Op de wallen was het het ergs inderdaad, ik dacht eerst aan wegrottende condooms met chocoladesmaak die het riool verstoppenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Airlocker het volgende:
Laten we hier meteen een centraal wandelaarstopic van maken
Thanksquote:
Op de boerderij hebben ze geen CS jeweetzquote:
He, kijk! Een boer!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
Vreemd, ik wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef Airlocker het volgende:
Gisteren weer bij Wendy langsgeweest. Mocht helaas niet anaal.
van die kaas die 2 dagen in de zon heeft liggen zweten dan, hèquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef superZjozz het volgende:
Chocola met kaas.. ? Is dat zo verschrikkelijk dan?
Nieuw-Amsterdam bestaat alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
¤150,- zoals altijd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Vreemd, ik wel..
Had je wel genoeg geld bij?
Weet niet onder welke steen jij woont, maar daar ben je duidelijk al jaren niet onder vandaan geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef wise het volgende:
An juh skrijfsteil tu sien is je brijn al jaaren doot!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef waterkip het volgende:
Je zal der maar wone an zo’n stinkgrach, waar de hele dag van die platboomde schuite vol Moffe en Amerikane voorbij kome drijve die je je vrete uit je bek zitte te kijke. Ben je lekker mee! Ik gaat liever gewoon dood
quote:
Dat mag die Marokkaan lekker zelf openen. Nederland doet al té veel voor Marokkanenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef woads het volgende:
[..]
waar is "ik voel me beledigd deel 2" ?
quote:
Amsterdam stad met meeste nationaliteiten (177) ter wereldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef memrtn het volgende:
Oh, Amsterdam is wel een kutstad. Niet qua architectuur, maar dat volk wat er rond loopt.
Dus dat hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef TNA het volgende:
Provinciaaltjes die bang zijn voor een Surinamer met een joint"PAS OP, EEN ZWARTE AAN DE HARDDRUGS!"
Amsterdam was in 1700 vast mooi . Maar dat arrogante volk daar denkt werkelijk dat er mensen interesse hebben in een verzakte grachtenpandjes . Dus hebben ze delen van de Wallen en een fiks aantal coffeeshops gesloten en prompt blijven de toeristen weg right ?quote:
Zijn toch geen gloeilampen he!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt dit lelijk???? Cultuurbarbaar!![]()
Mensen die zeggen dat Amsterdam een kutstad is, kennen Amsterdam kennelijk niet. En gelukkig maar, want Amsterdam wil jullie ook niet kennen![]()
!
Amsterdam
Dus, is het nog wel een kutstad om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdam stad met meeste nationaliteiten (177) ter wereld
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef Qebbel het volgende:
Mensen die zeggen dat Amsterdam een kutstad is, kennen Amsterdam kennelijk niet. En gelukkig maar, want Amsterdam wil jullie ook niet kennen![]()
!
Amsterdam
We hebben het wel of het zelfde Amsterdam?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Het komt al met al nogal dorps over . Beetje Volendam stijl enzo .
Ja die scheve pandjes enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
We hebben het wel of het zelfde Amsterdam?
Almere, daar wil je toch niet wonen. Kom op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Ze kunnen nog geen fatsoenlijke metrolijn aanleggen daarNou dan verdien je het predikaat metropool annex wereldstad ook niet .
En het overgrote deel ras-amsterdammers woont tegenwoordig in Almere. Een stad die meer overeenkomsten heeft met de stad die ze in Amsterdam zo vervloeken dan met hun home base.
quote:
Jij bent gewoon een fucking pussy niggaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Ze kunnen nog geen fatsoenlijke metrolijn aanleggen daarNou dan verdien je het predikaat metropool annex wereldstad ook niet .
En het overgrote deel ras-amsterdammers woont tegenwoordig in Almere. Een stad die meer overeenkomsten heeft met de stad die ze in Amsterdam zo vervloeken dan met hun home base.
Het gros van de oude garde Amsterdammers woont daar . Simpelweg omdat de woningen in Amsterdam niet meer te betalen waren .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Almere, daar wil je toch niet wonen. Kom op.
Waar hèb je het over?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Een stad die meer overeenkomsten heeft met de stad die ze in Amsterdam zo vervloeken dan met hun home base.
Dit is er weer eentje die wel in Blijlmer is blijven hangen. Hebben je papa en ma zo hard gefaald dat zelfs een bescheiden woning in Almere geen optie was ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een fucking pussy niggaJe wordt gepest door negertjes door je uitstraling
Ja, zo kan ik ook verhaaltjes vertellen. Jouw beeld van Amsterdam bestaat uit de Bijlmer en dan een kale vlakte en dan de Grachtengordel. Maar daartussen liggen prachtige wijken waar mensen zoals ik wonen. Met veel plezierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het gros van de oude garde Amsterdammers woont daar . Simpelweg omdat de woningen in Amsterdam niet meer te betalen waren .
,
Tenzij je in Blijmer wilt wonen maar dan is Almere nog altijd 10 x beter.![]()
Aan de grachten wonen alleen maar juppen die niks met Amsterdam an sig hebben . Showbizz uit het gooi en chiefs van internationale bedrijven .
Heb wel in de Bijlmer gewoond, maar ben er niet blijven hangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit is er weer eentje die wel in Blijlmer is blijven hangen. Hebben je papa en ma zo hard gefaald dat zelfs een bescheiden woning in Almere geen optie was ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |