ajax was uiteindelijk beter want die heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef UncleErnie het volgende:
Dordt geownd inderdaad. Op het randje van de verlenging, en het was ngo spannend wie er beter was.
Daarom zei ik ook dat het nog spannend was wie er beter was. Zelfs Feyenoord deed het dinsdag beterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajax was uiteindelijk beter want die heeft gewonnen
Heeft er toch nog iemand zich vermaakt met de wedstrijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het nog spannend was wie er beter was. Zelfs Feyenoord deed het dinsdag beter
Maar begrijp me niet verkeerd, het was een vermakelijke wedstrijd. Ik heb me gek gelachen om het geklungel.
Vind dat een zwaardere loting dan dat feyenoord heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WHC - Ajax. Wordt weer een lastig duel.
Vond Suarez ook niet bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat was het slecht zeg vanavond![]()
![]()
![]()
Vooral Kennedy![]()
Zondag maar ff wat dingen recht zetten
Ach kom op, in Feyenoord thuis heb ik nog wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Frederick_Blah het volgende:
Volgens Jol werd de tegenstand iedere ronde iets sterker, dus ik hou mijn hart vast![]()
Nee, ik ben nu wel blij dat we door zijn want over twee weken rond deze tijd is de beker het enige dat we nog kunnen winnen. Tegen Feyenoord en Twente gaat vast weer afscheid genomen worden van het landskampioenschap en die Europa League win je uiteraard ook nooit van z'n leven.
blah blah zondag krijg je een pak op je reet kutkakkerlakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die verdedigers van Dordt lulde hem gewoon de wedstrijd uit.
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef navigator het volgende:
[..]
blah blah zondag krijg je een pak op je reet kutkakkerlak
En hij trekt daar weer een conclusie uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.
Het echte werk komt zondag.quote:
Hoeveel geld heb je erop gezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het echte werk komt zondag.
3x Suarez
1x Panetelic
1x de Zeeuw
En van Bronkkorst scoort de 5-1 uit een penalty
50euroquote:
Thanks Happelquote:
Tja kan niet echt zeggen dat ik dat erg vind, ben niet zo'n fan van hem ondanks dat hij wel aardig speelt de laatste tijdquote:
Wat nou? ik vind het gewoon lekker om je uit te schelden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja kan niet echt zeggen dat ik dat erg vind, ben niet zo'n fan van hem ondanks dat hij wel aardig speelt de laatste tijd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:54 schreef Landgeld het volgende:
Zondag ff touren:
http://www.telegraaf.nl/b(...)xstraat__.html?p=3,1
Inderdaad, hopen dat die niet speelt zondag. Wie trouwens ook niet in de basis start:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.
Vind ik jammer. Makaay is zo extreem slecht aan het worden dat ik hem graag een basisplaats had gegeund.quote:Roy Makaay niet in basis tegen Ajax
30 oktober 2009
Roy Makaay wordt door trainer Mario Been gepasseerd voor het duel met Ajax.
Ondanks de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson, die nog geschorst is, zal de trainer geen beroep doen op Makaay. Andwele Slory zal de spitspositie innemen. De aanval wordt gecompleteerd door Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum.
Stefan Babovic speelt in Amsterdam als aanvallende middenvelder.
Sulejmani dan maar op rechts? Of is Aisatti al fit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.
Aan de inzet lag het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef thewishmaster het volgende:
Beetje jammer dat ze na die afgang bij AGOVV weer zo'n zwakke inzet tonen. Gelukkig zijn ze in ieder geval door, toch wel vertrouwen in de wedstrijd van zondag uiteraard, maar dat komt vooral door de tweede helft tegen AZ.
Onzin. Wij kunnen Makaay niet gebruiken, dat is een ander verhaal. Als je Slory en Biseswar van de zijkant een bal voor ziet geven, mag je al blij zijn als er een Feyenoorder in de buurt van de bal komt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Morendo het volgende:
Vind ik jammer. Makaay is zo extreem slecht aan het worden dat ik hem graag een basisplaats had gegeund.
Wij???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Onzin. Wij kunnen Makaay niet gebruiken, dat is een ander verhaal. Als je Slory en Biseswar van de zijkant een bal voor ziet geven, mag je al blij zijn als er een Feyenoorder in de buurt van de bal komt...
Makaay en andere clubs was het 1 voorzet op maat 1 doelpunt. Hier verlangt men dat ie meeverdedigt. Tactische onzin dus.
Ga nou niet zelf beginnen, na dat geklaag van je gisteren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij???
Voetbal je ook voor Feyenoord??
- edit -
ja.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet zelf beginnen, na dat geklaag van je gisteren.
Dan valt er iig genoeg te lachenquote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef UncleErnie het volgende:
Succes vandaag hè, jullie zullen het nodig hebben. Als jullie even goed spelen als tegen dordt, en wij even goed als we tegen Den Bosch speelden, dan belooft het een spannende wedstrijd van Jupiler niveau te worden!
En de ineenstorting van Ajax komt weer dichterbij.quote:'Ferguson wil Luis Suarez'
Uitgegeven: 1 november 2009 10:34
Laatst gewijzigd: 1 november 2009 10:35
AMSTERDAM - Manchester United heeft in de zoektocht naar een nieuwe aanvaller zijn oog laten vallen op Luis Suarez. Dit meldt de Times zondag op zijn website.
© ANPNa het vertrek afgelopen zomer van Cristiano Ronaldo en Carlos Tevéz zou trainer Sir Alex Ferguson de Uruguayaan in de winterstop naar Engeland willen halen. Ook andere clubs hebben interesse, meldt de Engelse krant.
Stadsgenoot Manchester City, AC Milan en Internazionale houden de ontwikkelingen in de gaten. De Mancunians zouden naar verluidt 35 miljoen pond overhebben voor Suarez. De aanvaller liet al meerdere malen weten bij Ajax te blijven.
Op een kier
De club houdt de deur voor een mogelijk vertrek op een kiertje. "De technische staf moet de beslissing nemen, maar we zijn voorbereid om goede aanbiedingen te overwegen", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. "We willen hem tot het einde van het seizoen hier houden, maar we willen hem ook blij maken."
Bull. Als er ¤ 40 mln binnenkomt is er ook genoeg mogelijkheid om door te groeien. En ook zonder Suarez staat er een getalenteerde groep met een uitstekende trainer.quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En de ineenstorting van Ajax komt weer dichterbij.
In de laatste minuut, na een schwalbe?quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dan valt er iig genoeg te lachen![]()
Ik gok op een winst voor ons, met 1 goal verschil, uiteraard door Luis
Hij kopte op de kruising na een voorzet van Suarez! Het gaat al beterquote:
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 1 november 2009 14:15 schreef BluesRebel het volgende:
Hij ergert zich kapot aan hem.
12 wedstrijdenquote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax heeft gewoon 40 keer gescoord in 11 wedstrijden!! En PSV slechts 28 keer ..
En suarez al weer op 16.. damn!
En volgens mij was er ook nog een 0 - 0 tegen sparta? ...
Hehehe en heb er nog 980 mee gewonnen ook, nu op naar huis om dronken te wordenquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Goed gezien hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hehehe en heb er nog 980 mee gewonnen ook, nu op naar huis om dronken te worden
quote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed gezien hoor.
Had je me niet kunnen tippen?
Daniel de Ridder, gymnasium met gemak doorlopen terwijl ie aan het doorbreken was bij ajaxquote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slimme voetballers bestaan niet. Bergkamp is de uitzondering
Ja vorig jaar kotste iedereen hem nog uit haha maar hij kan nog veel beter denk ik zelfquote:Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
War is die Emanuelson gegroeid onder Jol zeg, zelfs als Feyenoorder moet ik toegeven dat het een erg leuke speler is om naar te kijken.
1-3 en ga er weer 50euro opzettenquote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een heerlijke uitslag weer. Ben echt zo benieuwd hoe we volgende week tegen Twente spelen!
quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax heeft gewoon 40 keer gescoord in 11 wedstrijden!! En PSV slechts 28 keer ..
En toch staat PSV boven ons. Huh?
Twente gaat het niet zo cadeau geven hoor. Vind ik nog altijd een stabielere ploeg dan Ajax.quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1-3 en ga er weer 50euro opzetten
psv heeft meer punten, doelpunten heeft er niks mee te makenquote:
Ajax is redelijk in de winningmood en vind twente echt teleurstellen de laatste 2 wekenquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Twente gaat het niet zo cadeau geven hoor. Vind ik nog altijd een stabielere ploeg dan Ajax.
Hij heeft maar 1x gescoord en vond hem tegenvallen vandaag dus dat komt wel goed hoorquote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Alleen hebben jullie toch een klein beetje verloren. Het is afwachten hoe Ajax het nu de aankomende 4 wedstrijden zonder Suarez gaat doen.
?quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Alleen hebben jullie toch een klein beetje verloren. Het is afwachten hoe Ajax het nu de aankomende 4 wedstrijden zonder Suarez gaat doen.
vermeende klap van Suarez en dirk denkt dat hij er 4 wedstrijden voor krijgtquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gaat gewoon 4 wedstrijden krijgen. Wat dacht je dan? Die elleboog was duidelijker dan die van Babovic.quote:
Hij heeft geen kaart gehad dus dan kan achteraf nog ja, had hij geel gehad dan kon hem niks gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze hem achteraf nog schorsen dan? Even hoge straf als Babovic zou dan terecht zijn.
Ja waarom zouden ze hem niet kunnen straffen dan? Het is die blonde hond namelijk ontgaan tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze hem achteraf nog schorsen dan? Even hoge straf als Babovic zou dan terecht zijn.
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.quote:Op zondag 1 november 2009 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kaart gehad dus dan kan achteraf nog ja, had hij geel gehad dan kon hem niks gebeuren
Ik denk niet dat hij 4 wedstrijden krijgt, komt ook vast geen onderzoek nee. En babovic krijgt er 3 waarvan 1 voorwaardelijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.
Als hij verklaart: " ik heb het zien gebeuren en heb beoordeeld dat het niets was" dan kan er achteraf helemaal niks meer en het zou mij niet verbazen als hij dat gaat zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze hem niet kunnen straffen dan? Het is die blonde hond namelijk ontgaan tijdens de wedstrijd.
Onzin. Het zal vanavond wel 10x voorbij komen bij Studio Voetbal. De KNVB kan echt niet anders dan het onderzoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.
Dan moeten ze Blom zelf maar een schorsing opleggen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij verklaart: " ik heb het zien gebeuren en heb beoordeeld dat het niets was" dan kan er achteraf helemaal niks meer en het zou mij niet verbazen als hij dat gaat zeggen.
Daarmee bewijst de KNVB weer eens dat het een incapabele organisatie is.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 4 wedstrijden krijgt, komt ook vast geen onderzoek nee.
Zou Suarez dan ook moeten hebben.quote:En babovic krijgt er 3 waarvan 1 voorwaardelijk
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Het zal vanavond wel 10x voorbij komen bij Studio Voetbal.
Kijk jij dat programma wel eens? Zelfs na de 2-4 bij AZ gingen die jongens het alleen maar hebben over wat Ajax allemaal fout deedquote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
![]()
Hugo zal het misschien aankaarten, en dan zegt Jack: "ja maar jongens, even over de mooie goals van Ajax, zeg het maar..."
Totaal niet, bij jullie komt alles op het verkeerde moment, calimero.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verkeerde moment, Blom had op die plek moeten staan.
Davids is universitair opgeleidquote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slimme voetballers bestaan niet. Bergkamp is de uitzondering
Hier ga je de fout in vrees ikquote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1-3 en ga er weer 50euro opzetten
Nee want Twente is niet echt goede doen vind ik en Ajax juist weer wel, maar ik ga niet te hard van stapel lopen want straks verliest Ajax met 5-1quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Davids is universitair opgeleid(Wel pas sinds een paar jaar maar dat is nog noemenswaardiger!)
En Seedorf vind ik ook altijd erg intelligent overkomen. Zeker als je hem hoort praten.
[..]
Hier ga je de fout in vrees ikHet gaat een erg zware dag worden denk ik: 2-2
Die sitequote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die site. Die mensen zullen ook nooit eens zeggen dat feyenoord verdiend verloren heeft
.
We geven hier toch toe dat we verdiend gewonnen hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.
de reacties ook daarzoquote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ik ben nog niet eens site tegenkomen met ajax-fans waar dat soort verslagen te lezen zijn.
Die gasten zijn zelf klaar voor het vuurpelotonquote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga de reacties doormailen naar hborst@ad.nlquote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die gasten zijn zelf klaar voor het vuurpelotonCalimero's die de KNVB weer eens moeten beschuldigen van vergaande complot theorieën. - edit -
Ja echt, dat ze gewoon eens toegeven dat hun club eens kan verliezen.quote:
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef thewishmaster het volgende:
De harde kern van Feyenoord bestaat gewoon uit een enorme hoeveelheid proleten en simpele zielen, met totaal geen toegevoegde waarde aan deze samenleving. Dat je gaskamers erbij moet halen na een nederlaag zegt genoeg en denk ook maar eens terug aan die strandrellen in Hoek van Holland, waarbij de harde kern van Feyenoord ervoor zorgde dat de boel zwaar uit de hand liep.
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja echt, dat ze gewoon eens toegeven dat hun club eens kan verliezen.
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.
[..]
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.
Ik moet echt lachen om de reacties daarquote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Maar die site gaat sowieso veel te ver met gaskamers en kanker/zin ratio 2:1.
Ik heb ze even gelezen, wat een enge mensen lopen daar rond zegquote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga de reacties doormailen naar hborst@ad.nl
Ik niet, ik baal ervan dat met mijn belastinggeld alle uitkeringen van deze simpele zielen moeten worden betaald.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om de reacties daar
Luister, ik vind je een topgozer. Maar ik snap oprecht niet hoe je het nou niet kunt veroordelen dat er blijkbaar een stelletje hersenloze mongolen rondlopen die na een nederlaag gaan gillen over de scheidsrechter die de gaskamers in moet, dat stelletje kankerjoden in Zeist en weet ik veel wat nog meer. En dat dan ook nog op een 'fan'-site zetten...quote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.
[..]
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.
Klopt, gaat veel te ver. Heb zo een vermoeden dat de beheerder binnenkort de politie aan de lijn heeft o.i.d.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Maar die site gaat sowieso veel te ver met gaskamers en kanker/zin ratio 2:1.
Suarez heeft vandaag bijna niets gedaan, loos argument!quote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Lebawski het volgende:
Ajax kan helemaal niks zonder Suarez jongens !
5-1
feyenoord harde kernquote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb ze even gelezen, wat een enge mensen lopen daar rond zegIs het een site van Feyenoord supporters of een sub-site van stormfront?
Laat de politie nuttigere dingen gaan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, gaat veel te ver. Heb zo een vermoeden dat de beheerder binnenkort de politie aan de lijn heeft o.i.d.
Blom persoonsbeveiliging gevenquote:Op zondag 1 november 2009 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat de politie nuttigere dingen gaan doen.
Jij was het eens met dat stuk, zei je net toch?quote:Op zondag 1 november 2009 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat de politie nuttigere dingen gaan doen.
Denk dat vandaag het tegendeel (wederom) bewezen isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat zagen we tegen AGOVV. Ajax kan helemaal niets zonder Suarez.
Deed hij niet mee dan?quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Denk dat vandaag het tegendeel (wederom) bewezen is.
Krijg echt een Hitler speech van vlak voor kristalnacht gevoel vanquote:
Dat slaat weer nergens op, natuurlijk is er geen complot. Blom is gewoon kneus die niet kan fluiten, meer niet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Krijg echt een Hitler speech van vlak voor kristalnacht gevoel vanVooral dat stuk over dat het wel heel toevallig is dat Cissé en Tomasson geschorst zijn. Right.. iemand van de KNVB heeft ze gehersenspoeld om ze zo een domme rode kaart overtreding te laten maken
Buiten de strafschop heeft hij niet veel gedaan en toen was het kwaad al geschied.quote:
Vertel het even aan die gasten achter die website, want die snappen dat niet volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat slaat weer nergens op, natuurlijk is er geen complot. Blom is gewoon kneus die niet kan fluiten, meer niet.
Kevin Blom had ook een berichtje achtergelaten daar maar daar hadden ze ook al snel een definitieve oplossing voor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Krijg echt een Hitler speech van vlak voor kristalnacht gevoel vanVooral dat stuk over dat het wel heel toevallig is dat Cissé en Tomasson geschorst zijn. Right.. iemand van de KNVB heeft ze gehersenspoeld om ze zo een domme rode kaart overtreding te laten maken
Was hij bij 80% van het aantal gescoorde doelpunten (5 in totaalquote:
De sfeer is beter als er uitsupporters zijn sufferdquote:Op zondag 1 november 2009 17:12 schreef Santello het volgende:
Heerlijke sfeer in de Arena met 50.000 ajax supporters!
Deed hij mee of niet?quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Was hij bij 80% van het aantal gescoorde doelpunten (5 in totaal) betrokken ?
quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De sfeer is beter als er uitsupporters zijn sufferd
quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan nu wel net gaan doen alsof je er veel minder mee bedoelde, maar dat heeft nu geen zin. Je hoeft helemaal niets te nuancerenquote:
We zijn allemaal 12 jaar oud geweestquote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]Werkelijk waar de grootste subjectieve mongolen ooit
Maar deed hij nou mee of niet?quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je kan nu wel net gaan doen alsof je er veel minder mee bedoelde, maar dat heeft nu geen zin. Je hoeft helemaal niets te nuanceren. Het is duidelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |