Op de wallen was het het ergs inderdaad, ik dacht eerst aan wegrottende condooms met chocoladesmaak die het riool verstoppenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Airlocker het volgende:
Laten we hier meteen een centraal wandelaarstopic van maken
Thanksquote:
Op de boerderij hebben ze geen CS jeweetzquote:
He, kijk! Een boer!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
Vreemd, ik wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef Airlocker het volgende:
Gisteren weer bij Wendy langsgeweest. Mocht helaas niet anaal.
van die kaas die 2 dagen in de zon heeft liggen zweten dan, hčquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef superZjozz het volgende:
Chocola met kaas.. ? Is dat zo verschrikkelijk dan?
Nieuw-Amsterdam bestaat alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
¤150,- zoals altijd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Vreemd, ik wel..
Had je wel genoeg geld bij?
Weet niet onder welke steen jij woont, maar daar ben je duidelijk al jaren niet onder vandaan geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
An juh skrijfsteil tu sien is je brijn al jaaren doot!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef waterkip het volgende:
Je zal der maar wone an zo’n stinkgrach, waar de hele dag van die platboomde schuite vol Moffe en Amerikane voorbij kome drijve die je je vrete uit je bek zitte te kijke. Ben je lekker mee! Ik gaat liever gewoon dood
quote:
Dat mag die Marokkaan lekker zelf openen. Nederland doet al té veel voor Marokkanenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef woads het volgende:
[..]
waar is "ik voel me beledigd deel 2" ?
quote:
Amsterdam stad met meeste nationaliteiten (177) ter wereldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef memrtn het volgende:
Oh, Amsterdam is wel een kutstad. Niet qua architectuur, maar dat volk wat er rond loopt.
Dus dat hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef TNA het volgende:
Provinciaaltjes die bang zijn voor een Surinamer met een joint"PAS OP, EEN ZWARTE AAN DE HARDDRUGS!"
Amsterdam was in 1700 vast mooi . Maar dat arrogante volk daar denkt werkelijk dat er mensen interesse hebben in een verzakte grachtenpandjes . Dus hebben ze delen van de Wallen en een fiks aantal coffeeshops gesloten en prompt blijven de toeristen weg right ?quote:
Zijn toch geen gloeilampen he!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt dit lelijk???? Cultuurbarbaar!![]()
Mensen die zeggen dat Amsterdam een kutstad is, kennen Amsterdam kennelijk niet. En gelukkig maar, want Amsterdam wil jullie ook niet kennen![]()
!
Amsterdam
Dus, is het nog wel een kutstad om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdam stad met meeste nationaliteiten (177) ter wereld
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef Qebbel het volgende:
Mensen die zeggen dat Amsterdam een kutstad is, kennen Amsterdam kennelijk niet. En gelukkig maar, want Amsterdam wil jullie ook niet kennen![]()
!
Amsterdam
We hebben het wel of het zelfde Amsterdam?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Het komt al met al nogal dorps over . Beetje Volendam stijl enzo .
Ja die scheve pandjes enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
We hebben het wel of het zelfde Amsterdam?
Almere, daar wil je toch niet wonen. Kom op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Ze kunnen nog geen fatsoenlijke metrolijn aanleggen daarNou dan verdien je het predikaat metropool annex wereldstad ook niet .
En het overgrote deel ras-amsterdammers woont tegenwoordig in Almere. Een stad die meer overeenkomsten heeft met de stad die ze in Amsterdam zo vervloeken dan met hun home base.
quote:
Jij bent gewoon een fucking pussy niggaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Ze kunnen nog geen fatsoenlijke metrolijn aanleggen daarNou dan verdien je het predikaat metropool annex wereldstad ook niet .
En het overgrote deel ras-amsterdammers woont tegenwoordig in Almere. Een stad die meer overeenkomsten heeft met de stad die ze in Amsterdam zo vervloeken dan met hun home base.
Het gros van de oude garde Amsterdammers woont daar . Simpelweg omdat de woningen in Amsterdam niet meer te betalen waren .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Almere, daar wil je toch niet wonen. Kom op.
Waar hčb je het over?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Een stad die meer overeenkomsten heeft met de stad die ze in Amsterdam zo vervloeken dan met hun home base.
Dit is er weer eentje die wel in Blijlmer is blijven hangen. Hebben je papa en ma zo hard gefaald dat zelfs een bescheiden woning in Almere geen optie was ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een fucking pussy niggaJe wordt gepest door negertjes door je uitstraling
Ja, zo kan ik ook verhaaltjes vertellen. Jouw beeld van Amsterdam bestaat uit de Bijlmer en dan een kale vlakte en dan de Grachtengordel. Maar daartussen liggen prachtige wijken waar mensen zoals ik wonen. Met veel plezierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het gros van de oude garde Amsterdammers woont daar . Simpelweg omdat de woningen in Amsterdam niet meer te betalen waren .
,
Tenzij je in Blijmer wilt wonen maar dan is Almere nog altijd 10 x beter.![]()
Aan de grachten wonen alleen maar juppen die niks met Amsterdam an sig hebben . Showbizz uit het gooi en chiefs van internationale bedrijven .
Heb wel in de Bijlmer gewoond, maar ben er niet blijven hangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit is er weer eentje die wel in Blijlmer is blijven hangen. Hebben je papa en ma zo hard gefaald dat zelfs een bescheiden woning in Almere geen optie was ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Met al die nichtjes 's-avonds laat op het plein.
Je kan je toch niets beters wensen
Waarom wonen er in Almere dan zoveel mensen met Amsterdamse roots als het in Amsterdam zo goed toeven is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook verhaaltjes vertellen. Jouw beeld van Amsterdam bestaat uit de Bijlmer en dan een kale vlakte en dan de Grachtengordel. Maar daartussen liggen prachtige wijken waar mensen zoals ik wonen. Met veel plezier. Over de 'oude garde' kunnen we kort zijn, daś gewoon nonsens. En als het wel waar is kunnen we dat Wildersvolk missen als kiespijn. Geef mij die 177 nationaliteiten maar.
Ik woon in een rustige buurt in Amsterdam-West.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom wonen er in Almere dan zoveel mensen met Amsterdamse roots als het in Amsterdam zo goed toeven is?
Is overigens met alle grote steden zo , binnenstad en een mooie locatie is onbetaalbaar en anders kom je in een kutbuurt te wonen .
Wat betaal je voor een fatsoenlijke woning op een mooie locatie in Amsterdam?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef Goofisch het volgende:
al die debielen hier die er nooit komen maar wel een mening hebben..
Amsterdam is leuk, mooie binnenstad, allemaal grachtenpandjes en vooral s,avonds erg sfeervol. ik woon zo goed als in het centrum.
en natuurlijk heb je hier troep, maar dat heb je overal. Als je alleen vanwege die reden weg blijft kan je nergens heen.
Enige nadeel is idd dat het erg duur is.
ik zuid tussen de kakkersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik woon in een rustige buurt in Amsterdam-West.
centrum veel. maar als je gewoon een goede baan heb en een beetje modaal verdient wel haalbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat betaal je voor een fatsoenlijke woning op een mooie locatie in Amsterdam?
Ik heb ook een Vespaquote:
Dat bedoel ik dus. Het centrum van Amsterdam wonen veelal mensen die niet uit Amsterdam komen maar door succesvolle zaken of bekend van tv een dusdanig inkomen hebben dat ze het zich kunnen veroorloven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
centrum veel. maar als je gewoon een goede baan heb en een beetje modaal verdient wel haalbaar.
Maar over het algemeen stukken duurder als een huis buiten de stad.
Vespaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een Vespa
Maar om wat tegen de stroom in te gaan trek ik wel mijn all-stars aan voordat ze naar mijn vader zijn carriere gaan vragen
Geen idee, of eigenlijk; dat is onbelangrijk. Er zijn vast tientallen redenen. Het punt is dat het oordeel van 'de oude garde Amsterdammers' helemaal niet zwaarder weegt dan het oordeel van huidige Amsterdammers. Je bent Amsterdammers als je hier woont, en ik neem aan dat het overgrote deel van hen dat uit vrije wil doet. Ik wel in ieder geval. Ik heb alles in Oud-Zuidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom wonen er in Almere dan zoveel mensen met Amsterdamse roots als het in Amsterdam zo goed toeven is?
Is overigens met alle grote steden zo , binnenstad en een mooie locatie is onbetaalbaar en anders kom je in een kutbuurt te wonen .
Omdat jij op TV ziet dat BNers in amsterdam wonen hoeft niet te betekenen dat elk grachtenpand word bewoond door BNers en zakenlui.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Het centrum van Amsterdam wonen veelal mensen die niet uit Amsterdam komen maar door succesvolle zaken of bekend van tv een dusdanig inkomen hebben dat ze het zich kunnen veroorloven.
Niets mis mee natuurlijk , maar zijn dat de échte Amsterdammers?
Zoals ik al zei, dat hele concept is onzin. Er bestaan geen "echte Amsterdammers". Wat jij "echte Amsterdammers"noemt zijn voor een belangrijk deel de nazaten van een enorme golf Duitse immigranten in de negentiende eeuw. Die mensen die točn de stad verlieten, wat zijn dat: echtere Amsterdammers? De echtste Amsterdammers?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Het centrum van Amsterdam wonen veelal mensen die niet uit Amsterdam komen maar door succesvolle zaken of bekend van tv een dusdanig inkomen hebben dat ze het zich kunnen veroorloven.
Niets mis mee natuurlijk , maar zijn dat de échte Amsterdammers?
Dus de Jordaan is net als Centrum gewoon een sfeerloos speeltje van de rijken? Kun je net zo goed buiten Amsterdam een vrijstaande villa laten bouwen voor die 425k . Voor de sfeer hoef je dan iig niet in Adam te blijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Gellius het volgende:
Steden ontwikkelen zich en de Jordaan is geen volksbuurt meer. Is dat erg? Ik zou zeggen van niet.
Ben jij achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Waar komt die koppeling met rijke mensen en sfeerloos vandaan? De Jordaan is een gezellige wijk hoor. Rijke mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dus de Jordaan is net als Centrum gewoon een sfeerloos speeltje van de rijken? Kun je net zo goed buiten Amsterdam een vrijstaande villa laten bouwen voor die 425k . Voor de sfeer hoef je dan iig niet in Adam te blijven.
Achterlijk ?? Ik constateer verdomme gewoon feiten pisgleuf ! De gemeente Amsterdam is toch verantwoordelijk voor al die falende ambities ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk ofzo?
Amsterdam is qua bouw al intelligenter ten opzichte van alles wat er omheen ligt.
Weet je hoe het komt dat je er niet zo goed een metrolijn neer kunt leggen?
Omdat de stad daarvoor niet gebouwd is en er toch mensen zijn die het hele plan door drukken.
En kom op zeg:') als je Amsterdam niet mooi vind ben je echt wel .. een ongelooflijke josti.
Als je bij Amsterdam alleen maar aan Ajax denkt, ga dan alsjeblieft heel gauw terug onder die steen.
Dat komt omdat mensen gewoon alles maar klakkeloos aannemen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Achterlijk ?? Ik constateer verdomme gewoon feiten pisgleuf ! De gemeente Amsterdam is toch verantwoordelijk voor al die falende ambities ?
En nee ik vind Amsterdam niet bijzonder . Parijs , Rome of Londen zijn bijvoorbeeld qua historie en trekpleisters een stuk interessanter en grootser.
Moet je een keer naar het buitenland gaan. Het enigste dat je te horen krijgt zijn wilde verhalen over blowen en de Wallen. Dat ze een stukje toerisme meepakken is leuk maar bijzaak .
't is 3 uur later hč? het zal wel vervlogen zijn ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even naar de gracht gelopen, maar niks hoor. Allemaal maar weer stemmingmakerij.
De Jordaan was in haar gloriejaren ooit een volkswijk met een eigen karakter waar of niet ? Mensen die daar geboren en getogen zijn? De echte Amsterdammers generatie op generatie en niet een zooitje yuppen met teveel geld ? café Bolle Jan ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waar komt die koppeling met rijke mensen en sfeerloos vandaan? De Jordaan is een gezellige wijk hoor. Rijke mensenkunnen ook aardige, interessante mensen zijn, die naar de bakker gaan en kinderen grootbrengen en moeilijke voeten hebben. Wat een stereotiepen jij allemaal wel niet in je kop hebt zitten...
Ach rot toch op man . Heel het land ligt krom omdat die halve grafstad op de monumentenlijst staat .quote:
Ik volg je redenering niet helemaal. Hoe kom je tot deze oorzaak - gevolg theorie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Winner_Taco het volgende:
Ach rot toch op man . Heel het land ligt krom omdat die halve grafstad op de monumentenlijst staat .
En jij ben zo eigenwijs als stront.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ach rot toch op man . Heel het land ligt krom omdat die halve grafstad op de monumentenlijst staat .
Mag ik ALSJEBLIEFT weten waar je woont? Kunnen we lachen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Somige nieuwe medelanders, denken dat die mooie oude gracht een riool is. Net als thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Flurry het volgende:
Ongelofelijk, wat een stank vanmorgen! Alle grachten verspreiden misselijkmakende geur van chocola met kaas. Ongelukje in een chemische fabriek ofzo?
Rotterdam , waar we de ambities wél kunnen waarmakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik ALSJEBLIEFT weten waar je woont? Kunnen we lachen.
WHAHAHAHAHA !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Rotterdam , waar we de ambities wél kunnen waarmaken
De gemeente Amsterdam voorziet zelf in het onderhoud van al die panden ? Of worden er jaarlijks tientallen miljoenen aan subsidie uit DH opgestreken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet helemaal. Hoe kom je tot deze oorzaak - gevolg theorie?
heel fijn voor jullie, maar jullie zullen toch altijd 2de stad blijven, achter ons. Hurts doesn't it?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
dat is ook makkelijk met beperkte ambitiesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Open nou verdomme je ogen eens !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA !, laat me niet lachen.
Rotterdam is qua gelegenheid een topstad, I agree.
Maar aan de schoonheid van Amsterdam kunnen ze niet tippen.
En ik ben vaak genoeg in Rotterdam geweest om dat te kunnen weten.
Welke ambities btw?
Ja. Maar ik heb bijvoorbeeld ook helemaal niets met de Efteling, so maybe it's just mequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt dit lelijk????
Op basis waarvan dan ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel fijn voor jullie, maar jullie zullen toch altijd 2de stad blijven, achter ons. Hurts doesn't it?.
Eeeeehmmmm alles. gewoon omdat het zo isquote:
Tientallen miljoenen subsidie op het miljardenbudget van DH.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Winner_Taco het volgende:
De gemeente Amsterdam voorziet zelf in het onderhoud van al die panden ? Of worden er jaarlijks tientallen miljoenen aan subsidie uit DH opgestreken?
Oh godquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat een kutargument . Ik heb een paar echte argumenten voor jou !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm alles. gewoon omdat het zo is.
tweede, altijd eeuwig tweede achter die kut Amsterdammers, wat moet dat frustrerend zijn.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm alles. gewoon omdat het zo is.
tweede, altijd eeuwig tweede achter die kut Amsterdammers, wat moet dat frustrerend zijn.
Niet gaan roepen met verdoemenis man! Jij stuk gefrustreerd Fok! onderdeel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Open nou verdomme je ogen eens !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je ambities hebt moet je kunnen groeien . Letterlijk .
Hoe de fuck wil je dat in Amsterdam gaan doen? Minste geringste bouwactiviteit en die 17e eeuws dondert in elkaar !
Die stank hing in de hele stad, en schijnt overgewaaid te zijn van een fabriek in Zaandam.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Flurry het volgende:
Ongelofelijk, wat een stank vanmorgen! Alle grachten verspreiden misselijkmakende geur van chocola met kaas. Ongelukje in een chemische fabriek ofzo?
Komt er nu een bash-fight tussen A'dam, R'dam en Zaandam?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Die stank hing in de hele stad, en schijnt overgewaaid te zijn van een fabriek in Zaandam.
En dan dit bericht er direct onder :quote:Update: 'Nieuw stadion voor Ajax met 90.000 plaatsen voor WK 2018'
De Amsterdamse sportwethouder Carolien Gehrels heeft in het Algemeen Dagblad laten weten dat de gemeente Amsterdam nog voor het WK in 2018 een nieuw stadion wil laten bouwen. Doel is het grootste stadion van Nederland neer te zetten.
Gehrels van Amsterdam: "Ik heb gehoord dat ‘de nieuwe Kuip’ een capaciteit krijgt van 70.000 plaatsen. Schrijf dan maar op dat wij zeker voor de 80.000 gaan, en misschien wel voor de 90.000."
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)n_voor_WK_2018_.html
Nou fantastisch hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Winner_Taco het volgende:
Flikker op man met je Amsterdam kutdorp . We hebben straks het grootste stadion , een miljarden-project aangaande een nieuwe OV terminal , HSL verbinding met alle grote steden , overdekte markthal , de beste events waaronder start van de Tour de France en het landelijk nieuwjaarsvuurwerk . En Amsterdam? Die blijven achter de feiten aanlopen!
Daags nadat bekend werd dat de gemeente Rotterdam een nieuwe Kuip te willen bouwen kwam dit bericht :
[..]
En dan dit bericht er direct onder :
AD: Ajax weet niets van nieuw stadion
Wie loopt wie achterna . Blijf vooral jezelf voor de gek houden stelletje oneindige falers uit de (water)hoofdstad !
AU! je raakt me.. in m'n hard.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef Winner_Taco het volgende:
O en alles op tijd klaar natuurlijk , hier geen verzakkende Anne Frank huisjes![]()
Toen Jules het bedacht was het origineel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef waterkip het volgende:
Je zal der maar wone an zo’n stinkgrach, waar de hele dag van die platboomde schuite vol Moffe en Amerikane voorbij kome drijve die je je vrete uit je bek zitte te kijke. Ben je lekker mee! Ik gaat liever gewoon dood
Een beetje A'dammer is het daar geheel mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Winner_Taco het volgende:
Flikker op man met je Amsterdam kutdorp . We hebben straks het grootste stadion , een miljarden-project aangaande een nieuwe OV terminal , HSL verbinding met alle grote steden , overdekte markthal , de beste events waaronder start van de Tour de France en het landelijk nieuwjaarsvuurwerk . En Amsterdam? Die blijven achter de feiten aanlopen!
Daags nadat bekend werd dat de gemeente Rotterdam een nieuwe Kuip te willen bouwen kwam dit bericht :
[..]
En dan dit bericht er direct onder :
AD: Ajax weet niets van nieuw stadion
Wie loopt wie achterna . Blijf vooral jezelf voor de gek houden stelletje oneindige falers uit de (water)hoofdstad !
