Ja, maar wat is buiten spel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef L0t.. het volgende:
Moeten ze zo nog 30 minuten extra, goed bezig mannen
JA HAHAHAHA WANT IK BEN EEN VROUW DUS DAT KAN IK NOOIT WETEN HUAHAAHAUAHAUAHAquote:
En Ajax won zondag van AZ, dus dan zou Telstar AZ dik inmaken. En dat terwijl de helft van de spelers van Telstar van AZ zijn gehuurd. Dus als AZ deze spelers terug haalt, worden ze weer kampioen dit jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Hetiszover het volgende:
Dordrecht verloor zondag nog met 3-0 van Telstar
Je hebt me ontmaskerd, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen zeggen geen kanker op dus jij bent geen vrouw
thanks, wat heb ik gewonnen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je hebt me ontmaskerd, gefeliciteerd.
De eer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, wat heb ik gewonnen??
welke eer??quote:
van fokkersquote:
Het doet me wel iets moet ik zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
van fokkers
niet dat dat wat waard is.
que?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja dat ben je niet gewend met je club. Om de 2 dagen verkopen jullie spelers.
wat heeft dat te maken met elke dag 2 spelers verkopen of kopen?quote:
Maakt niet uit. Nederlandse competitiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met elke dag 2 spelers verkopen of kopen?
Ga weg uit het officiele KLB-AJAX topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nederlandse competitie
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga weg uit het officiele KLB-AJAX topic
Wat een bullshit. Alsof daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten. Je kijkt toch ook gewoon om een leuke pot voetbal te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nederlandse competitie
\quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Alsof daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten. Je kijkt toch ook gewoon om een leuke pot voetbal te zien.
Alhoewel deze wedstrijd pure frustratie is
Ja, in m'n behaarde handen en m'n bierpens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
kijk je met een lekker koud biertje in je handen?
Nederlands voetbal is irritant, zodra er een speler uit gaat blinken, (zoals suarez) is die vrijwel meteen weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Alsof daar geen leuke wedstrijden tussen kunnen zitten. Je kijkt toch ook gewoon om een leuke pot voetbal te zien.
Alhoewel deze wedstrijd pure frustratie is
Waar ging het over?quote:
Hoezo behaarde handen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, in m'n behaarde handen en m'n bierpens.
Ja maar ik heb ook geen behaarde handenquote:
Nou zover ik weet zit Suarez nog wel even bij Ajax. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is irritant, zodra er een speler uit gaat blinken, (zoals suarez) is die vrijwel meteen weg.
altijd teleurstelling.
Daarnaast heeft buitenlands voetbal veel meer klasse.
Suarez blijft dit jaar en hopelijk volgend jaar nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou zover ik weet zit Suarez nog wel even bij Ajax. Maar ik snap wat je bedoelt.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez blijft dit jaar en hopelijk volgend jaar nog
Vrouwelijk, uit Arnhem en je bent voor Ajax?quote:
Ajax is een echte club!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Goofisch het volgende:
zodra er een echte club met een dikke pak geld komt krijgen ze bij ajax allemaal een hele grote piemel en is suarez of die wil of niet pleite
Nee Vitesse, daar kan ik wat meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouwelijk, uit Arnhem en je bent voor Ajax?
Oja die " bestaan " ook nog natuurlijkquote:
Kun je nagaan, ik kom eigenlijk uit Roosendaal, daar moest ik het doen met RBCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja die " bestaan " ook nog natuurlijk
Het zit je allemaal niet mee hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik kom eigenlijk uit Roosendaal, daar moest ik het doen met RBC![]()
Alleen de bekende anti joden dingen gehoord eigelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Tering wat een kutsupporters die van Dordt.!!!
Hele wedstrijd niet gehoord, terwijl ot de wedstrijd van het seizoen moest zijn.
quote:
WTF, ik hoorde de hele tijd alleen maar van die kutspreekkoren. "Wij geven voetballes"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Tering wat een kutsupporters die van Dordt.!!!
Hele wedstrijd niet gehoord, terwijl ot de wedstrijd van het seizoen moest zijn.
Nee dat is ook zo, ze speelden echt bedroevend slecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanaf de goal van Dordrecht de wedstrijd meegepikt..
Ajax had eigenlijk niet moeten winnen sorry
Zijn we wel aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat wordt dat zondag een klotewedstrijd als wij spelen zoals dinsdag en jullie als daarnet
Achja zondag wordt het gewoon 6-1quote:
Bij RKC - Willem II jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja zondag wordt het gewoon 6-1
nee die heb ik op 1-3 staan bij unibetquote:
Optieven, vieze metro.quote:
Calimero...... ben jij dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef valek het volgende:
Ooohhhh, klagen over Ajax. Een hobby van me. Maar wat is het toch een kutclub met veel geluk. En nu hebben ze weer heel gelukkig geloot. En dan ook nog Zagred 3 punten minder. Mazzelzakken. Maar ja, daar is Ajax in het verleden groot mee geworden.
aaaahhhhhhh, leuk. De standaardopmerking van de neusjes. Grappig zeg.quote:
ohhh noes nog zo'n zielepiet die neusjes zegt, zeg anders ook nog eventjes die club uit 020quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef valek het volgende:
[..]
aaaahhhhhhh, leuk. De standaardopmerking van de neusjes. Grappig zeg.
Jij hebt het in je vorige post toch ook niet over PSV?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ohhh noes nog zo'n zielepiet die neusjes zegt, zeg anders ook nog eventjes die club uit 020
Je bedoeld mijn whc en feyenoord post??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef valek het volgende:
[..]
Jij hebt het in je vorige post toch ook niet over PSV?
Dat kan. Ik doe niet stoer. Ik geef mijn mening. En dat is dat ik Ajax kut vind. Wat jij hier mee doet moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bedoeld mijn whc en feyenoord post??
Het zijn alijd de sukkeltjes die stoer over en tegen Ajax maar andersom valt het vaak reuze mee
Ik reageer daar op, maar je hebt het net over neusjes en nu over Ajax, dat vind ik toch al weer een vooruitgang, is eigelijk ook niet zo heel moeilijk he dingen bij z'n naam noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:01 schreef valek het volgende:
[..]
Dat kan. Ik doe niet stoer. Ik geef mijn mening. En dat is dat ik Ajax kut vind. Wat jij hier mee doet moet je zelf weten.
Hate it or love it, Amsterdam on top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:01 schreef valek het volgende:
[..]
Dat kan. Ik doe niet stoer. Ik geef mijn mening. En dat is dat ik Ajax kut vind. Wat jij hier mee doet moet je zelf weten.
Waarom noem je me net dan Calimero en geen PSVer? Moeilijk he, dingen bij z'n naam noemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik reageer daar op, maar je hebt het net over neusjes en nu over Ajax, dat vind ik toch al weer een vooruitgang, is eigelijk ook niet zo heel moeilijk he dingen bij z'n naam noemen
Nou, de Ajacieden zijn de laatste jaren anders erg calimero-achtig als het over PSV of AZ gaat hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bedoeld mijn whc en feyenoord post??
Het zijn alijd de sukkeltjes die stoer over en tegen Ajax maar andersom valt het vaak reuze mee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, de Ajacieden zijn de laatste jaren anders erg calimero-achtig als het over PSV of AZ gaat hoor.
Hoe moet ik nou weten dat jij voor psv bent en je begon zielig te doen over dat ajax vroeg altijd al met geluk wonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:10 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom noem je me net dan Calimero en geen PSVer? Moeilijk he, dingen bij z'n naam noemen.
Ennu, waarom noemen de "neusjes" zich tijdens wedstrijden dan altijd Joden of zo iets dergelijks?
haal az maar weg hoor dat zijn allemaal ex-ajax supporters die zijn gewoon zieligquote:
Omdat jullie neusjes Calimero gebruiken voor PSV. En dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat jij voor psv bent en je begon zielig te doen over dat ajax vroeg altijd al met geluk won
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
mattie psv is niet eens een voetbalclub, ze haten voetbal
wat is psv?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
Topicwinnaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
geniaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
Eerste zinvolle dat ik jouw toetsenbord heb zien verschijnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
Feyenoord wordt afgeslacht!quote:
Dat was toch die speler die gelijk door de mand viel toen Feyenoord voor het eerst een sterke tegenstander trof dit seizoen (PSV)?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
alsof ajax zonder suarez goed is
en nee, die doet niet mee want hij staat tegen Bahia
Dat kwam toen door hele andere oorzaken, aangezien psv met slechts 1 spits speelde en Bahia toen als een soort vrije man speelde. En dat kan ie niet. Dit probleem zal tegen ajax niet voorkomen, omdat jullie met 3 spitsen spelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat was toch die speler die gelijk door de mand viel toen Feyenoord voor het eerst een sterke tegenstander trof dit seizoen (PSV)?
Ik vond Bahia in de klassiekers tot nu toe altijd een van de zwakste spelers, en bijna altijd werd er 4-3-3 gespeeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kwam toen door hele andere oorzaken, aangezien psv met slechts 1 spits speelde en Bahia toen als een soort vrije man speelde. En dat kan ie niet. Dit probleem zal tegen ajax niet voorkomen, omdat jullie met 3 spitsen spelen.
Bahia is dit seizoen beter dan ie ooit geweest isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vond Bahia in de klassiekers tot nu toe altijd een van de zwakste spelers, en bijna altijd werd er 4-3-3 gespeeld.
De vorige keer had je er ook vertrouwen in en toen zat je opeens zes maanden met een Ajax-avatar. De voortekenen zijn in ieder geval goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bahia is dit seizoen beter dan ie ooit geweest is
Het waren er maar 3.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De vorige keer had je er ook vertrouwen in en toen zat je opeens zes maanden met een Ajax-avatar. De voortekenen zijn in ieder geval goed.
Hoe waar dit isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
Et was lang genoeg om je eens goed de les te lezen aangezien je niet nog een weddenschap durftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |