Ja, maar wat is buiten spel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef L0t.. het volgende:
Moeten ze zo nog 30 minuten extra, goed bezig mannen
JA HAHAHAHA WANT IK BEN EEN VROUW DUS DAT KAN IK NOOIT WETEN HUAHAAHAUAHAUAHAquote:
En Ajax won zondag van AZ, dus dan zou Telstar AZ dik inmaken. En dat terwijl de helft van de spelers van Telstar van AZ zijn gehuurd. Dus als AZ deze spelers terug haalt, worden ze weer kampioen dit jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Hetiszover het volgende:
Dordrecht verloor zondag nog met 3-0 van Telstar
Je hebt me ontmaskerd, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen zeggen geen kanker op dus jij bent geen vrouw
thanks, wat heb ik gewonnen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je hebt me ontmaskerd, gefeliciteerd.
De eer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, wat heb ik gewonnen??
welke eer??quote:
van fokkersquote:
Het doet me wel iets moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
van fokkers
niet dat dat wat waard is.
que?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja dat ben je niet gewend met je club. Om de 2 dagen verkopen jullie spelers.
wat heeft dat te maken met elke dag 2 spelers verkopen of kopen?quote:
Maakt niet uit. Nederlandse competitiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met elke dag 2 spelers verkopen of kopen?
Ga weg uit het officiele KLB-AJAX topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nederlandse competitie
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga weg uit het officiele KLB-AJAX topic
Wat een bullshit. Alsof daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten. Je kijkt toch ook gewoon om een leuke pot voetbal te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nederlandse competitie
\quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Alsof daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten. Je kijkt toch ook gewoon om een leuke pot voetbal te zien.
Alhoewel deze wedstrijd pure frustratie is
Ja, in m'n behaarde handen en m'n bierpens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
kijk je met een lekker koud biertje in je handen?
Nederlands voetbal is irritant, zodra er een speler uit gaat blinken, (zoals suarez) is die vrijwel meteen weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Alsof daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten. Je kijkt toch ook gewoon om een leuke pot voetbal te zien.
Alhoewel deze wedstrijd pure frustratie is
Waar ging het over?quote:
Hoezo behaarde handen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, in m'n behaarde handen en m'n bierpens.
Ja maar ik heb ook geen behaarde handenquote:
Nou zover ik weet zit Suarez nog wel even bij Ajax. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is irritant, zodra er een speler uit gaat blinken, (zoals suarez) is die vrijwel meteen weg.
altijd teleurstelling.
Daarnaast heeft buitenlands voetbal veel meer klasse.
Suarez blijft dit jaar en hopelijk volgend jaar nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou zover ik weet zit Suarez nog wel even bij Ajax. Maar ik snap wat je bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |