vergeet je niet iets?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Praat normaal.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef mr_vavavoom het volgende:
Zucht. Het zoveelste troll topic van Cacciatore.
Verzin eens iets nieuws, lamme aap.
mssn versier ik nu ook wel chicks mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Vetklep het volgende:
die turk loopt nou alle dames te versieren in zijn nieuwe g-star jack.. je loopt wat mis nou.
quote:
Nee, je zit te fokken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mssn versier ik nu ook wel chicks mattie
Nee joh.. Die gast is te spangquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef mr_vavavoom het volgende:
Zucht. Het zoveelste troll topic van Cacciatore.
Verzin eens iets nieuws, lamme aap.
Chicks op msn hosselenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want dan is msn indd niet aan nee
kijk anders had die turk mij zien betalen had hij em niet gehaald en de pin was kapot, zei ik ook in de op toch???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Waarom dan te laat door twijfelEn waarom kun je niet pinnen in een Score winkel
Turksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb het 3 keer gelezen en nog snap ik er geen bal van. Welke taal is dit?
och och och hater ik zal het je uitleggen als je een meisje ontmoet vraag je toch tellienummer en msn of niet soms?? zowiezo op msn kun je makkelijk praten met chicks dusssssquote:
Ja want gaastra is echt aan he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Je koopt een G-Star item en je vindt het raar dat je een turk tegenkomt met datzelfde item?
G-Star is voor stumpers.
Als ik een chick ontmoet vraag ik niet om msn. Nr is genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
och och och hater ik zal het je uitleggen als je een meisje ontmoet vraag je toch tellienummer en msn of niet soms?? zowiezo op msn kun je makkelijk praten met chicks dusssss![]()
![]()
jij bent zeker ouder als 30 of niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als ik een chick ontmoet vraag ik niet om msn. Nr is genoeg.
Mattie, een turk tegenkomen met jou jas is toch kk erg, ik haat die gasten met kaka veel murrays in de haren en dan mijn style stelen hahahaha is gewoon kapot gaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef rishi120 het volgende:
Maar wat is het probleem nou? je hebt je jakka toch?
Maakt jou die torkoe nou weer uit, je maakt je eigen stijl!
nu???? Nu gstar broek met polotje van lacoste en nike's eronder wel mooi gekleed want ik ben op stage nu maar dat vest is toch voor erbij niet perse dat ik nu in versace kamp kleding loop ofzo whahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:58 schreef Salatrel het volgende:
je wilt je style verbeteren dus koop je G-star? wat voor pauperkleding loop je nu in dan?
ik heb idd ook indo bloedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij is TS een pinda.
Of jij bent jonger dan 14, kan ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent zeker ouder als 30 of niet?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nu???? Nu gstar broek met polotje van lacoste en nike's eronder wel mooi gekleed want ik ben op stage nu maar dat vest is toch voor erbij niet perse dat ik nu in versace kamp kleding loop ofzo whaha
Brada, je moet ruimer denken, je moet niet klakkeloos mensen haten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Mattie, een turk tegenkomen met jou jas is toch kk erg, ik haat die gasten met kaka veel murrays in de haren en dan mijn style stelen hahahaha is gewoon kapot gaar
nope 20 mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Of jij bent jonger dan 14, kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |