid.nl/nieuws/artikel/64/quote:Op maandag 9 november 2009 07:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
`
Dat bedoel ik dus...quote:Op maandag 9 november 2009 11:14 schreef drijfhout het volgende:
[..]
http://www.digid.nl/nieuws/artikel/64/
https://www.mijnpolitiebureau.nl
Overkill, eerst bellen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:20 schreef DancePlaza het volgende:
wob proces opvragen
kijk even op flitservice.nl voor de procedure
quote:
Vind van niet...quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 11:13 schreef BlaZ het volgende:
Inderdaad, gewoon eerst even bellen.
quote:
anders lees je het topic gewoon ff en zie je dat TS al lang gebeld heeft, spuit 11quote:Op woensdag 11 november 2009 15:10 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien is het een idee om eerst even te bellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |