abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:25:21 #1
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74176860
Ongelofelijk, wat een stank vanmorgen! Alle grachten verspreiden misselijkmakende geur van chocola met kaas. Ongelukje in een chemische fabriek ofzo?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:26:09 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74176875
Toffe avatar.
pi_74176884
Amsterdam
pi_74176900
Amsterdam
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74176904
Laten we hier meteen een centraal wandelaarstopic van maken
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:29:26 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74176950
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:29:48 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74176958
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Airlocker het volgende:
Laten we hier meteen een centraal wandelaarstopic van maken
Op de wallen was het het ergs inderdaad, ik dacht eerst aan wegrottende condooms met chocoladesmaak die het riool verstoppen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:31:19 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74176998
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:26 schreef Frollo het volgende:
Toffe avatar.
Thanks
pi_74177013
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:

Op de boerderij hebben ze geen CS jeweetz
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74177040
Gisteren weer bij Wendy langsgeweest. Mocht helaas niet anaal.
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:34:00 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74177115
quote:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
He, kijk! Een boer!
pi_74177145
Chocola met kaas.. ? Is dat zo verschrikkelijk dan?
pi_74177160
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef Airlocker het volgende:
Gisteren weer bij Wendy langsgeweest. Mocht helaas niet anaal.
Vreemd, ik wel. .
Had je wel genoeg geld bij?
pi_74177168
Je weet precies hoe de grachten ruiken?

hoofdverdachte nummer 1
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:38:08 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74177170
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef superZjozz het volgende:
Chocola met kaas.. ? Is dat zo verschrikkelijk dan?
van die kaas die 2 dagen in de zon heeft liggen zweten dan, hè
pi_74177173
quote:
Nieuw-Amsterdam bestaat al

KlikkerdekliK!
pi_74177178
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef zovty het volgende:

[..]

Vreemd, ik wel. .
Had je wel genoeg geld bij?
¤150,- zoals altijd?
pi_74177384
Dat is toch normaal in Amsterdam?
pi_74178730
Mokum!
effe normaal he
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:47:30 #21
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_74178978
Je zal der maar wone an zo’n stinkgrach, waar de hele dag van die platboomde schuite vol Moffe en Amerikane voorbij kome drijve die je je vrete uit je bek zitte te kijke. Ben je lekker mee! Ik gaat liever gewoon dood
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_74179705
Aan de Amsterdamse grachten, heb ik heel mijn hart voor altijd verpand
Amsterdam vult mijn gedachten als de mooiste stad in ons land
Al die Amsterdamse mensen, al die lichtjes 's avonds laat op het plein
Niemand kan zich beter wensen dan een Amsterdammer te zijn.
Er staat een huis aan de gracht in oud Amsterdam waar ik als jochie van acht bij grootmoeder kwam.
Nu zit een vreemde meneer in 't kamertje voor, en ook die heerlijke zolder werd tot kantoor
Alleen de bomen hoog boven het verkeer, en over het water gaat er een bootje net als weleer
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:17:17 #23
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_74179903
Ik noteer even wat namen hier. Ga door.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_74180222
quote:
Weet niet onder welke steen jij woont, maar daar ben je duidelijk al jaren niet onder vandaan geweest .

Amsterdam is mooi. En sja.. grachten.. dat heb je. Ben allang blij dat ze er nog zijn, stinkend of niet (overigens.. heb ik daar nooit last van als ik in Amsterdam ben)
En bovendien, die architectuur, van bijvoorbeeld het Paleis op de Dam, Concertgebouw, de herenhuizen, kleine verstopte kapelletjes.

Mooie stad.
pi_74182226
kutstad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')