Misschien hebben ze de verkeerde datum gepakt, misschien hebben ze het kenteken verkeerd ingevoerd, of er rijdt toch een auto met jouw kenteken rond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef FortunaHome het volgende:
Het is nu de eerste keer dat ik zoiets krijg, misschien maar eens de foto opvragen en kijken wat voor auto daar op staat, kan iig onmogelijk mijne zijn.
Doen hebben wij ook 2 x gehad, gewoon foto opvragen vaak kijken ze er zelf dan nog een keer al naar en vragen ze meer gegevens op waardoor ze al zien dat jij het niet was. Wij zouden geflitst zijn in Den Bosch op zondag terwijl we in Amstelveen wonen en daar voor de rest niet waren geweest, kenteken was verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef FortunaHome het volgende:
Het is nu de eerste keer dat ik zoiets krijg, misschien maar eens de foto opvragen en kijken wat voor auto daar op staat, kan iig onmogelijk mijne zijn.
Dan haalt die pastapipo gewoon weer andere platen, maar dan met een 2-tjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef FortunaHome het volgende:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het kenteken verkeerd gelezen is door de software.
Wordt pas echt vervelend als hetzelfde type auto op de foto staat met mijn plaat. Dan kom ik waarschijnlijk andere borden aan het halen met zo'n kleine 1 erop ofzo...
Om beroep aan te tekenen hoef je niet te betalen, als je daarna naar de rechtbank gaat wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet even goed kijken op de rekening. Soms moet je namelijk eerst de boete betalen voor je m aanvecht. En soms moet je m juist niet betalen als je m wilt aanvechten.
Volgens mij zijn het agenten die die dingen lezen. En ja, een "foutje" is snel gemaakt. Want 99% denkt toch dat het vast wel terecht is en betaalt die boete dus gewoon, of het nu wel of niet terecht is.quote:Anyway, wij hebben het ook wel eens gehad. Dus foto opgevraagd. Zelfde type auto, zelfde kleur ook, maar één cijfer verschillend op het nummerbord. Tja, de software is niet onfeilbaar, ook niet bij de politie. Zou me dus niet teveel zorgen maken.
Ja, wie onthoudt er nou exact in welke straten hij geweest isquote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja en het gros denkt "het zal wel kloppen" en betaalt braaf de bekeuring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |