Twente gaat het niet zo cadeau geven hoor. Vind ik nog altijd een stabielere ploeg dan Ajax.quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1-3 en ga er weer 50euro opzetten
psv heeft meer punten, doelpunten heeft er niks mee te makenquote:
Ajax is redelijk in de winningmood en vind twente echt teleurstellen de laatste 2 wekenquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Twente gaat het niet zo cadeau geven hoor. Vind ik nog altijd een stabielere ploeg dan Ajax.
Hij heeft maar 1x gescoord en vond hem tegenvallen vandaag dus dat komt wel goed hoorquote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Alleen hebben jullie toch een klein beetje verloren. Het is afwachten hoe Ajax het nu de aankomende 4 wedstrijden zonder Suarez gaat doen.
?quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Alleen hebben jullie toch een klein beetje verloren. Het is afwachten hoe Ajax het nu de aankomende 4 wedstrijden zonder Suarez gaat doen.
vermeende klap van Suarez en dirk denkt dat hij er 4 wedstrijden voor krijgtquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gaat gewoon 4 wedstrijden krijgen. Wat dacht je dan? Die elleboog was duidelijker dan die van Babovic.quote:
Hij heeft geen kaart gehad dus dan kan achteraf nog ja, had hij geel gehad dan kon hem niks gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze hem achteraf nog schorsen dan? Even hoge straf als Babovic zou dan terecht zijn.
Ja waarom zouden ze hem niet kunnen straffen dan? Het is die blonde hond namelijk ontgaan tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze hem achteraf nog schorsen dan? Even hoge straf als Babovic zou dan terecht zijn.
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.quote:Op zondag 1 november 2009 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kaart gehad dus dan kan achteraf nog ja, had hij geel gehad dan kon hem niks gebeuren
Ik denk niet dat hij 4 wedstrijden krijgt, komt ook vast geen onderzoek nee. En babovic krijgt er 3 waarvan 1 voorwaardelijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.
Als hij verklaart: " ik heb het zien gebeuren en heb beoordeeld dat het niets was" dan kan er achteraf helemaal niks meer en het zou mij niet verbazen als hij dat gaat zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze hem niet kunnen straffen dan? Het is die blonde hond namelijk ontgaan tijdens de wedstrijd.
Onzin. Het zal vanavond wel 10x voorbij komen bij Studio Voetbal. De KNVB kan echt niet anders dan het onderzoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.
Dan moeten ze Blom zelf maar een schorsing opleggen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij verklaart: " ik heb het zien gebeuren en heb beoordeeld dat het niets was" dan kan er achteraf helemaal niks meer en het zou mij niet verbazen als hij dat gaat zeggen.
Daarmee bewijst de KNVB weer eens dat het een incapabele organisatie is.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 4 wedstrijden krijgt, komt ook vast geen onderzoek nee.
Zou Suarez dan ook moeten hebben.quote:En babovic krijgt er 3 waarvan 1 voorwaardelijk
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Het zal vanavond wel 10x voorbij komen bij Studio Voetbal.
Kijk jij dat programma wel eens? Zelfs na de 2-4 bij AZ gingen die jongens het alleen maar hebben over wat Ajax allemaal fout deedquote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
![]()
Hugo zal het misschien aankaarten, en dan zegt Jack: "ja maar jongens, even over de mooie goals van Ajax, zeg het maar..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |