Op de wallen was het het ergs inderdaad, ik dacht eerst aan wegrottende condooms met chocoladesmaak die het riool verstoppenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Airlocker het volgende:
Laten we hier meteen een centraal wandelaarstopic van maken
Thanksquote:
Op de boerderij hebben ze geen CS jeweetzquote:
He, kijk! Een boer!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
Vreemd, ik wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef Airlocker het volgende:
Gisteren weer bij Wendy langsgeweest. Mocht helaas niet anaal.
van die kaas die 2 dagen in de zon heeft liggen zweten dan, hèquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef superZjozz het volgende:
Chocola met kaas.. ? Is dat zo verschrikkelijk dan?
Nieuw-Amsterdam bestaat alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
¤150,- zoals altijd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Vreemd, ik wel..
Had je wel genoeg geld bij?
Weet niet onder welke steen jij woont, maar daar ben je duidelijk al jaren niet onder vandaan geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |