quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het echte werk komt zondag.
3x Suarez
1x Panetelic
1x de Zeeuw
En van Bronkkorst scoort de 5-1 uit een penalty
quote:
quote:
Na de wedstrijd dus inderdaad met 5-1 was gewonnen en ik blij mijn alcohol vrije grolsh biertje een gooi de lucht ingaf in de Arena begaf ik mij richting de trap om het stadion weer uit te gaan. Buiten nog wat lachen met oude bekende en daarna richting huis.quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Klappertjes pistool halen bij bart smit, bivak muts bij de hema en je goed recht bij de oude sigarenboer halen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk, volgens mij word ik opgelicht door een oude sigarenboer!!
Que?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe controleren wij dit bericht op echtheid?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Airlocker het volgende:
PM me maar even als je die vent in elkaar wilt rammen, ik help je!!!
Dat zou wel een goede redenering zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef mr_vavavoom het volgende:
Prijzen vanaf een bepaald bedrag worden uitgekeerd op je rekening. Waarom zou die sigarenboer 1000 euro cash voor je hebben?
Doen ze met krasloten toch ook niet?
Zoals te zien is voorspelde hij et al voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Airlocker het volgende:
Beste swarmahoer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe controleren wij dit bericht op echtheid?
Zal wel een screen maken van mijn bankrekening als het binnen is, toto formulier heb ik toch ingeleverd slimmerikquote:
Dat dus. Als het goed is, staan dat soort dingen gewoon ook op de loten of in de algemen voorwaarden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef mr_vavavoom het volgende:
Prijzen vanaf een bepaald bedrag worden uitgekeerd op je rekening. Waarom zou die sigarenboer 1000 euro cash voor je hebben?
Doen ze met krasloten toch ook niet?
Heb je een bewijs van afgifte?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal wel een screen maken van mijn bankrekening als het binnen is, toto formulier heb ik toch ingeleverd slimmerik
Zo dom ben ik ook weer niet hoor haha, tuurlijk heb ik datquote:
Wat een held. 78 jaar hé.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Airlocker het volgende:
't blijft een diefquote:
Achja wacht netjes 3 dagen af en anders ga ik eventjes kijken of ie niet al op vakantie is gegaanquote:
hehe ja ging er vanuit dat ik het handje contantje kreeg maar dat is dus niet waar en nu moet ik weer wachten en ik heb een hekel aan wachtenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Billy_Talent het volgende:
Het is toch ook niet te filmen hier in KLB he
Bijna 1000 euro winnen en NOG klagen
transactiekosten werd me medegedeeld maar goed het kan eropzich wel vanafquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Hey, gefeliciteerd met je prijs hèWel erg belachelijk dat je moet betalen om het te kunnen krijgen
dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Billy_Talent het volgende:
Het is toch ook niet te filmen hier in KLB he
Bijna 1000 euro winnen en NOG klagen
enquote:Prijzen en combinaties van prijzen van ¤ 50,- en lager, gewonnen op één deelnamebewijs, en bij Lotto, Lotto 4\5 en Lucky Day in dezelfde trekking, kunnen door ieder verkooppunt worden uit-betaald. Uitbetaling van prijzen hoger dan ¤ 50,- vindt plaats op door De Lotto aan te geven wij-ze, waarbij een rechtsgeldig identiteitsbewijs vereist is. De instanties die in opdracht van De Lotto prijzen uitkeren kunnen op verzoek van De Lotto naam, adres en woonplaats van de prijswinnaars aan De Lotto verstrekken.
7. Voor uitbetaling van een prijs van ¤ 50.000,-- of hoger dient de deelnemer zich te melden op het hoofdkantoor van De Lotto, onder medebrenging van een identiteitsbewijs. Bij deelname via de on-line terminal dient tevens het deelnamebewijs en het prijsbewijs te worden meegenomen.
Het kan dus goed zijn dat je sigarenboer niet meer dan 50 euro mag uitbetalen,quote:Op grond van de Wet op de Kansspelbelasting is De Lotto gehouden over prijzen van meer dan ¤ 454,-- kansspelbelasting in te houden en ten behoeve van de deelnemer af te dragen. Hieronder worden mede verstaan opgetelde prijzen zoals bedoeld in lid 2 en lid 10 van dit artikel.
Toevallig ken ik Ali en die zou dat nooit doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
Leuker was geweest als ts wel 1000 contant had gehad en dan later op de dag van zijn geld berooft word door Ali.
Dan heb je pas recht om te klagen.
que??quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Soohr het volgende:
[..]
en
[..]
Het kan dus goed zijn dat je sigarenboer niet meer dan 50 euro mag uitbetalen,
en je betaalt nog belasting a 29%.
je krijgt dus niet 980, maar 696 euro.
Het is gewoon een Nigeriaanse-sigarenboer-SCAMquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Hey, gefeliciteerd met je prijs hèWel erg belachelijk dat je moet betalen om het te kunnen krijgen
Ja en er moet nog wat vanaf mijn eigen 50 euro win ik toch nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Soohr het volgende:
en
de quotering was 29,
naar mijn idee win je dan 50*29 = 1450 bruto,
netto = 1029.50 netto
Nigeriaanse 419-scam's maar dan in het echt, pure genius!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon een Nigeriaanse-sigarenboer-SCAM![]()
voor elke euro die je inzet krijg je er 29 terug.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en er moet nog wat vanaf mijn eigen 50 euro win ik toch niet
min de inzet is 979.50, voor het gemak 980 eu. klopt dus wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Soohr het volgende:
en
de quotering was 29,
naar mijn idee win je dan 50*29 = 1450 bruto,
netto = 1029.50 netto
Volgende keer ga ik dit dus gewoon via unibet doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef Soohr het volgende:
[..]
voor elke euro die je inzet krijg je er 29 terug.
doordat je meedoet ben je die toch al kwijt,
dus win je 1029.50
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
He Soohr, hoeveel is 2 keer de helft?
Ja voordat mensen gaan lopen blaten dat dit allemaal een hoax is en jij vroeg dus om het bedragquote:
Ik zeg 980 maar Soohr zegt 1029,50quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef Billy_Talent het volgende:
Als ik hier nog niet gepost had, zou ik een tvp zetten om te zien hoe veel geld TS nou daadwerkelijk ontvangt
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef Biogarde het volgende:
stevenmac26, we hebben heel veel geduld met je gehad. Misschien wel teveel geduld. Maand weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |