vraag ligt achter, t topic ga ik eens bekijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had gisteren al gevraagd of dit niet een kloon was, doe het nu nogmaals
Karzai
Check dit topic dan
Couscous in de kantine
Gast kan amper nederlands en dan opeens weer wel en kan geeneens couscous en rijst uit elkaar houden
zit dicht zo te zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Zeroku het volgende:
Stijve poep tijdens het neuken
Hoe lang blijft deze nog open?
omdat je nog geen tr gezet hadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is [Centraal] Wegmisbruikers + Red Mijn Vakantie - 25 Okt #10 nog open??
Zo gaat het leuke van een zondagavond topic er ook af
Ik kan het begrijpen waarom die op slot is. Maar ik probeerde een punt te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
je snapt prima waarom die op slot is
Regel dat maar via PM met 'm.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
Gepeupel uit de ivorentoren. Phpmystyle topic!
Bio, mag ik nog 2 reacties plaatsen om die ene gast zijn mond te snoeren?
Hij maakt telkens hetzelfde punt en dat is pleonasme, sorry voor hem.
En ik pm hem even zodat hij zijn huiswerk gaat maken. En heb ik me credits voor vandaag al verspeeld ?
PM is de computer al uit.quote:
Helder en duidelijk. Topics moeten beter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:55 schreef Biogarde het volgende:
Al gebruik je 8000 moeilijke woorden, het topic gaat gewoon nergens over.
Al lees je het topic 3 keer, dan nog heb je geen idee. En gezien de reacties is het maar beter zo.
Dat zeggen mijn ouders nou ook altijd.quote:
Tuurlijk wel, laat maar weten waar. Als we het zien, en het zijn topicverneukende posts, dan maken we daar korte metten mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kan er niet is wat gedaan worden aan Repeat en zijn HBO geneuzel? Constant loopt hij HBO (en waarschijnlijk MBO, VMBO en HAVO) af te kankeren omdat het niet zo goed is als WO.
\quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kan er niet is wat gedaan worden aan Repeat en zijn HBO geneuzel? Constant loopt hij HBO (en waarschijnlijk MBO, VMBO en HAVO) af te kankeren omdat het niet zo goed is als WO.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.
Ik vind een note wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe jij wel eens larpen of durf je dat soms niet??? Anders vechten we het daar wel uit lafaard!
Dat zou kunnen ja. De OP wemelt verder van de kromme zinnen, maar ik zal het hierbij laten en jullie niet verder vermoeien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef ondeugend het volgende:
Zeuren om = vraag
Zeuren over = algemeen
Met zeuren om notes wordt bedoeld; Zeuren om een ander een note aan te naaien... of je zelf
idd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
SF![]()
SRSLY,
Ga je nou al op voorhand een TT wijzigen en mag niemand pedo roepen omdat je bang bent dat die ouwe baas dat op de een of andere vage manier te zien krijgt en FOK! voor het gerecht sleept ofzo? Die vent z'n naam staat er niet eens in, het is al het zoveelste topic wat ik erover zie en waarom zou de TS daar niet hem een pedo mogen noemen
is gesloten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dagelijkse stroom misdaad van getinte en multiculti criminel
Wat voegt dit nou eigenlijk toe aan KLB? Het is geen eens een klacht, gewoon een opsomming van criminaliteit begaan door allochtonen. Door een zogenaamd grappige TS die een linkse nick heeft maar uiteraard vrij rechts is.
valt op zich mee, bezem wel even wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
En dit topic is vanaf ongeveer halverwege pagina 2 en begin pagina 3 ook alleen maar SC en bagger
Ongevoelige dude bij Take Me Out
Werd het dus nog wat. Want de OP is kutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
De Amsterdamse grachten
Vervalt ook meteen in een Amsterdam/ Amsterdam
en hoerenloop topic
Is dat zo gek dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
SF![]()
SRSLY,
Ga je nou al op voorhand een TT wijzigen en mag niemand pedo roepen omdat je bang bent dat die ouwe baas dat op de een of andere vage manier te zien krijgt en FOK! voor het gerecht sleept ofzo? Die vent z'n naam staat er niet eens in, het is al het zoveelste topic wat ik erover zie en waarom zou de TS daar niet hem een pedo mogen noemen
Ja, leg dat eens uit SF?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Je veranderd de TT meteen en haalt posts weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zeg alleen dat het overmatig gebruik van het woord pedo wel iets minder kan.....
Jawel, dat jij maar al even veeeeeeeeel te ver vooruit gaat denken. Die vent zn NAW gegevens of naam staan niet eens in het topic. Jij zit als een angstig kuiken alle 'krachttermen' te verwijderen en mod zo het hele topic dood.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?
Dat ik graag een sommatie van een advocaat aan het adres van danny wil voorkomen? Ik sluit het topic niet, ik zeg niets over de reacties en haal de foto's niet eens weg. Ik zeg alleen dat het overmatig gebruik van het woord pedo wel iets minder kan.....
Wat is het probleem nou eigenlijk? niets toch...
Het topic is toch nog open ? of niet dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je veranderd de TT meteen en haalt posts weg.
Ik denk ik vul je even aan.
Ja, best...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het topic is toch nog open ? of niet dan?
Ja, maar helemaal naar de klote omdat we het niet over het punt in kwestie kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een foto en één zo'n term is al genoeg hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, dat jij maar al even veeeeeeeeel te ver vooruit gaat denken. Die vent zn NAW gegevens of naam staan niet eens in het topic. Jij zit als een angstig kuiken alle 'krachttermen' te verwijderen en mod zo het hele topic dood.
Het slaat gewoon totaal nergens op, en is zwaar overtrokken
onzin!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar helemaal naar de klote omdat we het niet over het punt in kwestie kunnen hebben.
Ik zeg niet dat je het dicht hebt gegooid dus ik begrijp deze reactie niet helemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan je alle topics die over iemand gaan wel sluiten. Het is zwaar overtrokken. Dat je op voorhand nou de boel wat in de gaten houdt prima, maar dat die vent niet eens een pedo genoemd mag worden uit angst van sommaties van zn advocaat terwijl het al op TV in diverse shows is geweest en dit het zoveelste topic is slaat natuurlijk écht nergens op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een foto en één zo'n term is al genoeg hoor.Gezeik om niets dit. Als ik alles echt goed zou doen zou ik de foto's verwijderen en het topic sluiten.
Het gaat erom dat het geen pedoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dan kan je alle topics die over iemand gaan wel sluiten. Het is zwaar overtrokken. Dat je op voorhand nou de boel wat in de gaten houdt prima, maar dat die vent niet eens een pedo genoemd mag worden uit angst van sommaties van zn advocaat terwijl het al op TV in diverse shows is geweest en dit het zoveelste topic is slaat natuurlijk écht nergens op.
Hoe zou die vent het moeten zien? Lijkt me niet echt iemand die dagelijks zn naam zit te Googlen, en oh nee wacht; zn naam staat er niet eens in, dus al deed hij dat.... Gok ook niet dat het een FOK!-user is ofzo
Nee het gaat erom dat je bang bent dat op de een of andere dubieuze manier deze best man FOK! gaat sue-en ofzo. Dat zeg je net zelf. En in het topic zeg je 'Dit is de reden waarom FOK! problemen krijgt' of iets in die strekking.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het geen pedo![]()
festijn moet zijn. Inhoudelijk reageren kan ook gewoon zonder zo nodig pedo dit pedo dat te roepen....
Dat hangt dus samen ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat je bang bent dat op de een of andere dubieuze manier deze best man FOK! gaat sue-en ofzo. Dat zeg je net zelf. En in het topic zeg je 'Dit is de reden waarom FOK! problemen krijgt' of iets in die strekking.
volgens mij heeft niemand op die manier gereageerd ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onzin!
Je kan prima je dingen kwijt die je wilt zeggen. Zolang je maar inhoudelijk reageert en niet enkel pedo![]()
gaat posten....
daarom is het topic dus ook nog gewoon openquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef najazeg het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand op die manier gereageerd ...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daarom is het topic dus ook nog gewoon open
ow, is al gebeurdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef appelsjap het volgende:
ik vraag WANNEER niet WAAROM
lisettede
Terecht aangepast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
SF![]()
SRSLY,
Maar leg mij es uit hoe het via Google te linken aan die vent is dan? Als je ieder 'onwenselijk' woord niet gelinked aan FOK! in Google wil hebben dan denk ik dat je je levenswerk hebt gevondenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Terecht aangepast.
Als het in Google komt, komt het er niet zo makkelijk weer uit. Dat het twijfelachtig gedrag is, is duidelijk en dat mag besproken worden. Alleen iemand op voorhand pedo noemen daar kan FOK! hele grote problemen mee krijgen en dat voorkomen we liever.
Dus verder ook wat S-F zegt, hou het inhoudelijk en je vind hem een pedo, prima, maar enkel reacties als "Pedo" verdwijnen.
En hoeveel hits krijg je als je op Hello Goodbye googled denk je. En hoeveel andere shows, blogs, fora, e.d. hebben er wel geen aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef NJ het volgende:
Zijn deelname staat er in, een volledige omschrijving én een foto.
/care.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoeveel hits krijg je als je op Hello Goodbye googled denk je. En hoeveel andere shows, blogs, fora, e.d. hebben er wel geen aandacht aan besteed.
Prima hoor dat je edit, maar doe nu niet net alsof als die vent zn eigen naam googled ofzo de eerste 100 hits FOK! zijn met 'vuige pedo' enzo
eh pardon1quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Bob-B het volgende:
Doe normaal man, dat hele topic draait om de TS en haar foto's, niet meer om de klacht die ze in eerste instantie had. Vervolgens ook nog met je schijnheilige kop in FB komen vragen om hem weer te openen.
Dat was de reden. En om die reden open ik hier een topic.quote:Ik durf het wel om een gastslotje te zetten zolang er nog foto's van een user instaan, ondanks verzoek om weg te halen.
Je doet weer schijnheilig, jij weet net zo goed dat het hele topic en ook deel 2 niet meer om de klacht ging, maar gewoon een verzameling dieptrieste en vooral kansloze rukkertjes waren die graag de aandacht willen van een meisje op een foto. Als je dat niet eens de gaten heb, ja jongen, dan snap ik opeens dat gedrag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
eh pardon1Niet gelijk zo aanvallen voelen
[..]
Dat was de reden. En om die reden open ik hier een topic.
weghalen is niet hetzelfde als spoileren, en in dit geval doen we niet aan deeltjes, het gaat nergens overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef wise het volgende:
Ik voel me beledigd?! #3
Graag heropen.
User vroeg foto weghalen, heb ik in spoiler gezet. Was ze dankbaarvoor.
Daarna fotospam van anderen.
Misschien kan MOD de fotospam weghalen in dat topic en heropenen
ja dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Bob-B het volgende:
Doe normaal man, dat hele topic draait om de TS en haar foto's, niet meer om de klacht die ze in eerste instantie had. Vervolgens ook nog met je schijnheilige kop in FB komen vragen om hem weer te openen.
Zet dat daarom in de reden van het slotjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je doet weer schijnheilig, jij weet net zo goed dat het hele topic en ook deel 2 niet meer om de klacht ging, maar gewoon een verzameling dieptrieste en vooral kansloze rukkertjes waren die graag de aandacht willen van een meisje op een foto. Als je dat niet eens de gaten heb, ja jongen, dan snap ik opeens dat gedrag.
Maar ze was er tevreden mee. Maar goed. Heeft geen zin meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weghalen is niet hetzelfde als spoileren, en in dit geval doen we niet aan deeltjes, het gaat nergens over
ik wel, er is een speciaal muz subforum, open daar je hersenscheettopics maar als je zo serieus bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers met een melodie van een ander nummer erin!
Slotje ben ik het niet mee eens!
Klagen moet niet in MUZ!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wel, er is een speciaal muz subforum, open daar je hersenscheettopics maar als je zo serieus bent
en muz topics niet in klbquote:
is die niet, ze is ''echt''quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:52 schreef Goofisch het volgende:
marrokaanse18 is richkaliber.
Ik voel me beledigd?! #2
Ja, die hebben ze in ONZ niet eerder gehad de afgelopen maand. Nee, komt weinig goeds uit. En ik zie voorbeelden voor OUD die ook niet echt fris en fruitig zijn imo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Wanneer gebruik je :')
Dit is toch geen bagger? Mooi ONZ pareltopic.
Ok, de lol was er toch al vanaf...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze in ONZ niet eerder gehad de afgelopen maand. Nee, komt weinig goeds uit. En ik zie voorbeelden voor OUD die ook niet echt fris en fruitig zijn imo.
Ik weet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok, de lol was er toch al vanaf...
Haal dat dan ook wegquote:
Mjah, dies discutabel, al kun je 'm idd trollerig opvatten. Maar goed, het gaat over Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Bio waarom edit je mij en vergeet je dit:
[..]
Haal dat dan ook weg
Het is van een feyenoord fan natuurlijk is het trollerigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, dies discutabel, al kun je 'm idd trollerig opvatten. Maar goed, het gaat over Ajax.
Zal 'm herzien!
Ja, maar goed, bekijk je het breder en het gaat over de Toyota Prius, dan kan het welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is van een feyenoord fan natuurlijk is het trollerig![]()
Maar toch bedankt
Oh, wat ben jij vals.quote:
Hou je maar een poosje gedeisd. Veel beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
Bio, ik heb vandaag nog geen enkele vete gehad en kut topic geopend, zie je wel ik ben wel sociaal!!
Mag ik nu aub aan een bagger ronde beginnen?
Zover gaat mijn horizon niet dus heb geen flauw idee waar je het nu over hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar goed, bekijk je het breder en het gaat over de Toyota Prius, dan kan het wel
Ik wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zover gaat mijn horizon niet dus heb geen flauw idee waar je het nu over hebt
Lukt me niet. Maar ik zal jou voor vandaag ontzien. Ik ga die lui van geenstijl is flink op de kast jagen met wat xenofobe uitlatingen, even proxie downloadenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou je maar een poosje gedeisd. Veel beter.
Hallo? Wordt er tegenwoordig niet meer gereageerd op verzoeken in de FB?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
Geachte KLB-Mods,
Bij deze zou ik graag een verzoek in willen dienen tot het heropenen van volgende topics:
Kennedy Bakircioglu
Kennedy Bakircioglu's ouders
Kennedy Bakircioglu's schoenen
Condoom van Kennedy Bakircioglu's vader
Kennedy Bakircioglu en alles dat hij liefheeft
Dit verzoek dien ik in aangezien ik na aanleiding van de wedstrijd van vanavond van AFC Ajax het gevoel heb dat deze klachten weer volledig relevant zijn.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijk groeten,
Siniti
Wat dacht je er zelf van?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hallo? Wordt er tegenwoordig niet meer gereageerd op verzoeken in de FB?
Nou ik vind dat desbetreffende topics toch weer behoorlijk relevant zijn!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht je er zelf van?
Dus moeten ze allemaal maar weer open? zo werkt het niet. Als je een relevante klacht heb kan je een nieuw topic openen. Maar aan die andere topics te zien hoef je dat niet te proberen. Wellicht dat je in VBL beter op je plaats bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou ik vind dat desbetreffende topics toch weer behoorlijk relevant zijn!
Nou hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus moeten ze allemaal maar weer open? zo werkt het niet. Als je een relevante klacht heb kan je een nieuw topic openen. Maar aan die andere topics te zien hoef je dat niet te proberen. Wellicht dat je in VBL beter op je plaats bent.
Met z'n muilwerk door de shredderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:17 schreef Nikmans het volgende:
Als ik FA was hier he.
Had ik die mongool twee maanden geleden al door een bushokje getieft.
Hopelijk voor de rest van het jaar??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hij raakt zo z'n postrechten kwijt
Ik zou bijna posten in "Het blije, kleine grote vreugdetopic #3"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hij raakt zo z'n postrechten kwijt
Checkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef wise het volgende:
Te laat door twijfel (vloektopic)
gebagger, getroll ect
niet nodig lijkt me, anders pm remlof maar even met de redenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:39 schreef postmortum het volgende:
tromp2 kan deze ff door de kloonscan ?
Je mag geen nieuwe topics meer openen omdat je bagger opent en een josti ben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
helaas, je quotum is weer op voor 2009 en 2010, lever die nieuwe topic knop maar in
Wat moet ik me hier bij voor stellen :s ?
We gaan de topic open ban weer invoeren voor bepaalde users.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
helaas, je quotum is weer op voor 2009 en 2010, lever die nieuwe topic knop maar in
Wat moet ik me hier bij voor stellen :s ?
Wist geen eens dat dat konquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
We gaan de topic open ban weer invoeren voor bepaalde users.
Omdat het niet om dexter de tekenfilm gaat en dat al drie keer duidelijk is gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Zith het volgende:
Waarom mag ik geen dexter afbeeldingen posten in het dexter topic?
Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef Cacciatore het volgende:
Hallo, mag ik mijn topic openen als ik hem verbeter????
MVG
Welke nu weer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef Cacciatore het volgende:
Hallo, mag ik mijn topic openen als ik hem verbeter????
MVG
Nee, hij is kut. En ik word een beetje moe van je bazen geneuzel. Echt, stop daar gewoon mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef postmortum het volgende:
ali b die denkt dat hij een baas is dit was een gegronde klacht hoor , trouwens ik wilde nog even ingaan op het feit dat die beat gestolen was
ok ok ik pleur hem wel in de slowchatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, hij is kut. En ik word een beetje moe van je bazen geneuzel. Echt, stop daar gewoon mee.
verwijderd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
Stank voor dank krijgen
Kan iemand even kijken?
Opgelost.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
Stank voor dank krijgen
Kan iemand even kijken?
Je incompetentie komt weer naar boven drijven, gelukkig zijn er tegenwoordig leukere fora te vindenquote:
Doeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je incompetentie komt weer naar boven drijven, gelukkig zijn er tegenwoordig leukere fora te vinden
Laat 'm maar lekker ergens anders een forum gaan verzieken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doei
remlof jij bant hem?
Verzieken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat 'm maar lekker ergens anders een forum gaan verzieken.
Nee, maar je topic was een typisch voorbeeld van de bullcrap die we niet in KLB willen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verzieken?
Trouwens als je denkt dat het een lemming is, nee.
Ok.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je topic was een typisch voorbeeld van de bullcrap die we niet in KLB willen.
Ja, er zijn ook mensen die dat over de programma's van SBS zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
waarom is mijn topic dicht, dat was kwaliteit
quote:Op zondag 1 november 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen die dat over de programma's van SBS zeggen.
Ja, als je 12 bent en de wereld aanziet voor een puddingbol, dan wel.quote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hole In The Wall is best te pruimen, en Little House On The Prairie
quote:Op zondag 1 november 2009 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, als je 12 bent en de wereld aanziet voor een puddingbol, dan wel.
quote:
Hij was ook goedquote:
dan weet je meer dan ik, t is baggerquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Swarma?Dit was een normaal topic en dat je weet je. Waarom slot je alles?
En wat is jou definitie van ''bagger'', er is inderdaad heel veel bagger ja. Ik zal niet zeggen waar, want dat is crewbashing. Maar goed, mag ik het topic weer openen, dan gebruik ik een fatsoenlijke tt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan weet je meer dan ik, t is bagger
Zullen we de discussie stoppen? Het is bagger, PUNT.quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
Swarmahoer, als je geen zin meer hebt in mod zijn dan treed je toch gewoon af?
Wellicht.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Bio, gaan er nou ook meer en sneller van die overduidelijke KLB baggerkloontjes/users uit nu je FA bent
quote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zullen we de discussie stoppen? Het is bagger, PUNT.
Dergelijke topics gaan niet werken, lokken enkel uit en zijn een voedingsbron voor bagger.
als jij s niet zo ongeduldig bent, ik zit sowieso niet te f5en op een antwoord van jou, en nu kan je nog wel langer wachtenquote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
Swarmahoer, als je geen zin meer hebt in mod zijn dan treed je toch gewoon af?
Waar ging het fout? Waar haakte je af? Zijn we nou echt zo onduidelijk?quote:Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik snap er geen zak van, zal wel weer aan mij liggen.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar ging het fout? Waar haakte je af? Zijn we nou echt zo onduidelijk?
quote:
Bagger is dan ook zo'n mooi allesomvattend woord.quote:Op zondag 1 november 2009 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op het moment dat mijn topic werd afgewimpeld als ''bagger'' terwijl het meer trollen was (dat staan jullie toe) en ik schrijf ook kanttekeningen bij de motivatie van Swarma om het topic te sluiten. In z'n eindpost stond
[..]
Een nieuw topic voor jou dan maar.quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef griekjeee het volgende:
Vraagje, kunnen de offtopic reacties bij ergernissen bij het uitgaan verwijderd worden? De OP is gewoon normaal geschreven en al die plaatjes waar mijn topic mee vol gespamd wordt hebben er helemaal niets meer mee te maken.
Nee, dat gaat helaas niet.quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef ynuhh het volgende:
Haai,
Ik heb even een vraag, maar ik weet niet of ik die hier moet plaatsen.
Is het mogelijk om Mensen die niks lusten #2 post in de begin post te plaatsen van het topic? Nu leest iedereen er overheen. Alvast bedankt.
X
Ja kijk, ik kan hem wel in de OP zetten, maar is het dan nog leesbaar en overzichtelijk?quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er aardig wat tijd in gestoken. Moet ik dan bij Niels zelf wezen of wat?
X
Ja hoor! Gewoon even update 01 november er boven zetten, en het is voor iedereen duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja kijk, ik kan hem wel in de OP zetten, maar is het dan nog leesbaar en overzichtelijk?
Klopt. Ik ga later even kijken hoe levensvatbaar het topic te krijgen is.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef griekjeee het volgende:
Ik weet dat het topic al dicht is maar mag ik een reactie op mijn vraag? Volgens de policy worden reacties verwijderd als users het doen om een topic om zeep te helpen.
Done.quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja hoor! Gewoon even update 01 november er boven zetten, en het is voor iedereen duidelijk.
X
Merci. Het gaat me niet zozeer om dat topic op zich moet ik zeggen, wel om het feit dat het vaker voor komt en maar door enkele users. Dat is gewoon zonde.quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga later even kijken hoe levensvatbaar het topic te krijgen is.
Ben ik met je eens. Mocht je het zien, attendeer ons er dan op als je wil.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Merci. Het gaat me niet zozeer om dat topic op zich moet ik zeggen, wel om het feit dat het vaker voor komt en maar door enkele users. Dat is gewoon zonde.
Bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Mocht je het zien, attendeer ons er dan op als je wil.
Is weg.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
Bio, werk aan de winkelCheck sc, en de kloon phpmystIle.
Ok, morgen ben ik aan zet.quote:
Bio, kun je wat doen aan onrechtmatig kopiëren van andermans UI?quote:
Deze had ik als eerste, als je het er niet mee eens bent ga je maar naar de rijdende rechter.quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bio, kun je wat doen aan onrechtmatig kopiëren van andermans UI?
En nu weer je avatar terug naar de oude, want dit is vervelend zo.quote:
Dankjewel, beste FA allertijdenquote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nu weer je avatar terug naar de oude, want dit is vervelend zo.
Als ik er een hele kleine wijziging in doe dan is het wel rechtmatig.quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nu weer je avatar terug naar de oude, want dit is vervelend zo.
Als wij die doen ook. Maar dat willen we niet. Dus om het allemaal een beetje volwassen te houden neem jij je oude UI aan en zijn we allemaal weer blij.quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik er een hele kleine wijziging in doe dan is het wel rechtmatig.
Volgens mij moet je dat vragen aan hem, en niet aan hem vertellen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik er een hele kleine wijziging in doe dan is het wel rechtmatig.
Mag ik hem dan wijzigen? Beste bioquote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als wij die doen ook. Maar dat willen we niet. Dus om het allemaal een beetje volwassen te houden neem jij je oude UI aan en zijn we allemaal weer blij.
Hou je je morgen een beetje in? Ik ben bangquote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik hem dan wijzigen? Beste bio![]()
Ik ga maffe.
Blaffende honden bijten nietquote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je je morgen een beetje in? Ik ben bang.
je hebt van bio én van remlof een waarschuwing gehad, ga vooral zo doorquote:
Als je oplette dan wist je dat ik allang weer gestopt was.quote:Op zondag 1 november 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt van bio én van remlof een waarschuwing gehad, ga vooral zo door
is niet te zien aan je sig, ondertitel en avatorquote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je oplette dan wist je dat ik allang weer gestopt was.
Ik ben wachtwoord kwijt, regel ik andere keer wel.quote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
Waarom heb je je UI dan nog niet terug veranderd terwijl Bio daar uitdrukkelijk je toe sommeerde?
komt geloofwaardig over, aangezien je die n half uur geleden nog wel wist om het te veranderen, maargoed je bent toch al gewaarschuwdquote:Op maandag 2 november 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben wachtwoord kwijt, regel ik andere keer wel.
Dan doe ik het wel.quote:Op maandag 2 november 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben wachtwoord kwijt, regel ik andere keer wel.
Dat vind ik uiterst vriendelijk van uquote:
*kuch* ondertitel en sig *kuch*quote:
Dat mag iedereen toch zelf weten of niet dan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
*kuch* ondertitel en sig *kuch*
quote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef Nikmans het volgende:
Jezus stop daar toch mee man, voor iemand die in volzinnen probeert te praten gedraag je je als een mongool.
Nee. Dus verander maar weer.quote:Op maandag 2 november 2009 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mag iedereen toch zelf weten of niet dan?
Maar ik vind die stellingen heel mooi, of is ook dat verboden?quote:
Het is irri gedrag. Waar haal ik het geduld vandaan, mijn god.quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik vind die stellingen heel mooi, of is ook dat verboden?
Hoelang blijf je het gezag nog tarten?quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je hem even tuk hoor, hee!quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat een gewone admin weer boven mij staat. Ik ben enkel forum admin.quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef dagdag het volgende:
yo bio admin
Top maar waarom zijn de sommige admins rood en sommige blauw?
doodsverwensing, ban ploxquote:
had ik niet eens door, maar opzich verloopt het nog best prima dat topic, dus kijk het nog ff aanquote:Op maandag 2 november 2009 17:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Top 10 vechtsporten
Lijm deze ff dicht. Kutschop
valse kreet, zon faal verdient gewoon meer aandacht, weet je hoe grappigquote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
mijn slotje ook, bashtopics hoeven niet perse
Die was dus wel even cynisch hequote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
valse kreet, zon faal verdient gewoon meer aandacht, weet je hoe grappig
dat zeg je nuquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die was dus wel even cynisch heIk hoop dat je (dat) wel door had.
die heb je niet net gekregen en ook niet van mij, en gezeik over notes doen we niet aanquote:Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg je nu![]()
bedankt voor de note swarma
gast, ik maakte een geintjequote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb je niet net gekregen en ook niet van mij, en gezeik over notes doen we niet aan
omdat alle reacties die er op komen ook meer in onz terecht horen, daar lijkt me het topic leuker dan in klbquote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Ensaf het volgende:
Standaardzinnen
Dat die verplaatst is![]()
Had ik er soms onderin even "Klacht: Mensen die standaard zinnen gebruiken" moeten zetten?
Was toch voor iedereen wel duidelijk dacht ik zo.
Lamon moet uit KLB, dus geef ze door en ik slot ze.quote:Op maandag 2 november 2009 20:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat kwaliteitstopics tegenwoordig zachtjes naar beneden zakken terwijl bagger over Lamon bovenaan blijft staan.
ik mis de link naar een postquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Swarma, geef dat plaatje van rickokun dan. Jij kan het zien.
We hebben er allemaal recht op.
Jawel, maar het plaatje verneukt het topic. Ondanks de tekst in het plaatje. Komt imo je topic niet ten goede, want het is een kek topic verder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Bio, wat was er mis met mijn plaatje?Linkt Photobucket niet meer zo goed of zo?
Communiceer je in het echte leven net als in je topics? Dude, het is gewoon onleesbaar en fantasie. We zijn niet je digitale dagboek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef Cacciatore het volgende:
wnnr vertellen jullie me is hoe ik dan wel een topic open kan houden shit ej ik heb iedereen al is gepmd maar krijg nooit iets terug dus biogarde net zolang als ik weet hoe het wel moet
Kijk om je heen. Open een willekeurig topic en gebruik de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef Cacciatore het volgende:
het is helemaal geen fantasie hoe moet jij dat weten dan? en nee in het echte leven gebruik ik wel straattaal ma dat mocht hier niet meer dus gebruik ik dat niet, ik doe gewoon ook mijn best om het topic goed te maken hoor en om het gewoon te maken zoals jullie dat willen ma ik word ook gewoon genegeerd als ik vragen stel hoe moet ik dan de topics maken zoals jullie dat willen?
ma eerlijk he, ik zie bagger topics die open blijven ma ook mooie topics die dicht gaan dus soms kan ik ook niet weten hoe een topic open blijft en hoe dicht, en van de haters moet je je gewoon niks aantrekken die komen toch welquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk om je heen. Open een willekeurig topic en gebruik de Nederlandse taal.
Want kill, ze nakken je met hun virtuele pippa.
naaaaa ma kijk, ik schrijf ook zo omdat ik normaal ook zo praat ik kan wel netter nederlands schrijven en typen ma ik weet gewoon dat ik dan ook fouten maak en ze daar toch over gaan zeuren de hele tijd..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef Biogarde het volgende:
Reisbureaus zijn oplichters !
Normale schrijfstijl, normale manier van doen en normale reacties. Het kan heel simpel zijn.
Je topics lokken bagger uit. Hell, ze zijn al bagger als je op invoeren klikt.
Dan zou ik toch m'n best doen als ik jou was. Spelvauten maken is heul niet erg. Maar je huidige schrijfstijl is onleesbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
naaaaa ma kijk, ik schrijf ook zo omdat ik normaal ook zo praat ik kan wel netter nederlands schrijven en typen ma ik weet gewoon dat ik dan ook fouten maak en ze daar toch over gaan zeuren de hele tijd..
om te beginnen typ eens gewoon ''maar'' in plaats van ''ma''quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
naaaaa ma kijk, ik schrijf ook zo omdat ik normaal ook zo praat ik kan wel netter nederlands schrijven en typen ma ik weet gewoon dat ik dan ook fouten maak en ze daar toch over gaan zeuren de hele tijd..
anders kijk je eventjes in de topics voor de wedstrijd waarin ik gepost heb en heb aangegeven dat ik er 50euro op had ingezetquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe controleren wij dit bericht op echtheid?
Ken je de user ZineGeneZidane? (Nee, geen kloon van mij, al blijven mensen dat geloven.)quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef Biogarde het volgende:
Reisbureaus zijn oplichters !
Normale schrijfstijl, normale manier van doen en normale reacties. Het kan heel simpel zijn.
Je topics lokken bagger uit. Hell, ze zijn al bagger als je op invoeren klikt.
anders zeg je dat gewoon op een normale toon ipv een belerend toontjequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
anders kijk je eventjes in de topics voor de wedstrijd waarin ik gepost heb en heb aangegeven dat ik er 50euro op had ingezet
Hoe kan jij zien of iets een belerende toontje isquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
anders zeg je dat gewoon op een normale toon ipv een belerend toontjevoetbal interesseert me geen fuck, laat staan hoe weddenschappen er omheen werken
zo'n domme vraag is het dus niet
Oke maar Ts begon zelf over een schaakclub en basshunter kapsel en je moet toegeven, hij is wel leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef Adelante het volgende:
Ik ben klaar met die Emimich foto's overal, ze dienen puur en alleen als bash materiaal.
Hierop nog een antwoord?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef blckbb het volgende:
Mensen die nog steeds ''tog'' zeggen/typen
Wat was er mis met deze? Dacht dat ik de klacht goed onderbouwd had. Bovendien post Adelante er eerst nog zelf in, en een half uur later is 't opeens bagger?
topic was totaal verbaggerd en nou niet echt zo hoogstaand om het op te schonenquote:
Daarom ( gegevens, neen dus) Weet je best.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom is het eerste deel van die ' moeder van maat wil meer' gedelete
Wat een braaf zooitje zeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom ( gegevens, neen dus) Weet je best.
Omdat het;quote:Op woensdag 4 november 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
moeder beste vriend wil meer..
Die dus, voor de duidelijkheid
Notice & takedown. Je maakt mij niet wijs dat de beste mevrouw nu al een braaf mailtje naar jullie heeft gestuurdquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef yvonne het volgende:
Dan begin je een eigen site en gooit daar gegevens op![]()
Betaal jij de boetes?
Tijden zijn veranderd, boetes zijn hoog.
En vermoedelijk van mensen die van niets weten en die dus volledig in dr recht staan als ze een zaak aanspannen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef wise het volgende:
[..]
Omdat het;
Nep is
Persoonlijke informatie in stond.
Ts vindt het niet zo erg anders hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef yvonne het volgende:
Dan begin je een eigen site en gooit daar gegevens op![]()
Betaal jij de boetes?
Tijden zijn veranderd, boetes zijn hoog.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:38 schreef stan5374 het volgende:
[..]
hoezow? als je der email moet hebben mag ook hoor..
geef ik erom..
TS is in deze geen partij.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ts vindt het niet zo erg anders hoor
[..]
Overigens moet je dan een lijn trekken. Je lacht hier wel collectief een meid uit die verhaal komt halen omdat een crewlid haar foto's jatte, en als iemand een kloon maakt en gejatte foto's in een FoBo zet is het allemaal prima (Sanne92) en neemt een ieder die er wat van zegt ' het allemaal zo serieus ', en nu ist ineens allemaal zoveel zwaarder en moeilijker geworden. En boehoehoe.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vermoedelijk van mensen die van niets weten en die dus volledig in dr recht staan als ze een zaak aanspannen.
Case closed.
Daar denkt die milf toch anders over!quote:
Ja en enigzins had die gozer daar van te voren over moeten nadenken dat dit kon gebeuren, en hij blijft ermaar dapper over doen dus ik zeg gooi het topic terug en laat iemand alsnog een linkje achterlaten op de hyves van de milfquote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar..maar...hoe kan ik nu fappen? Ik was even aan het eten en toen wilde ik meer pics zien.
Nee, is wel heel begrijpelijk zo'n reactie van yvonne, kan ik me wel voorstellen dat de persoon het liever niet wil.
je weet dondersgoed dat je daar geen topic over moet openenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is wel heel erg gay wat je doet Swarma, dat de gast verhalen loopt te verzinnen in mijn topic waar het nieteens meer over die milf hoefde te gaan maar het ging erom dat hij aan het hoaxen was en je gooit hem opslot??
heb jullie het beleid van www.onzin.com overgenomen ofzo?
#appelsperen en ook dat weet jequote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens moet je dan een lijn trekken. Je lacht hier wel collectief een meid uit die verhaal komt halen omdat een crewlid haar foto's jatte, en als iemand een kloon maakt en gejatte foto's in een FoBo zet is het allemaal prima (Sanne92) en neemt een ieder die er wat van zegt ' het allemaal zo serieus ', en nu ist ineens allemaal zoveel zwaarder en moeilijker geworden. En boehoehoe.
Wat is dat nou weer? Een topic dichtgooien zonder het te lezen??quote:niet gelezen, ik dacht dat je iets zou verbeteren? succes ermee
stond al als tabblad geopend, ten tijde van de fipo, helaas moest ik nog n hoop andere bagger opruimen en ben er nu pas aan toe gekomenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Chick versierd die me wilt geven
Dat topic en die user![]()
Sowieso opent hij alleen bagger en haalt een topic de 3 pagina's nooit. En wát er dan wel staat is voornamelijk 'TS'
leer nederlands
, 'ik snap het niet'
jij hebt er niks mee te maken, bio heeft m hierop aangesproken en hij zou verbetering tonenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Een topic dichtgooien zonder het te lezen??
Kun je misschien nog slechter modden???
Er was niet zoveel mis met het topic in mijn ogen alleen van die tjappies die moeilijk lopen te doen omdat iemand een alternatief taalgebruik heeft. Kommop zeg, domme users zijn sowieso niet interessant dus die kunnen dan maar beter wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |