abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73959353
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tegen Dordrecht moeten we toch wel zonder hem kunnen. Dan pakt hij mooi een weekje rust. Wanneer zijn die kwalificatieduels van Uruguay eigenlijk?
Ja dat zagen we tegen AGOVV. Ajax kan helemaal niets zonder Suarez.
pi_73959359
Anderlecht won in Zagreb met 2-0. Maar in Zagreb is het minder lastig dan als Dinamo uit speelt. Ze kunnen het spel niet maken namelijk, ze kunnen wel vlijmscherp counteren.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_73959573
Oh ja, Anderlecht. Njah, Toby en Jan moeten dan maar scherp blijven, en Luis 3x?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_73960154
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja dat zagen we tegen AGOVV. Ajax kan helemaal niets zonder Suarez.
Wel triest hoor, dat Feyenoord volgende week van 1 speler verliest dan !
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_73960268
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:49 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Wel triest hoor, dat Feyenoord volgende week van 1 speler verliest dan !
Als je nou eens goed gelezen had wat ik zei dan had je vast niet zo'n domme opmerking gemaakt
pi_73960338
Jawel, heb het gelezen . Zonder Suarez is Ajax niks. Tegen Feyenoord doet Suarez mee, en dan verliest Feyenoord. Dan verliezen ze gewoon van 1 speler want de rest is niks. Wat een armoe op Zuid zeg.
pi_73960376
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef Lebawski het volgende:
Jawel, heb het gelezen . Zonder Suarez is Ajax niks. Tegen Feyenoord doet Suarez mee, en dan verliest Feyenoord. Dan verliezen ze gewoon van 1 speler want de rest is niks. Wat een armoe op Zuid zeg.
Jij kunt echt niet lezen he !

Laat ook maar.
pi_73960415
Wellicht moet jij wat aan je schrijf skills doen, want ook al bedoel je misschien wat anders, het staat er toch echt zo
pi_73960510
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:57 schreef Lebawski het volgende:
Wellicht moet jij wat aan je schrijf skills doen, want ook al bedoel je misschien wat anders, het staat er toch echt zo
Er staat toch dat Ajax zonder Suarez niets is? Suarez doet toch gewoon mee tegen Feyenoord? Ajax met Suarez kan wel degelijk goed voetballen.

Is het je nu duidelijk, hersenloze?
pi_73960605
Tief op terug die stinkhaven in joh, pannekoek. Je probeert je er nu uit te lullen, maar dat wat jij impliceert staat er gewoon zoals ik het uitleg. En dan noem je mij nu hersenloze, terwijl je morgen gegarandeerd weer pallets mag sorteren van je baas. Droeftoeter.
pi_73960698
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:32:02 #87
198365 Morendo
The Real Deal
pi_73961607
Opstellingen:

Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Enoh, De Zeeuw, Emanuelson; Suárez, Pantelic en Sulejmani.

Dinamo Zagreb: Loncaric; Etto, Kovac, Lovren, Cufré; Morales, Vrdoljak, Badelj, Sammir; Papadopoulos en Mandzukic.

Goede opstelling van Ajax denk ik. Geen Rommedahl/Kennedy, maar gewoon de op papier beste voetballers erin.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_73961686
Eindelijk 433. Goed ingevuld ook, met de punt naar achteren. Vroeg druk zetten om Dinamo niet te laten counteren.
pi_73961724
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er staat toch dat Ajax zonder Suarez niets is? Suarez doet toch gewoon mee tegen Feyenoord? Ajax met Suarez kan wel degelijk goed voetballen.

Is het je nu duidelijk, hersenloze?
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef Lebawski het volgende:
Tief op terug die stinkhaven in joh, pannekoek. Je probeert je er nu uit te lullen, maar dat wat jij impliceert staat er gewoon zoals ik het uitleg. En dan noem je mij nu hersenloze, terwijl je morgen gegarandeerd weer pallets mag sorteren van je baas. Droeftoeter.
We zijn allemaal hersenloos, omdat we voetbalsupporter zijn. Met dat uit de weg, gaan we nu weer normaal doen tegen elkaar, ok?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73961807
Die discussie was al afgelopen. Misschien zwengel je 'm nu wel aan.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:48:04 #91
198365 Morendo
The Real Deal
pi_73962156
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Lebawski het volgende:
Eindelijk 433. Goed ingevuld ook, met de punt naar achteren. Vroeg druk zetten om Dinamo niet te laten counteren.
Ik ben er trouwens blij mee dat Anita door Jol niet beschouwd wordt als middenvelder. Als Anita door wil breken dan moet dat blijkbaar als linksback. Voor een middenvelder in een 4-3-3 systeem heeft Vurnon simpelweg te weinig 'body'.
pi_73962352
Mwoa, Anita is toch geen iel mannetje of wel ? Hij is wel erg klein inderdaad. Ik vind 'm als middenvelder ook best aardig, goede passing en speelt veel vooruit. Zou in de toekomst ingepast kunnen worden als rechtshalf, maar aangezien hij zich prima schikt in zijn huidige rol en deze ook prime uitvoert, hoor je mij niet klagen.

Het wordt overigens toch 442, helaas. Ik ga kijken, hup Ajax !
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:56:59 #93
198365 Morendo
The Real Deal
pi_73962484
quote:
Jol: 'Anita kan de nieuwe Lahm worden'
20/10/2009 09:28

Ajax en Vurnon Anita zijn in gesprek over een nieuw contract. Trainer Martin Jol is uiterst content met de twintigjarige speler.

'We vonden dit een mooi moment om over een nieuwe, langere verbintenis te praten', aldus Jol in De Telegraaf. 'We zijn zeer tevreden over Vurnon en we kunnen altijd van hem op aan.'

De coach heeft een opvallende positie in gedachten voor Anita, die vier jaar geleden op zestienjarige leeftijd debuteerde voor Ajax. 'Hij is rechtsbenig, maar heeft het in zich een uitstekende linkervleugelverdediger te worden. Een nieuwe Philipp Lahm', verwijst Jol naar de linksback van Bayern München en het Duitse nationale elftal.

Anita, die vorig seizoen nog op de nominatie stond om te worden verhuurd, heeft wel oren naar een langer verblijf in Amsterdam. 'Achteraf ben ik gelukkig dat er geen club kwam die me wilde huren. Ajax is mijn club, hier heb ik van kleins af aan gespeeld. Wat mij betreft teken ik zo lang mogelijk bij.'

Anita begon zaterdag tegen Willem II (4-0 zege) weliswaar in de basis, maar is nog geen vaste waarde in het eerste elftal. 'Ik weet dat ik voorlopig afhankelijk ben van blessures en schorsingen. Als ik mijn kans krijg, moet ik die pakken. Ik heb geduld.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)euwe-Lahm-worden.htm
pi_73962643
Het is net AZ met die vlaggetjes!
pi_73962699
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:03:58 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_73962720
quote:
Jullie hebben geen vlaggetjes bij Europese wedstrijden?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:03:59 #97
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73962721
quote:
Met dat verschil dat Ajax wel klasse en allure heeft.
Life is what you make it.
pi_73962837
Schwalbe!
pi_73962856
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Met dat verschil dat Ajax wel klasse en allure heeft.
Maar goed dat je het niet ontkend!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:07 #100
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73962860
weer zo'n zwakke scheids die in de duikelpartijtjes van Schwalbez trapt.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')