Ojee calimero is er ook weer hoor met zijn anti amsterdam betogenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef Winner_Taco het volgende:
O en alles op tijd klaar natuurlijk , hier geen verzakkende Anne Frank huisjes![]()
De Rotterdammers zijn het er overigens zelf ook mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Economisch belang en inwonertal
Kijk dit snap ik nou ook niet, ik zie rotterdammers alleen maar bezig zijn met Amsterdam. Of hou je smoel gewoon of kom hier wonenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef Qebbel het volgende:
Rotterdam vergelijken met New York![]()
![]()
![]()
![]()
!! Ik pis in mn broek! Weet je wat ook altijd zo typisch is? Rotterdammers zijn altijd heel erg fel anti-Amsterdam, maar Amsterdammers boeit het geen ruk wat Rotterdam uitvoert! Waar maken jullie je toch altijd zo druk om in Rotterdam? Ik proef altijd een vleugje jaloezie. Snap ik ook wel hoor
![]()
Blijf jij vooral maar lekker in voetbaltermen denken. Want dat is inderdaad iets wat een stad succesvol maakt of nietquote:
't Is misschien een wat ouder onderzoek (2004), maar qua bevolkinssamenstelling zal er niet noemenswaardig veel veranderd zijn.quote:Amsterdam versus Rotterdam - Feiten en Cijfers
Is Amsterdam zo anders dan Rotterdam?
De worsteling in Rotterdam laat Amsterdam niet onberoerd. De angst voor ‘The Rotterdam Syndrome’ was al eens aanleiding voor een ambtswoninggesprek waar ambtenaren en politici onder leiding van de burgemeester discussieerden over de probleemwijken in Amsterdam. Volgens onderzoek vindt tweederde van de West-Europese bevolking dat de grens aan de opvang van immigranten is bereikt. Veel allochtonen vinden volgens SCP-onderzoek zelf ook dat er al teveel immigranten zijn. Waar ligt de grens bij het absorptievermogen van de grote steden?
“Wij zijn Rotterdam niet”, hoor je hier vaak. Dat is ook zo. Hier geen jarenlang dichtgespijkerde huizenrijen. Amsterdam is nog altijd ‘the place to be’. En ook: Amsterdam is een creatieve stad met veel economisch potentieel, waar buitenlandse bedrijven zich graag vestigen.
Rotterdam en Amsterdam hebben ongeveer eenzelfde percentage allochtonen. Maar voor Rotterdam wordt een sterkere groei van allochtonen uit niet-geļndustrialiseerde landen voorzien.
Bronnen: Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS), Rotterdam,
dienst Onderzoek & Statistiek (O&S), Amsterdam
Als we naar de besteedbare inkomens per huishouden kijken, dan is er niet veel verschil. Maar Rotterdamse huishoudens zijn over het algemeen wat groter, en dat maakt uit. Zo bezien zijn Rotterdammers armer dan Amsterdammers. Rotterdam heeft bovendien een relatief hogere werkloosheid en lagere arbeidsparticipatie.
Bron: COS.
Gewogen naar huishoudensamenstelling (tussen haakjes)
zijn Rotterdammers armer dan Amsterdammers.
Bron: dienst Onderzoek & Statistiek.
Rotterdam heeft een hogere werkloosheid en de arbeidsparticipatie is er lager.
De cijfers bevestigen het cliché: Rotterdam moet het meer van noeste arbeid hebben. De erfenis van de wereldhaven. Amsterdam is een grotere commerciėle dienstverlener (handel, financieel, zakelijk en horeca). Door zijn haven is Rotterdam weer ‘groot’ in de subcategorie vervoer en communicatie. Maar daarin gaat het slechts om ‘slechts’ 39 duizend banen (tegen 34 duizend voor Amsterdam).
Bron O&S, aantallen x1000, per 31-12-2001
Het potentieel aan hoogopgeleide ‘kenniswerkers’ is veel groter in Amsterdam. Liefst 37% heeft HBO of wetenschappelijk onderwijs gevolgd.
Bron: Stand van het Wonen, Rotterdam 2003, Gemeente Rotterdam (op grond van WBO 2002)
Amsterdammers hebben hogere opleiding
Maar willen die hier ook blijven wonen? En, zoals Paul Scheffer het in zijn essay voor de SEV-conferentie Transforama 2004 formuleerde: staat ook Amsterdam niet voor een aanmerkelijk probleem om de beroepsbevolking aan te laten sluiten op de vereisten van de kenniseconomie waar Amsterdam op moet draaien? Dreigt er niet een groeidende tweedeling tussen hen die wel en hen die niet kunnen aanpikken? Niet minder dan de helft van de Marokkaanse en Turkse jongeren heeft volstrekt onvoldoende opleiding voor de arbeidsmarkt.
Das dus die jarenlange frustratiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef shayolo het volgende:
[..]
Kijk dit snap ik nou ook niet, ik zie rotterdammers alleen maar bezig zijn met Amsterdam. Of hou je smoel gewoon of kom hier wonen
Man o manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een beetje A'dammer is het daar geheel mee eens.
Jammer dat je kennis zover net weer niet rijkt.
Overigens is een falend A'dam nog altijd superieur aan r'dam.
Je wordt met de minuut triester en triesterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Man o man
Die epische grachtjes dienen geen enkele functie louter vermaak.
Op 10 minuten rijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nobody gives a fuck om dat hele klote Amsterdam . Er is geen ambitie en met al die hoofdstedelijke arrogantie denken ze nog steeds dat de toeristen voor de cultuur komen. De toeristen komen om een dikke joint te roken en
naar de hoeren te gaan. Denk je nou echt dat als de toerist kan kiezen tussen Rome , Londen , Parijs , Berlijn of Madrid men gaat kiezen voor Amsterdam.
Lelijke grafstad
Bron: Stand van het Wonen, Rotterdam 2003quote:
Omdat je een ontzettende lelijke neus bent . En omdat je stoer doet via PM met je dreigementen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut triester en triester![]()
Hoezo toch die haat tegen Amsterdam knulletje calimero?
Winner_Taco kan niet lezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bron: Stand van het Wonen, Rotterdam 2003
Anders kom je ff met oude cijfers aankakken.
welke dreigementen zielepiet??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende lelijke neus bent . En omdat je stoer doet via PM met je dreigementen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende lelijke neus bent . En omdat je stoer doet via PM met je dreigementen.
Maak je maar geen zorgen is reeds doorgegeven . Voor je het weet heb je de zoveelste ban aan je reet hangen want ik hoef niet alles van jou te pikken scheldende internetheld .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
welke dreigementen zielepiet??
Ik stuurde je alleen 2 stukken over jong oranje en oranje onder 19
wat een achterlijke mongool ben je toch ook
Het staat toch onder het artikel als bronvermelding of niet dan ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Winner_Taco kan niet lezen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen is reeds doorgegeven . Voor je het weet heb je de zoveelste ban aan je reet hangen want ik hoef niet alles van jou te pikken scheldende internetheld .
Dat zei ik toch ook? Maar hoeveel kan er noemenswaardig veranderd zijn in die paar jaar qua bevolkingssamenstelling??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bron: Stand van het Wonen, Rotterdam 2003
Anders kom je ff met oude cijfers aankakken.
Zeg jij bent degene hier die het meest scheld hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen is reeds doorgegeven . Voor je het weet heb je de zoveelste ban aan je reet hangen want ik hoef niet alles van jou te pikken scheldende internetheld .
Okay zand er overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mijn cijfers zijn nu eenmaal niet recent , maar daar kan ik niets aan doen want lezen is niet mijn sterkste kant
No more words necessary
Dit bedoelde ik. Winner_taco kan dus niet lezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? Maar hoeveel kan er noemenswaardig veranderd zijn in die paar jaar qua bevolkingssamenstelling??
Tussen schelden en schelden zit een verschil . Tussen schelden en bedreigingen uiten zit een nog veel groter verschil. Iets dat Steve binnen nu en relatief korte termijn gaat ondervindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Zeg jij bent degene hier die het meest scheld hoor.Kijk ook even lekker naar je zelf.
Oh wacht.. de meeste Rotterdammers zijn een beetje hypocriet
Never mind.
Move along people, move along, there is nothing to see here
tuurlijk calimeroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Tussen schelden en schelden zit een verschil . Tussen schelden en bedreigingen uiten zit een nog veel groter verschil. Iets dat Steve binnen nu en relatief korte termijn gaat ondervinden
6 jaar oude cijfers aandragen om je gelijk aan te tonen . Toen was er nog geen concrete sprake van de 2e Maasvlakte , geen concrete plannen voor de OV terminal en omliggend gebied . Het bankwezen was nog niet omgedonderd etcquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik. Winner_taco kan dus niet lezen.
Welke PM's? Je ijl behoorlijkt man .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk calimero
Ik zal anders ff de 2 pm's posten die ik je verstuurd heb, daar heb ik wel 48uur voor over hoor calimero
eng he, een stad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
klopt je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Welke PM's? Je ijl behoorlijkt man .
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt je hebt helemaal gelijk
Nu weer verder ontopic
Amsterdam stinkt
kunnen ze in de rest van nederland ook niet, en daar moeten ze door een weiland, geen centrum van eeuw oudquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het liefst had ik in Amsterdam gewoond maar mijn ouders waren zo dom om richting Rotjeknor te gaan
Nou komop met die PM's held !quote:
Welke?? Je ijlt manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou komop met die PM's held !
En ook hier is zo dat de Amsterdammers de Rotterdammers proberen te imiterenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een fan-tas-tisch innovatieve truuk heeft onze Rotterdammert NU AL ontdekt! Je past de quote van iemand gewoon aan, en dan is het net alsof hij iets heel anders heeft gezegd!, Bril-fucking-jant!
je bent zeker ook lid van Jamba?.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk calimero
Ik zal anders ff de 2 pm's posten die ik je verstuurd heb, daar heb ik wel 48uur voor over hoor calimero
[..]
tuurlijk calimero
[..]
tuurlijk calimero
[..]
tuurlijk calimero
[..]
tuurlijk calimero
Alleen die van mij is leukerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En ook hier is zo dat de Amsterdammers de Rotterdammers proberen te imiteren
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En ook hier is zo dat de Amsterdammers de Rotterdammers proberen te imiteren
Nounou Wed 28 October 2009 23:42u door Winner_Tacoquote:
Volgens mij mag dat niet gastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nounou Wed 28 October 2009 23:42u door Winner_Taco
Sorry Stevenmac26 dat ik zo dom deed over Ajax en alles, was niet mijn bedoeling maar jullie zijn altijd zo superieur dat ik er niet meer tegen kan en een einde aan mijn leven wil maken, vergeef je het me?? Ik ben ook zo'n domme eigewijze internet hoolie!
Met vriendelijke groet,
Winner-Taco
Tja je daagde me uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet gast
Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren.quote:
Ze gaan met zijn allen jou verzuipen in een Amsterdamse gracht denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!! OPEN JE OGEN!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren.
Nee 2012 is verzet naar 2208 ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!! OPEN JE OGEN!![]()
Dat maakt niet uit. Iran heeft nu iets met atoomwapens en een handjeschud iets...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee 2012 is verzet naar 2208 ofzo
Misschien moet je minder cocaļne gebruiken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen jou verzuipen in een Amsterdamse gracht denk ik
Ik zit aan de speed, is heel wat andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien moet je minder cocaļne gebruiken.
Ik bedoel dit goed. Je komt anders constant in de problemen.
Maar jij post PM's dus je hebt tijd genoeg om bij te komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit aan de speed, is heel wat anders
Nee als je die van mij post niet denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar jij post PM's dus je hebt tijd genoeg om bij te komen.
Krijg ik ook een ban als ik jouw PM's post?
Jaja, het is afzien in mijn grachtenpand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef waterkip het volgende:
dude welke doodsbedreiging?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Dus als ik jouw PM + doodsbedreiging post he ... Krijg ik dan 48 en jij 48 + bedreiging ? Wat is de straf voor bedreiging eigenlijk ?
Je bent nu bij 2006. Misschien als je nog een half uurtje zoekt kun je met de recente cijfers van 2009 komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef Qebbel het volgende:
Hmm. Lijkt er toch op dat het een stuk prettiger is om in Amterdam te wonen, dan in Rotterdam. dat verklaart misschien de frusty reacties van vele Rotterdammers op Amsterdam.
[ afbeelding ]
Bron G4databank.nl.
De naam amsterdam is in het buitenland (buiten europa) een sterker merk dan bijvoorbeeld 'nederland' is. Veel mensen kennen de lage landen niet, maar amsterdam des te meer. Veel kijken er tegenop, veel kijken er op neer, maar iedereen heeft er zijn mening over.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Achterlijk ?? Ik constateer verdomme gewoon feiten pisgleuf ! De gemeente Amsterdam is toch verantwoordelijk voor al die falende ambities ?
En nee ik vind Amsterdam niet bijzonder . Parijs , Rome of Londen zijn bijvoorbeeld qua historie en trekpleisters een stuk interessanter en grootser.
Moet je een keer naar het buitenland gaan. Het enigste dat je te horen krijgt zijn wilde verhalen over blowen en de Wallen. Dat ze een stukje toerisme meepakken is leuk maar bijzaak .
Ja ja ja. Ik verwachtte al zo'n reactie. Maar ik denk dat er geen recenter onderzoek bestaat momenteel. Bovendien, 2006 is toch niet zo lang geleden? Net of ze dit jaarlijks gaan onderzoeken. En in 2006 dacht jij vast exact hetzelfde over Amsterdam als nu, toch??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je bent nu bij 2006. Misschien als je nog een half uurtje zoekt kun je met de recente cijfers van 2009 komen
Gast komop zeg !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
De naam amsterdam is in het buitenland (buiten europa) een sterker merk dan bijvoorbeeld 'nederland' is. Veel mensen kennen de lage landen niet, maar amsterdam des te meer. Veel kijken er tegenop, veel kijken er op neer, maar iedereen heeft er zijn mening over.
Historisch groter moet je even definieren, maar als je bedoelt dat het een blauwdruk op de stad heeft gegeven denk ik dat Amsterdam (met de grootste historische binnenstad van de wereld) hogere ogen gooit dan bijvoorbeeld London.
De andere steden zijn grote trekpleisters, maar opvallend is wel dat juist Amsterdam vaak als 'uniek' naar voren komt, en steden als Parijs/Wenen/London/Madrid/Praag 'just another historic european town' worden genoemd.
Dat zegt natuurlijk niks. Juist bij Londen, als een van de grootste financiėle centra ter wereld, heeft natuurlijk ook een heleboel zakenlieden als bezoekers. In Amsterdam speelt dat minder, omdat vooral internationale bedrijven liever bij Schiphol zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gast komop zeg !
Londen 15,6 miljoen bezoekers en Amsterdam 4,6 miljoen.
Amsterdam vertrut, juist omdat de stad weer steeds populairder wordt om te wonen. Dan krijg je hoge huizenprijzen en yuppen die geen geluidsoverlast in hun peperdure appartement willen.quote:In Max nieuwe wereld liep hij een dagje mee met een Amsterdamse wethoudster die een zero tolerance beleid handhaafde als het gaat om ruimtelijke ordening . Ook de openingstijden moesten op de schop. De kroegbazen spraken schande en de omzet uit toerisme liep drastisch terug.
Amsterdam moet gewoon weer terug naar hoe het was tot mid 90's . Met al die gruwelijke clubs. Nee mevrouw wil van Amsterdam weer een woonstad gaan maken ...
Amsterdamse grootheidswaanzin ten top!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Grumpey het volgende:
De naam amsterdam is in het buitenland (buiten europa) een sterker merk dan bijvoorbeeld 'nederland' is. Veel mensen kennen de lage landen niet, maar amsterdam des te meer. Veel kijken er tegenop, veel kijken er op neer, maar iedereen heeft er zijn mening over.
Historisch groter moet je even definieren, maar als je bedoelt dat het een blauwdruk op de stad heeft gegeven denk ik dat Amsterdam (met de grootste historische binnenstad van de wereld) hogere ogen gooit dan bijvoorbeeld London.
De andere steden zijn grote trekpleisters, maar opvallend is wel dat juist Amsterdam vaak als 'uniek' naar voren komt, en steden als Parijs/Wenen/London/Madrid/Praag 'just another historic european town' worden genoemd.
Ja hoor, unieke binnenstad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Amsterdamse grootheidswaanzin ten top!![]()
Zijn er hier nog andere Amsterdammers die het met de bovenstaande quote eens zijn?
Nou, ik weet niet of Amsterdam de grootste historische binnenstad ter wereld heeft. Lijkt me redelijk sterk, aangezien Amsterdam juist een super kleine stad is!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Zijn er hier nog andere Amsterdammers die het met de bovenstaande quote eens zijn?
Hier was ik het mee eens. Als je wat minder op de vuilnisbelt had lopen ravotten en wat meer naar school was gegaan, had je dat kunnen lezen....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Man o man
Die epische grachtjes dienen geen enkele functie louter vermaak.
Op 10 minuten rijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nobody gives a fuck om dat hele klote Amsterdam . Er is geen ambitie en met al die hoofdstedelijke arrogantie denken ze nog steeds dat de toeristen voor de cultuur komen. De toeristen komen om een dikke joint te roken en
naar de hoeren te gaan. Denk je nou echt dat als de toerist kan kiezen tussen Rome , Londen , Parijs , Berlijn of Madrid men gaat kiezen voor Amsterdam.
Lelijke grafstad
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Individual het volgende:
[..]
w_t is behoorlijk gay en kan er niet uit de kast komen en reageert daarom zijn frustraties af op Amsterdamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef fs180 het volgende:
W_T zit je er soms persoonlijk mee? Ik merkt vaak frustratie van jouw kant op
Amsterdam is homo stad nummer 1 dus je bent goed op je plaats daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
w_t is behoorlijk gay en kan er niet uit de kast komen en reageert daarom zijn frustraties af op Amsterdam
Hehe is niet best nee maar kom op, feyenoord den bosch was ook niet bestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Amsterdam is homo stad nummer 1 dus je bent goed op je plaats daar.
Trouwens altijd lastig Dordrecht uit . Met al dat miskende talent *proest*
Prima wedstrijd met dito uitslagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hehe is niet best nee maar kom op, feyenoord den bosch was ook niet best
Sorry ik neem het niet terug, feiten liegen er gewoon niet om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Prima wedstrijd met dito uitslag. Ik eis rectificatie via PM anders stap ik naar de rechter schuinmarcheerder na al je onzin over talent.
COME ON Dordrecht COME ON
Volgens mij is er volop leegstand in die extreem dure panden of niet ? En dan al die krakers man o man zorg toch voor fatsoenlijke woonruimte voor de studenten en ander volk dat 10 jaar op een wachtlijst moeten staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks. Juist bij Londen, als een van de grootste financiėle centra ter wereld, heeft natuurlijk ook een heleboel zakenlieden als bezoekers. In Amsterdam speelt dat minder, omdat vooral internationale bedrijven liever bij Schiphol zitten.
[..]
Amsterdam vertrut, juist omdat de stad weer steeds populairder wordt om te wonen. Dan krijg je hoge huizenprijzen en yuppen die geen geluidsoverlast in hun peperdure appartement willen.
Dat Berlijn nu zo geliefd is voor techno-feestjes en kleine galeries en dergelijke is ook niet voor niks. Dat komt ook juist doordat de stad relatief arm is, het grote publiek er daarom niet wil wonen, en er dus goedkope ruimte voor dat soort dingen is.
Eh 1-1 bij Dordrecht ? De feiten liegen er idd niet omquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sorry ik neem het niet terug, feiten liegen er gewoon niet om.
en de beker is een troostprijs (lekker makkelijk om te zeggen altijd)
Wacht maar tot zondag
Op dit moment moet ik je gelijk gevenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Eh 1-1 bij Dordrecht ? De feiten liegen er idd niet om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |