Totaal niet, bij jullie komt alles op het verkeerde moment, calimero.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verkeerde moment, Blom had op die plek moeten staan.
Davids is universitair opgeleidquote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slimme voetballers bestaan niet. Bergkamp is de uitzondering
Hier ga je de fout in vrees ikquote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1-3 en ga er weer 50euro opzetten
Nee want Twente is niet echt goede doen vind ik en Ajax juist weer wel, maar ik ga niet te hard van stapel lopen want straks verliest Ajax met 5-1quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Davids is universitair opgeleid(Wel pas sinds een paar jaar maar dat is nog noemenswaardiger!)
En Seedorf vind ik ook altijd erg intelligent overkomen. Zeker als je hem hoort praten.
[..]
Hier ga je de fout in vrees ikHet gaat een erg zware dag worden denk ik: 2-2
Die sitequote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die site. Die mensen zullen ook nooit eens zeggen dat feyenoord verdiend verloren heeft
.
We geven hier toch toe dat we verdiend gewonnen hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.
de reacties ook daarzoquote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ik ben nog niet eens site tegenkomen met ajax-fans waar dat soort verslagen te lezen zijn.
Die gasten zijn zelf klaar voor het vuurpelotonquote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Ik ga de reacties doormailen naar hborst@ad.nlquote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die gasten zijn zelf klaar voor het vuurpelotonCalimero's die de KNVB weer eens moeten beschuldigen van vergaande complot theorieën. - edit -
Ja echt, dat ze gewoon eens toegeven dat hun club eens kan verliezen.quote:
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef thewishmaster het volgende:
De harde kern van Feyenoord bestaat gewoon uit een enorme hoeveelheid proleten en simpele zielen, met totaal geen toegevoegde waarde aan deze samenleving. Dat je gaskamers erbij moet halen na een nederlaag zegt genoeg en denk ook maar eens terug aan die strandrellen in Hoek van Holland, waarbij de harde kern van Feyenoord ervoor zorgde dat de boel zwaar uit de hand liep.
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja echt, dat ze gewoon eens toegeven dat hun club eens kan verliezen.
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.
[..]
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.
Ik moet echt lachen om de reacties daarquote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Maar die site gaat sowieso veel te ver met gaskamers en kanker/zin ratio 2:1.
Ik heb ze even gelezen, wat een enge mensen lopen daar rond zegquote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga de reacties doormailen naar hborst@ad.nl
Ik niet, ik baal ervan dat met mijn belastinggeld alle uitkeringen van deze simpele zielen moeten worden betaald.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om de reacties daar
Luister, ik vind je een topgozer. Maar ik snap oprecht niet hoe je het nou niet kunt veroordelen dat er blijkbaar een stelletje hersenloze mongolen rondlopen die na een nederlaag gaan gillen over de scheidsrechter die de gaskamers in moet, dat stelletje kankerjoden in Zeist en weet ik veel wat nog meer. En dat dan ook nog op een 'fan'-site zetten...quote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.
[..]
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.
Klopt, gaat veel te ver. Heb zo een vermoeden dat de beheerder binnenkort de politie aan de lijn heeft o.i.d.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Maar die site gaat sowieso veel te ver met gaskamers en kanker/zin ratio 2:1.
Suarez heeft vandaag bijna niets gedaan, loos argument!quote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Lebawski het volgende:
Ajax kan helemaal niks zonder Suarez jongens !
5-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |