ajax was uiteindelijk beter want die heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef UncleErnie het volgende:
Dordt geownd inderdaad. Op het randje van de verlenging, en het was ngo spannend wie er beter was.
Daarom zei ik ook dat het nog spannend was wie er beter was. Zelfs Feyenoord deed het dinsdag beterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajax was uiteindelijk beter want die heeft gewonnen
Heeft er toch nog iemand zich vermaakt met de wedstrijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het nog spannend was wie er beter was. Zelfs Feyenoord deed het dinsdag beter
Maar begrijp me niet verkeerd, het was een vermakelijke wedstrijd. Ik heb me gek gelachen om het geklungel.
Vind dat een zwaardere loting dan dat feyenoord heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WHC - Ajax. Wordt weer een lastig duel.
Vond Suarez ook niet bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat was het slecht zeg vanavond![]()
![]()
![]()
Vooral Kennedy![]()
Zondag maar ff wat dingen recht zetten
Ach kom op, in Feyenoord thuis heb ik nog wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Frederick_Blah het volgende:
Volgens Jol werd de tegenstand iedere ronde iets sterker, dus ik hou mijn hart vast![]()
Nee, ik ben nu wel blij dat we door zijn want over twee weken rond deze tijd is de beker het enige dat we nog kunnen winnen. Tegen Feyenoord en Twente gaat vast weer afscheid genomen worden van het landskampioenschap en die Europa League win je uiteraard ook nooit van z'n leven.
blah blah zondag krijg je een pak op je reet kutkakkerlakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die verdedigers van Dordt lulde hem gewoon de wedstrijd uit.
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef navigator het volgende:
[..]
blah blah zondag krijg je een pak op je reet kutkakkerlak
En hij trekt daar weer een conclusie uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.
Het echte werk komt zondag.quote:
Hoeveel geld heb je erop gezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het echte werk komt zondag.
3x Suarez
1x Panetelic
1x de Zeeuw
En van Bronkkorst scoort de 5-1 uit een penalty
50euroquote:
Thanks Happelquote:
Tja kan niet echt zeggen dat ik dat erg vind, ben niet zo'n fan van hem ondanks dat hij wel aardig speelt de laatste tijdquote:
Wat nou? ik vind het gewoon lekker om je uit te schelden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja kan niet echt zeggen dat ik dat erg vind, ben niet zo'n fan van hem ondanks dat hij wel aardig speelt de laatste tijd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:54 schreef Landgeld het volgende:
Zondag ff touren:
http://www.telegraaf.nl/b(...)xstraat__.html?p=3,1
Inderdaad, hopen dat die niet speelt zondag. Wie trouwens ook niet in de basis start:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.
Vind ik jammer. Makaay is zo extreem slecht aan het worden dat ik hem graag een basisplaats had gegeund.quote:Roy Makaay niet in basis tegen Ajax
30 oktober 2009
Roy Makaay wordt door trainer Mario Been gepasseerd voor het duel met Ajax.
Ondanks de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson, die nog geschorst is, zal de trainer geen beroep doen op Makaay. Andwele Slory zal de spitspositie innemen. De aanval wordt gecompleteerd door Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum.
Stefan Babovic speelt in Amsterdam als aanvallende middenvelder.
Sulejmani dan maar op rechts? Of is Aisatti al fit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.
Aan de inzet lag het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef thewishmaster het volgende:
Beetje jammer dat ze na die afgang bij AGOVV weer zo'n zwakke inzet tonen. Gelukkig zijn ze in ieder geval door, toch wel vertrouwen in de wedstrijd van zondag uiteraard, maar dat komt vooral door de tweede helft tegen AZ.
Onzin. Wij kunnen Makaay niet gebruiken, dat is een ander verhaal. Als je Slory en Biseswar van de zijkant een bal voor ziet geven, mag je al blij zijn als er een Feyenoorder in de buurt van de bal komt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Morendo het volgende:
Vind ik jammer. Makaay is zo extreem slecht aan het worden dat ik hem graag een basisplaats had gegeund.
Wij???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Onzin. Wij kunnen Makaay niet gebruiken, dat is een ander verhaal. Als je Slory en Biseswar van de zijkant een bal voor ziet geven, mag je al blij zijn als er een Feyenoorder in de buurt van de bal komt...
Makaay en andere clubs was het 1 voorzet op maat 1 doelpunt. Hier verlangt men dat ie meeverdedigt. Tactische onzin dus.
Ga nou niet zelf beginnen, na dat geklaag van je gisteren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij???
Voetbal je ook voor Feyenoord??
- edit -
ja.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet zelf beginnen, na dat geklaag van je gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |