ajax was uiteindelijk beter want die heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef UncleErnie het volgende:
Dordt geownd inderdaad. Op het randje van de verlenging, en het was ngo spannend wie er beter was.
Daarom zei ik ook dat het nog spannend was wie er beter was. Zelfs Feyenoord deed het dinsdag beterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajax was uiteindelijk beter want die heeft gewonnen
Heeft er toch nog iemand zich vermaakt met de wedstrijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het nog spannend was wie er beter was. Zelfs Feyenoord deed het dinsdag beter
Maar begrijp me niet verkeerd, het was een vermakelijke wedstrijd. Ik heb me gek gelachen om het geklungel.
Vind dat een zwaardere loting dan dat feyenoord heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WHC - Ajax. Wordt weer een lastig duel.
Vond Suarez ook niet bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat was het slecht zeg vanavond![]()
![]()
![]()
Vooral Kennedy![]()
Zondag maar ff wat dingen recht zetten
Ach kom op, in Feyenoord thuis heb ik nog wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef Frederick_Blah het volgende:
Volgens Jol werd de tegenstand iedere ronde iets sterker, dus ik hou mijn hart vast![]()
Nee, ik ben nu wel blij dat we door zijn want over twee weken rond deze tijd is de beker het enige dat we nog kunnen winnen. Tegen Feyenoord en Twente gaat vast weer afscheid genomen worden van het landskampioenschap en die Europa League win je uiteraard ook nooit van z'n leven.
blah blah zondag krijg je een pak op je reet kutkakkerlakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die verdedigers van Dordt lulde hem gewoon de wedstrijd uit.
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef navigator het volgende:
[..]
blah blah zondag krijg je een pak op je reet kutkakkerlak
En hij trekt daar weer een conclusie uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.
Het echte werk komt zondag.quote:
Hoeveel geld heb je erop gezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het echte werk komt zondag.
3x Suarez
1x Panetelic
1x de Zeeuw
En van Bronkkorst scoort de 5-1 uit een penalty
50euroquote:
Thanks Happelquote:
Tja kan niet echt zeggen dat ik dat erg vind, ben niet zo'n fan van hem ondanks dat hij wel aardig speelt de laatste tijdquote:
Wat nou? ik vind het gewoon lekker om je uit te schelden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Ik trek alleen conclusies uit de wedstrijd van gister.
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja kan niet echt zeggen dat ik dat erg vind, ben niet zo'n fan van hem ondanks dat hij wel aardig speelt de laatste tijd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:54 schreef Landgeld het volgende:
Zondag ff touren:
http://www.telegraaf.nl/b(...)xstraat__.html?p=3,1
Inderdaad, hopen dat die niet speelt zondag. Wie trouwens ook niet in de basis start:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.
Vind ik jammer. Makaay is zo extreem slecht aan het worden dat ik hem graag een basisplaats had gegeund.quote:Roy Makaay niet in basis tegen Ajax
30 oktober 2009
Roy Makaay wordt door trainer Mario Been gepasseerd voor het duel met Ajax.
Ondanks de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson, die nog geschorst is, zal de trainer geen beroep doen op Makaay. Andwele Slory zal de spitspositie innemen. De aanval wordt gecompleteerd door Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum.
Stefan Babovic speelt in Amsterdam als aanvallende middenvelder.
Sulejmani dan maar op rechts? Of is Aisatti al fit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niemand, maar tis beter dan Kennedy. Die kan echt helemaal niks.
Aan de inzet lag het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef thewishmaster het volgende:
Beetje jammer dat ze na die afgang bij AGOVV weer zo'n zwakke inzet tonen. Gelukkig zijn ze in ieder geval door, toch wel vertrouwen in de wedstrijd van zondag uiteraard, maar dat komt vooral door de tweede helft tegen AZ.
Onzin. Wij kunnen Makaay niet gebruiken, dat is een ander verhaal. Als je Slory en Biseswar van de zijkant een bal voor ziet geven, mag je al blij zijn als er een Feyenoorder in de buurt van de bal komt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Morendo het volgende:
Vind ik jammer. Makaay is zo extreem slecht aan het worden dat ik hem graag een basisplaats had gegeund.
Wij???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Onzin. Wij kunnen Makaay niet gebruiken, dat is een ander verhaal. Als je Slory en Biseswar van de zijkant een bal voor ziet geven, mag je al blij zijn als er een Feyenoorder in de buurt van de bal komt...
Makaay en andere clubs was het 1 voorzet op maat 1 doelpunt. Hier verlangt men dat ie meeverdedigt. Tactische onzin dus.
Ga nou niet zelf beginnen, na dat geklaag van je gisteren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij???
Voetbal je ook voor Feyenoord??
- edit -
ja.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet zelf beginnen, na dat geklaag van je gisteren.
Dan valt er iig genoeg te lachenquote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef UncleErnie het volgende:
Succes vandaag hè, jullie zullen het nodig hebben. Als jullie even goed spelen als tegen dordt, en wij even goed als we tegen Den Bosch speelden, dan belooft het een spannende wedstrijd van Jupiler niveau te worden!
En de ineenstorting van Ajax komt weer dichterbij.quote:'Ferguson wil Luis Suarez'
Uitgegeven: 1 november 2009 10:34
Laatst gewijzigd: 1 november 2009 10:35
AMSTERDAM - Manchester United heeft in de zoektocht naar een nieuwe aanvaller zijn oog laten vallen op Luis Suarez. Dit meldt de Times zondag op zijn website.
© ANPNa het vertrek afgelopen zomer van Cristiano Ronaldo en Carlos Tevéz zou trainer Sir Alex Ferguson de Uruguayaan in de winterstop naar Engeland willen halen. Ook andere clubs hebben interesse, meldt de Engelse krant.
Stadsgenoot Manchester City, AC Milan en Internazionale houden de ontwikkelingen in de gaten. De Mancunians zouden naar verluidt 35 miljoen pond overhebben voor Suarez. De aanvaller liet al meerdere malen weten bij Ajax te blijven.
Op een kier
De club houdt de deur voor een mogelijk vertrek op een kiertje. "De technische staf moet de beslissing nemen, maar we zijn voorbereid om goede aanbiedingen te overwegen", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. "We willen hem tot het einde van het seizoen hier houden, maar we willen hem ook blij maken."
Bull. Als er ¤ 40 mln binnenkomt is er ook genoeg mogelijkheid om door te groeien. En ook zonder Suarez staat er een getalenteerde groep met een uitstekende trainer.quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En de ineenstorting van Ajax komt weer dichterbij.
In de laatste minuut, na een schwalbe?quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dan valt er iig genoeg te lachen![]()
Ik gok op een winst voor ons, met 1 goal verschil, uiteraard door Luis
Hij kopte op de kruising na een voorzet van Suarez! Het gaat al beterquote:
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 1 november 2009 14:15 schreef BluesRebel het volgende:
Hij ergert zich kapot aan hem.
12 wedstrijdenquote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax heeft gewoon 40 keer gescoord in 11 wedstrijden!! En PSV slechts 28 keer ..
En suarez al weer op 16.. damn!
En volgens mij was er ook nog een 0 - 0 tegen sparta? ...
Hehehe en heb er nog 980 mee gewonnen ook, nu op naar huis om dronken te wordenquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Goed gezien hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hehehe en heb er nog 980 mee gewonnen ook, nu op naar huis om dronken te worden
quote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed gezien hoor.
Had je me niet kunnen tippen?
Daniel de Ridder, gymnasium met gemak doorlopen terwijl ie aan het doorbreken was bij ajaxquote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slimme voetballers bestaan niet. Bergkamp is de uitzondering
Ja vorig jaar kotste iedereen hem nog uit haha maar hij kan nog veel beter denk ik zelfquote:Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
War is die Emanuelson gegroeid onder Jol zeg, zelfs als Feyenoorder moet ik toegeven dat het een erg leuke speler is om naar te kijken.
1-3 en ga er weer 50euro opzettenquote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een heerlijke uitslag weer. Ben echt zo benieuwd hoe we volgende week tegen Twente spelen!
quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax heeft gewoon 40 keer gescoord in 11 wedstrijden!! En PSV slechts 28 keer ..
En toch staat PSV boven ons. Huh?
Twente gaat het niet zo cadeau geven hoor. Vind ik nog altijd een stabielere ploeg dan Ajax.quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1-3 en ga er weer 50euro opzetten
psv heeft meer punten, doelpunten heeft er niks mee te makenquote:
Ajax is redelijk in de winningmood en vind twente echt teleurstellen de laatste 2 wekenquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Twente gaat het niet zo cadeau geven hoor. Vind ik nog altijd een stabielere ploeg dan Ajax.
Hij heeft maar 1x gescoord en vond hem tegenvallen vandaag dus dat komt wel goed hoorquote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Alleen hebben jullie toch een klein beetje verloren. Het is afwachten hoe Ajax het nu de aankomende 4 wedstrijden zonder Suarez gaat doen.
?quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Alleen hebben jullie toch een klein beetje verloren. Het is afwachten hoe Ajax het nu de aankomende 4 wedstrijden zonder Suarez gaat doen.
vermeende klap van Suarez en dirk denkt dat hij er 4 wedstrijden voor krijgtquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gaat gewoon 4 wedstrijden krijgen. Wat dacht je dan? Die elleboog was duidelijker dan die van Babovic.quote:
Hij heeft geen kaart gehad dus dan kan achteraf nog ja, had hij geel gehad dan kon hem niks gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze hem achteraf nog schorsen dan? Even hoge straf als Babovic zou dan terecht zijn.
Ja waarom zouden ze hem niet kunnen straffen dan? Het is die blonde hond namelijk ontgaan tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze hem achteraf nog schorsen dan? Even hoge straf als Babovic zou dan terecht zijn.
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.quote:Op zondag 1 november 2009 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kaart gehad dus dan kan achteraf nog ja, had hij geel gehad dan kon hem niks gebeuren
Ik denk niet dat hij 4 wedstrijden krijgt, komt ook vast geen onderzoek nee. En babovic krijgt er 3 waarvan 1 voorwaardelijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.
Als hij verklaart: " ik heb het zien gebeuren en heb beoordeeld dat het niets was" dan kan er achteraf helemaal niks meer en het zou mij niet verbazen als hij dat gaat zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze hem niet kunnen straffen dan? Het is die blonde hond namelijk ontgaan tijdens de wedstrijd.
Onzin. Het zal vanavond wel 10x voorbij komen bij Studio Voetbal. De KNVB kan echt niet anders dan het onderzoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, maar er komt heus geen onderzoek, de KNVB kennende.
Dan moeten ze Blom zelf maar een schorsing opleggen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij verklaart: " ik heb het zien gebeuren en heb beoordeeld dat het niets was" dan kan er achteraf helemaal niks meer en het zou mij niet verbazen als hij dat gaat zeggen.
Daarmee bewijst de KNVB weer eens dat het een incapabele organisatie is.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 4 wedstrijden krijgt, komt ook vast geen onderzoek nee.
Zou Suarez dan ook moeten hebben.quote:En babovic krijgt er 3 waarvan 1 voorwaardelijk
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Het zal vanavond wel 10x voorbij komen bij Studio Voetbal.
Kijk jij dat programma wel eens? Zelfs na de 2-4 bij AZ gingen die jongens het alleen maar hebben over wat Ajax allemaal fout deedquote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
![]()
Hugo zal het misschien aankaarten, en dan zegt Jack: "ja maar jongens, even over de mooie goals van Ajax, zeg het maar..."
Totaal niet, bij jullie komt alles op het verkeerde moment, calimero.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verkeerde moment, Blom had op die plek moeten staan.
Davids is universitair opgeleidquote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Slimme voetballers bestaan niet. Bergkamp is de uitzondering
Hier ga je de fout in vrees ikquote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1-3 en ga er weer 50euro opzetten
Nee want Twente is niet echt goede doen vind ik en Ajax juist weer wel, maar ik ga niet te hard van stapel lopen want straks verliest Ajax met 5-1quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Davids is universitair opgeleid(Wel pas sinds een paar jaar maar dat is nog noemenswaardiger!)
En Seedorf vind ik ook altijd erg intelligent overkomen. Zeker als je hem hoort praten.
[..]
Hier ga je de fout in vrees ikHet gaat een erg zware dag worden denk ik: 2-2
Die sitequote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.frfc1908.nl/nieuws/blom-kan-de-gaskamer-in/
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die site. Die mensen zullen ook nooit eens zeggen dat feyenoord verdiend verloren heeft
.
We geven hier toch toe dat we verdiend gewonnen hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als een supportersgroep dat niet kan toegeven zijn jullie het wel.
de reacties ook daarzoquote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ik ben nog niet eens site tegenkomen met ajax-fans waar dat soort verslagen te lezen zijn.
Die gasten zijn zelf klaar voor het vuurpelotonquote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga de reacties doormailen naar hborst@ad.nlquote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die gasten zijn zelf klaar voor het vuurpelotonCalimero's die de KNVB weer eens moeten beschuldigen van vergaande complot theorieën. - edit -
Ja echt, dat ze gewoon eens toegeven dat hun club eens kan verliezen.quote:
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef thewishmaster het volgende:
De harde kern van Feyenoord bestaat gewoon uit een enorme hoeveelheid proleten en simpele zielen, met totaal geen toegevoegde waarde aan deze samenleving. Dat je gaskamers erbij moet halen na een nederlaag zegt genoeg en denk ook maar eens terug aan die strandrellen in Hoek van Holland, waarbij de harde kern van Feyenoord ervoor zorgde dat de boel zwaar uit de hand liep.
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja echt, dat ze gewoon eens toegeven dat hun club eens kan verliezen.
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.
[..]
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.
Ik moet echt lachen om de reacties daarquote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Maar die site gaat sowieso veel te ver met gaskamers en kanker/zin ratio 2:1.
Ik heb ze even gelezen, wat een enge mensen lopen daar rond zegquote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga de reacties doormailen naar hborst@ad.nl
Ik niet, ik baal ervan dat met mijn belastinggeld alle uitkeringen van deze simpele zielen moeten worden betaald.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om de reacties daar
Luister, ik vind je een topgozer. Maar ik snap oprecht niet hoe je het nou niet kunt veroordelen dat er blijkbaar een stelletje hersenloze mongolen rondlopen die na een nederlaag gaan gillen over de scheidsrechter die de gaskamers in moet, dat stelletje kankerjoden in Zeist en weet ik veel wat nog meer. En dat dan ook nog op een 'fan'-site zetten...quote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Die waren niet aanwezig ten tijde van de rellen, waren voornamelijk jeugdige meelopers.
[..]
Zullen ze ook niet ontkennen, doe ik ook niet. Maar die rode kaart voor Babovic was gewoon onterecht. Dat verandert het hele verloop van de wedstrijd.
Klopt, gaat veel te ver. Heb zo een vermoeden dat de beheerder binnenkort de politie aan de lijn heeft o.i.d.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Maar die site gaat sowieso veel te ver met gaskamers en kanker/zin ratio 2:1.
Suarez heeft vandaag bijna niets gedaan, loos argument!quote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Lebawski het volgende:
Ajax kan helemaal niks zonder Suarez jongens !
5-1
feyenoord harde kernquote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb ze even gelezen, wat een enge mensen lopen daar rond zegIs het een site van Feyenoord supporters of een sub-site van stormfront?
Laat de politie nuttigere dingen gaan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, gaat veel te ver. Heb zo een vermoeden dat de beheerder binnenkort de politie aan de lijn heeft o.i.d.
Blom persoonsbeveiliging gevenquote:Op zondag 1 november 2009 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat de politie nuttigere dingen gaan doen.
Jij was het eens met dat stuk, zei je net toch?quote:Op zondag 1 november 2009 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat de politie nuttigere dingen gaan doen.
Denk dat vandaag het tegendeel (wederom) bewezen isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat zagen we tegen AGOVV. Ajax kan helemaal niets zonder Suarez.
Deed hij niet mee dan?quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Denk dat vandaag het tegendeel (wederom) bewezen is.
Krijg echt een Hitler speech van vlak voor kristalnacht gevoel vanquote:
Dat slaat weer nergens op, natuurlijk is er geen complot. Blom is gewoon kneus die niet kan fluiten, meer niet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Krijg echt een Hitler speech van vlak voor kristalnacht gevoel vanVooral dat stuk over dat het wel heel toevallig is dat Cissé en Tomasson geschorst zijn. Right.. iemand van de KNVB heeft ze gehersenspoeld om ze zo een domme rode kaart overtreding te laten maken
Buiten de strafschop heeft hij niet veel gedaan en toen was het kwaad al geschied.quote:
Vertel het even aan die gasten achter die website, want die snappen dat niet volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat slaat weer nergens op, natuurlijk is er geen complot. Blom is gewoon kneus die niet kan fluiten, meer niet.
Kevin Blom had ook een berichtje achtergelaten daar maar daar hadden ze ook al snel een definitieve oplossing voor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Krijg echt een Hitler speech van vlak voor kristalnacht gevoel vanVooral dat stuk over dat het wel heel toevallig is dat Cissé en Tomasson geschorst zijn. Right.. iemand van de KNVB heeft ze gehersenspoeld om ze zo een domme rode kaart overtreding te laten maken
Was hij bij 80% van het aantal gescoorde doelpunten (5 in totaalquote:
De sfeer is beter als er uitsupporters zijn sufferdquote:Op zondag 1 november 2009 17:12 schreef Santello het volgende:
Heerlijke sfeer in de Arena met 50.000 ajax supporters!
Deed hij mee of niet?quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Was hij bij 80% van het aantal gescoorde doelpunten (5 in totaal) betrokken ?
quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De sfeer is beter als er uitsupporters zijn sufferd
quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan nu wel net gaan doen alsof je er veel minder mee bedoelde, maar dat heeft nu geen zin. Je hoeft helemaal niets te nuancerenquote:
We zijn allemaal 12 jaar oud geweestquote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]Werkelijk waar de grootste subjectieve mongolen ooit
Maar deed hij nou mee of niet?quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je kan nu wel net gaan doen alsof je er veel minder mee bedoelde, maar dat heeft nu geen zin. Je hoeft helemaal niets te nuanceren. Het is duidelijk hoor.
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.quote:
Pas maar uit, hij heeft vroeger avontuurtjes genoeg gehad met gijs en de rellennegers.Neem die gast toch niet serieus man.quote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.quote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.
Domme vraag, dom antwoord.quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.
Weet ikquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Davids is universitair opgeleid(Wel pas sinds een paar jaar maar dat is nog noemenswaardiger!)
En Seedorf vind ik ook altijd erg intelligent overkomen. Zeker als je hem hoort praten.
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.quote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Snap sowieso niet waarom de helft van de postings op het Ajax forum van Feyenoorders komt. Veel blabla en gewoon ontkennen dat ze kansloos waren vanmiddag.
Dat had hij vandaag niet. Welk onderdeel functioneert overigens wel aan je lichaam?quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.
Een ontwijkend antwoord is ook een antwoord. Al had ik wel gedacht dat je dat niet zou vatten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dom antwoord? Ik heb nog niet eens een antwoord van je gehad.
FAIL
Ah? Maar als ik tegen de Feyenoorders inga die complottheorieen vermoeden vind je me vervelend en worden m'n posts verwijderd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.
Jouw posts werden net als alle andere posts, van Feijenoorders, over dat onderwerp verwijderd. Dus doe niet zo semi-verontwaardigd. Hier doen ze niks verkeerd. En, zoals al eerder aangegeven: Mocht je moeite hebben met de manier waarop er hier gepost wordt, maak een topicreport aan of meld het in Feedback. Dan wordt er naar gekeken.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah? Maar als ik tegen de Feyenoorders inga die complottheorieen vermoeden vind je me vervelend en worden m'n posts verwijderd.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef UncleErnie het volgende:
D-K, wat lul je nou? Ik vind Suarez zo goed niet hoor. Een gemiddelde speler, misschien net bovengemiddeld. Maar niet een speler die heel Ajax mee op sleeptouw neemt. Het Ajax van nu is ook gemiddeld, misschien niet bovengemiddeld. Met of zonder Suarez. Net als Feyenoord. Want maken jullie je hier vooral geen illusies, jullie hadden vandaag de vorm, Feyenoord niet. Maar jullie zijn niet veel beter dan ons.
Dat mag!quote:
Je blifjt een ajacied hè, niet te klefquote:
Sorry. Ik ben nou eenmaal een nichterige kankerjood.quote:Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je blifjt een ajacied hè, niet te klef
zolang je het zelf maar inziet!quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou eenmaal een nichterige kankerjood.
Jah,die 4-0 tegen Groningen en een 1-2 bij Roda waar in 13 jaar maar 1 keer werd gewonnen is zwaar teleurstellendquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is redelijk in de winningmood en vind twente echt teleurstellen de laatste 2 weken
Schwalbe? Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
suarez met een half slaande beweging en een schwalbe
maar wel 5-1
't is gewoon een grove overtreding inderdaad. En het moment ook. Ik hoop dat de aanklager dat laat meewegen. Dit was gewoon een poging om, puur uit frustratie over de eigen onkunde, een speler langdurig te blesseren.quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Lebawski het volgende:
Schwalbe...dacht ik eerst ook aan, maar Van Dijk raakt 'm vol op z'n knie hoor..
Ik kan me niet voorstellen dat daar een staartje aan komt, het was een overtreding, terecht rood, en daarmee is alles gewoon gezegd hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't is gewoon een grove overtreding inderdaad. En het moment ook. Ik hoop dat de aanklager dat laat meewegen. Dit was gewoon een poging om, puur uit frustratie over de eigen onkunde, een speler langdurig te blesseren.
Dat is een behoorlijke aanname, waar ik niet zo in geloof. Was wel een blijk van onkunde, Suarez had die bal nooit meer gehaald denk ik. Het doel verkleinen had volstaan. Feyenoord & keepers, dat gaat niet samen blijkbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't is gewoon een grove overtreding inderdaad. En het moment ook. Ik hoop dat de aanklager dat laat meewegen. Dit was gewoon een poging om, puur uit frustratie over de eigen onkunde, een speler langdurig te blesseren.
Geen staartje want Blom heeft al aangegeven dat hij het beoordeeld heeft. De KNVB staat dus buitenspel. Niet dat er iets aan de hand was. Behalve een Schwalbe van Babovic.quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Zal het 'incident' met Suarez nog een staartje krijgen ? Vond het meer een beetje plagerig maar zeker geen elleboogstoot. Je zal zien dat heel wat Fey,PSV en Twente minded people in de media moord en brand gaan schreeuwen om hem te straffen.
Mocht het zover komen dan in ieder geval direct beroep aantekenen, dan is ie er tegen Twente in ieder geval nog bij.
Maar zover gaat het hopelijk niet komen.
amenquote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef Noax het volgende:
Feyenoord heeft op geen enkel moment in de wedstrijd recht gehad op meer dan wat ze uiteindelijk gekregen hebben. Het was vanaf de eerste minuut anti-voetbal. Het tijdrekken vanaf minuut een bij ingooien bijvoorbeeld was voor mij (en velen in het stadion om mij heen) tenenkrommend. Alsof ze met 2-0 voor stonden. Vanaf de eerste minuut was duidelijk dat Feyenoord was gekomen om niet te verliezen. De enige reden dat ze tussen de twintigste en veertigste minuut er toe kwamen de bal van speler naar speler te krijgen was gelegen in het feit dat Ajax om onduidelijke redenen het kennelijk niet nodig vond om door te drukken.
De overtreding van Babovic is op geen enkele wijze te vergelijken met de vermeende overtreding van Suarez. Misschien is rood wat makkelijk gegeven maar hij sprong op en zwaaide de arm naar achteren. Suarez sprong niet, zwaaide niet met de arm maar hief hem; op geen enkele wijze is kwade opzet te bewijzen.
Dat Feyenoord na de 1-0 (volgens mij een eigen doelpunt overigens) en de rode kaart als een stel geslagen hondjes uit de kleedkamer komt en zich helemaal overhoop laat spelen, zegt niets over Blom of de KNJB of de JOS maar alles over de deplorabele staat waarin de voormalige topclub uit Rotterdam zich bevindt. Er is geen technisch vernuft, geen tactisch inzet en geen enkele durf om met zijn tienen nog het overwicht van Ajax te doen keren. Volslagen zoek gespeeld zijn ze; de duimschroeven aangehaald en met hun rug tegen de muur gezet. Dat het 'slechts' 5-1 werd was wederom te danken aan de lankmoedigheid van Ajax en de pech die Ajax soms had.
We winnen met 5-1 van de rivaal en wie komt er weer zeikenquote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
We waren weer eens Lucky Ajax. En wat toonde onze aanvoerder zich een goed voorbeeld.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Splutje het volgende:
Suarez in belangstelling Manchester! Straks Studio Voetbal
Had je dat ook gezegd als Suarez rood had gehad en Babovic niet?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef dronkeykong het volgende:
Elleboog komt op schouder en hand in gezicht, gut o gut, blijf er nog een maand of doorjanken
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als Suarez rood had gehad en Babovic niet?
quote:Het is helaas niks nieuws… Keer op keer genaaid worden door de KNJB. Die neus geeft een zuivere elleboog en komt er mee weg (sterker nog die k*nker scheids zegt achteraf doodleuk dat hij het beoordeeld heeft). Babovic gaat een duel aan, ok mischien ietswat ongelukkig (geel?), en krijgt meteen rood. Wedstrijd vooraf al verneukt door zonder uitsupporters te spelen. Tijdens de wedstrijd verder verkracht door die tiefus joden KNJB
--------------------------------------------------------------------------------
Jim_Vak_R | 01-11-2009 | 20:35
[
HAHA! jij hebt verlorenquote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als Suarez rood had gehad en Babovic niet?
Ajax-topic op -edit- scoort beter dan Ajax.netwerk.to hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.
HAHA! Moet jij zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 09:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
HAHA! jij hebt verlorenga nu maar weer naar je eigen topic
Ga jij weer stenen gooien?quote:
Dit kan niet waar zijn, gisteren zei hij bij SV nog letterlijk dat het wel degelijk een kaart had moeten zijn.quote:Geen schorsing voor Suarez
AMSTERDAM - Luis Suarez zal niet geschorst worden voor zijn vermeende elleboogstoot. Scheidsrechter Kevin Blom vertelt dit aan De Telegraaf.
Ik heb het geval beoordeeld", aldus de leidsman, waardoor de aanklager betaald voetbal niet tot actie overgaat. "Ik vond dat er geen sprake was van een elleboog. Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging."
De aanvaller van Ajax was halverwege de eerste helft in duel met Stefan Babovic. Hierbij zou hij volgens de beelden een slaande beweging hebben gemaakt richting de Serviër.
Enige tijd later trok Blom wel een rode kaart voor Babovic nadat deze Jan Vertonghen in het gezicht raakte. De Rotterdammers verloren het duel uiteindelijk met 5-1.
Ja, maar zo zijn de spelregels nou eenmaal. Blom heeft er tijdens de wedstrijd een oordeel over gegeven, dus kan de KNVB niets meer doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn, gisteren zei hij bij SV nog letterlijk dat het wel degelijk een kaart had moeten zijn.
Ik neem aan dat ze (net als bij die scheidsrechter die Ajax een tijdje terug benadeelde) hem de komende weken niet meer op wedstrijden zetten dan. Anders mogen supporters hem wat mij betreft 'van de wedstrijd halen' als ie z'n Dries Roelvink-hoofd nog in de Kuip laat zien dit jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zo zijn de spelregels nou eenmaal. Blom heeft er tijdens de wedstrijd een oordeel over gegeven, dus kan de KNVB niets meer doen.
Belachelijk idd. Blom durft hem gewoon niet te geven omdat het en Ajax thuis is en Suarez is. Te triest voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn, gisteren zei hij bij SV nog letterlijk dat het wel degelijk een kaart had moeten zijn.
Ik vond het gisteren juist goed dat ie z'n fout toegaf, maar nu opeens zegt ie weer dat hij het goed zag?quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Blom durft hem gewoon niet te geven omdat het en Ajax thuis is en Suarez is. Te triest voor woorden.
Onzin, Suarez krijgt tegenwoordig nog steeds het nadeel van de twijfel, waar een valpartij van elke andere spits prima is is het altijd een schwalbe bij de scheidseikels, hij krijgt zelfs geel als ie gewoon valt. Suarez mag dus niet eens meer vallen tegenwoordig.quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Blom durft hem gewoon niet te geven omdat het en Ajax thuis is en Suarez is. Te triest voor woorden.
Die woorden werden hem min of meer in de mond gelegd. Hij zei zelf in eerste instantie dat hij het achteraf misschien geel had moeten geven. Pas later toen hij onder 'druk' werd gezet door jan en collega's sloot hij af met: Als jullie het rood vinden dan zal ik ook maar met jullie mee gaan. Was meer een opmerking om er klaar mee te zijn dan een bewuste onderbouwing.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, de rode kaart was ietwat overtrokken als je kijkt hoe vaak dat soort dingen gebeuren en er geen rood wordt gegeven. Desondanks was het wel lache natuurlijk!quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die woorden werden hem min of meer in de mond gelegd. Hij zei zelf in eerste instantie dat hij het achteraf misschien geel had moeten geven. Pas later toen hij onder 'druk' werd gezet door jan en collega's sloot hij af met: Als jullie het rood vinden dan zal ik ook maar met jullie mee gaan. Was meer een opmerking om er klaar mee te zijn dan een bewuste onderbouwing.
Ik vond het persoonlijk beide geel. Beide hadden volgens mij niet de intentie maar waren wel te wild.
Wat betreft die schwalbes ben ik het met je eens. Daar wordt in zijn geval te snel voor gefloten. Maar dat betekent niet dat een slaande beweging door hem niet met rood bestraft moet worden. Gister was gewoon rood. Zo niet, dan had Babovic ook geen kaart moeten krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, Suarez krijgt tegenwoordig nog steeds het nadeel van de twijfel, waar een valpartij van elke andere spits prima is is het altijd een schwalbe bij de scheidseikels, hij krijgt zelfs geel als ie gewoon valt. Suarez mag dus niet eens meer vallen tegenwoordig.
Als een scheids iets leuk vindt is het Suarez een kaart geven...
Dat het hem in de mond werd gelegd is geen excuus, dan moet ie maar denken voordat ie wat zegt. Hij zei allereerst uit zichzelf al dat het toch wel geel was, en nu opeens van niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die woorden werden hem min of meer in de mond gelegd. Hij zei zelf in eerste instantie dat hij het achteraf misschien geel had moeten geven. Pas later toen hij onder 'druk' werd gezet door jan en collega's sloot hij af met: Als jullie het rood vinden dan zal ik ook maar met jullie mee gaan. Was meer een opmerking om er klaar mee te zijn dan een bewuste onderbouwing.
Ik vond het persoonlijk beide geel. Beide hadden volgens mij niet de intentie maar waren wel te wild.
Dat slaat nergens op, Suarez is nog geen enkele keer geschorst geweest dit seizoen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, Suarez krijgt tegenwoordig nog steeds het nadeel van de twijfel, waar een valpartij van elke andere spits prima is is het altijd een schwalbe bij de scheidseikels, hij krijgt zelfs geel als ie gewoon valt. Suarez mag dus niet eens meer vallen tegenwoordig.
Als een scheids iets leuk vindt is het Suarez een kaart geven...
dus? dan kan die vaak nog wel geel krijgen voor schwalbes wat helemaal geen schwalbes zijnquote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, Suarez is nog geen enkele keer geschorst geweest dit seizoen.
Je moet iets beter opletten. Tijdens het spel heeft hij het gezien en hij zag er geen kaart in (logisch anders had hij wel gefloten). Later zag hij de herhaling en had het wel geel kunnen zijn (zonder de druk aan tafel).quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat het hem in de mond werd gelegd is geen excuus, dan moet ie maar denken voordat ie wat zegt. Hij zei allereerst uit zichzelf al dat het toch wel geel was, en nu opeens van niet.
Dan ligt de fout bij de KNVB en moeten die regels veranderd worden wanneer uit TV-beelden gewoon 100 % vast staat dat de scheidsrechter heeft gefaald.quote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet iets beter opletten. Tijdens het spel heeft hij het gezien en hij zag er geen kaart in (logisch anders had hij wel gefloten). Later zag hij de herhaling en had het wel geel kunnen zijn (zonder de druk aan tafel).
Het gaat de KNVB nu niet om het tweede maar om het eerste. Daar zijn de regels duidelijk in, Hij heeft het tijdens het spel gezien en beoordeeld dat het niks was. De KNVB mag/kan alleen een onderzoek starten als het buiten het blikveld van de scheids is gebeurd en dat is nu niet het geval. Het voorval is beoordeeld dus er kan voor de rest niks mee gedaan worden.
Wedstrijd maar overspelen bij 1-0 stand?quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan ligt de fout bij de KNVB en moeten die regels veranderd worden wanneer uit TV-beelden gewoon 100 % vast staat dat de scheidsrechter heeft gefaald.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 2 november 2009 12:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wedstrijd maar overspelen bij 1-0 stand?
ja, sure. Dan moet ELKE wedstrijd overgespeeld worden, want die blinde paarden zien het nooit goed.quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan ligt de fout bij de KNVB en moeten die regels veranderd worden wanneer uit TV-beelden gewoon 100 % vast staat dat de scheidsrechter heeft gefaald.
Dat is natuurlijk in vele situaties al jaren een discussie en tot nu toe zijn de FIFA, UEFA en KNVB geen voorstander van elektronische hulp middelen.quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waar gaat het je nou om? Het gaat je enkel om de twee maten waarmee hij meet. Ik ben blij als een scheids een juiste beslissing neemt maar ga dat niet reflecteren op andere beslissingen. Volgens mij heeft ajax dit zelf nog ondervonden enkele wedstrijden geleden (was het urby?).quote:Op maandag 2 november 2009 12:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin.Of Babovic z'n kaart moet ingetrokken worden of Suarez alsnog geschorst worden. Liefst het eerste natuurlijk.
Dat snap ik eigenlijk ook niet... Wat is nou eenmaal het 'o zo gevaarlijke' aan die hulpmiddelen? Zijn ze bang dat scheidsrechters constant gecorrigeerd moeten worden ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk in vele situaties al jaren een discussie en tot nu toe zijn de FIFA, UEFA en KNVB geen voorstander van elektronische hulp middelen.
De KNVB kan alleen een schorsing opleggen als de scheidsrechter niets gezien heeft. Hij heeft het wel gezien, en niet geïnterpreteerd als een rode kaart. Dan kan de KNVB aanklager niets beginnen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah deze beslissing heeft de 2e helft overbodig gemaakt aangezien er toen geen sprake meer was van een wedstrijd en Feyenoord de kans is ontnomen om zich nog proberen terug te knokken.quote:Op maandag 2 november 2009 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar gaat het je nou om? Het gaat je enkel om de twee maten waarmee hij meet. Ik ben blij als een scheids een juiste beslissing neemt maar ga dat niet reflecteren op andere beslissingen.
Maar dat is alsnog met 2 maten meten want dan moet Suarez ook alsnog geel krijgen.quote:KNVB kan geloof ik wel dat van jullie speler opheffen door te zeggen dat het eigenlijk geel was zodat hij de volgende wedstrijd kan spelen.
Klopt ja, Babovic rood en Suarez Geel, dat zei Kevin Blom zelf ook..quote:Op maandag 2 november 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah deze beslissing heeft de 2e helft overbodig gemaakt aangezien er toen geen sprake meer was van een wedstrijd en Feyenoord de kans is ontnomen om zich nog proberen terug te knokken.
[..]
Maar dat is alsnog met 2 maten meten want dan moet Suarez ook alsnog geel krijgen.
Wat is je punt nou eigenlijk? Zoek jij eens wat meningen op van Feyenoorders die zeggen dat Ajax niet beter was... Ik vind het gewoon erg jammer dat die beslissingen zo verneukt uitvallen, waarom geen camerabeelden toestaan? Elke, objective, voetbalfan zou Suarez net zo goed rood gegeven hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord was sowieso kansloos na de 1-0, of ze nu met 10 of 11 hadden gestaan. Ajax was de 2e helft superieur, en daar had een mannetje extra vrij weinig voor uitgemaakt. Misschien dat Feyenoord de schade had kunnen beperken tot 'slechts' 3-1, maar ze waren na de 1-0 natuurlijk al helemaal klaar, aangezien ze voor de 0-0 naar Amsterdam waren gekomen.
met camerabeelden stonden jullie na 10 min al met 10 man voor 2 keer een overtreding van achteren waar geen kaart voor gegeven werdquote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk? Zoek jij eens wat meningen op van Feyenoorders die zeggen dat Ajax niet beter was... Ik vind het gewoon erg jammer dat die beslissingen zo verneukt uitvallen, waarom geen camerabeelden toestaan? Elke, objective, voetbalfan zou Suarez net zo goed rood gegeven hebben.
Beetje zoals Vertonghen tegen Biseswar?quote:Op maandag 2 november 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met camerabeelden stonden jullie na 10 min al met 10 man voor 2 keer een overtreding van achteren waar geen kaart voor gegeven werd.
Mijn punt is dat Ritmo niet zo moet zeuren over 'als die rode kaart niet was gevallen, dan hadden we nog een kans gehad'.quote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk? Zoek jij eens wat meningen op van Feyenoorders die zeggen dat Ajax niet beter was... Ik vind het gewoon erg jammer dat die beslissingen zo verneukt uitvallen, waarom geen camerabeelden toestaan? Elke, objective, voetbalfan zou Suarez net zo goed rood gegeven hebben.
Hohohoho! Ik doel helemaal niet op jou, maar vooral op al die Ajacieden die altijd Suarez maar beschermen hoor.. Rustig maarquote:Op maandag 2 november 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Ritmo niet zo moet zeuren over 'als die rode kaart niet was gevallen, dan hadden we nog een kans gehad'.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Als Urby geen rood had gehad bij Roda, hadden we ook een kans gehad. Maar laten we wel alsjeblieft een beetje realistisch blijven over de kansen van Feyenoord, die waren na de 1-0 namelijk nagenoeg 0.
En ga nou niet lopen blaten over objectiviteit, want ik heb al eerder aangegeven dat zowel Suarez als Babovich GEEN rood verdienden. Dus gaat heen met je irritante geneuzel over mijn objectiviteit, ik veeg er namelijk mijn kont aan af.
Oke, dan is het goedquote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hohohoho! Ik doel helemaal niet op jou, maar vooral op al die Ajacieden die altijd Suarez maar beschermen hoor.. Rustig maar
Dat ze zijn gestopt met knokken is eigen schuld en niet van die kaart. De gevallen waar 10 man van 11 winnen juist vanwege de motivatie zijn legio. Onterechte beslissingen vallen altijd in elke wedstrijd tegen elke club. Je kan het je eigen team aanrekenen dat ze geen bal meer raken. Ajax kan tevreden zijn dat ze het gewoon netjes hebben vol gehouden en hun best zijn blijven doen.quote:Op maandag 2 november 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah deze beslissing heeft de 2e helft overbodig gemaakt aangezien er toen geen sprake meer was van een wedstrijd en Feyenoord de kans is ontnomen om zich nog proberen terug te knokken.
[..]
Maar dat is alsnog met 2 maten meten want dan moet Suarez ook alsnog geel krijgen.
Die kakkerlak dacht werkelijk waar dat ze een kans maakte tegen Ajaxquote:Beste heren,
Helaas hebben onze 9 het vandaag weer verknald. Mede dankzij een scheids die er geen jodenkoek van heeft gegeten of misschien te veel waardoor hij scheel aan het kijken was maak niet uit. Feit was gewoon het was kanker met peren om ff duidelijk te wezen. Je ken zeggen wat je wil maar Feyenoord stond niet ‘’Klaar’’ toonde geen veerkracht en had geen lef. Waar het bij de supporters voor geen meter mist en bij de spelers wel is godverdomme het fanatisme. Je moet bij deze wedstrijd die kk neus van z’on jood eraf willen slaan je wil hem half onder de grasmat schoppen z’n hoofd als bal gebruiken afijn enz. Dit doen wij als supporter wel als we op het veld stonden temminsten. Dit heb ik vandaag niet gezien. Wijnaldum die denkt dat ie door 3 man kan lopen, pases die niet aankwamen, geen enkele beweging in het veld spel enz. ik kan nog wel ff doorgaan. Als je 2 vellen plastic tegen elkaar aanwrijft word dat statisch en dat was Feyenoord vandaag ook.
Vanwege een of andere kk neus die in het gemeentehuis zit in Rotjeknor konden er ook geen supporters mee. Ook de komende vijf jaar niet. Ik beredeneer dit met een woord en dat is ”TRIEST”. Ik weet niet of iemand vandaag zijn oren heeft gespitst maar ik hoorde wel degelijk het tyfus nummer bommen op Rotterdam. Dus waarom zouden wij dan geen Hamas, Hamas joden aan het gas mogen zingen. Trouwens dat is tegenwoordig wettelijk verboden. KNJB gaan hier sancties voor volgen over dat liet in de aRENa of laat u het weer bij het ouden. Het antwoord zal wel zijn dat we het laten bij het ouden houden en geen sancties zullen volgen. Het is nog altijd de KNJB tenslotte.
Blom floot als een mongool. Daar is niks van te zeggen. Dat heeft iedereen gezien en als die kk joden daar in Zeist het ook niet zien hebben zij ook teveel van die jodenkoeken op.
Morgen weer naar je werk toe en maar weer horen van z’on grafneus: was leuk heh gisteren of wat heeft Feyenoord ook alweer gedaan gisteren. Bah moet er van kotse als ik die mongolen weer zie morgen naja. Kortom HET LEED DAT FEYENOORD HEET.
Rood witte groet
Mocht dit een grapje zijn, ik snap hem niet.quote:Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Barca het volgende:
Zal wel een geintje zijn van ManU. Ajax gaat serieus onderhandelen en dan zegt Ferguson "hahaha ... no way we want such a lousy player!" en uiteindelijk verkoopt Ajax hem voor ¤ 3 miljoen aan PSV.
Ach, het is en blijft voetbal, als die bal van Vlaar erin gaat, je weet het nooitquote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Scorpie het volgende:
Hihi, pareltje dit:
[..]
Die kakkerlak dacht werkelijk waar dat ze een kans maakte tegen Ajax
Heerlijk he die frustratie. Leer het nou es kakkies, we zijn gewoon beter!quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Scorpie het volgende:
Hihi, pareltje dit:
[..]
Waarom mag de ene site wel genoemd worden en de andere niet?quote:Op maandag 2 november 2009 15:51 schreef JOHAN410 het volgende:
- nee, mag niet. Klagen doe je maar bij Danny. -
Wat snap je niet aan: Klagen doe je maar bij Danny.quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Waarom mag de ene site wel genoemd worden en de andere niet?
Kanker met perenquote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Scorpie het volgende:
Hihi, pareltje dit:
Je zal toch zelf ook wel weten waarom je mijn bericht verwijderd?quote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: Klagen doe je maar bij Danny.
Moet je in FB vragen, anders verwijdert hij het weer. Als hij daar komt.quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Je zal toch zelf ook wel weten waarom je mijn bericht verwijderd?
Omdat het van Danny niet mag, en die is nou eenmaal de baas hier, wil je er paints bij ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Je zal toch zelf ook wel weten waarom je mijn bericht verwijderd?
JAAAA!quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het van Danny niet mag, en die is nou eenmaal de baas hier, wil je er paints bij ofzo?
Wel typisch, iedereen kotste hem vorig jaar uit en nu is hij een heldquote:
http://www.nu.nl/sport/21(...)-duels-schorsen.htmlquote:Aanklager wil Babovic drie en Adeleye vijf duels schorsen
ZEIST - Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, blijft Stefan Babovic de komende drie duels bij Feyenoord aan de kant.
De functionaris heeft de Servische middenvelder een schikkingsvoorstel gedaan van vier duels schorsing waarvan een voorwaardelijk.
Babovic kreeg zondag in de klassieker tegen Ajax in Amsterdam (5-1) de rode kaart nadat hij tegenstander Jan Vertonghen in het gezicht had geraakt.
Feyenoord heeft inmiddels laten weten het schikkingsvoorstel niet te accepteren en laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie.
Van Dijk
De aanklager heeft Feyenoord-doelman Rob van Dijk een schikkingsvoorstel gedaan van twee duels waarvan een voorwaardelijk.
De 40-jarige keeper haalde tegen Ajax de doorgebroken Luis Suarez neer en kreeg daarvoor eveneens de rode kaart.
Suarez zelf hoeft niet te vrezen voor mogelijke sancties van de KNVB na zijn vermeende wangedrag tegen Babovic. De topscorer leek in de eerste helft uit te halen met zijn arm naar de Serviër.
Arbiter Kevin Blom zag er evenwel geen bewuste overtreding in. Aangezien de scheidsrechter het voorval zelf al tijdens de wedstrijd heeft beoordeeld, kan de aanklager reglementair geen vooronderzoek meer instellen.
Nu is het wachten op de opportunisten die met een stalen gezicht beweren altijd al fan geweest te zijn van Urbyquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel typisch, iedereen kotste hem vorig jaar uit en nu is hij een held
Inderdaad ja, ik vind dat hij goed bezig is maar het is echt nooit mijn favoriet geweestquote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de opportunisten die met een stalen gezicht beweren altijd al fan geweest te zijn van Urby.
Als die goed is in de spits dan is Blom welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Wat een stelletje Calimero's.
http://blomiseenjood.hyves.net/_!
Wat een stelletje droeftoetersquote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Dat is wel triest.quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Ja maar lees eventjes de reacties van die 14jarige internethooligansquote:
Heb best medelijden met de 200 helden uit Amsterdam die heengaan, kunnen wel vip naar de wedstrijd gaan maar echt niet vip over straat lopenquote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zonder stoute blauwe jongens moet het wel lukken ja.
Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Neuh, die zijn wel de sjaak.quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb best medelijden met de 200 helden uit Amsterdam die heengaan, kunnen wel vip naar de wedstrijd gaan maar echt niet vip over straat lopen
Zou eerst gaan maar kan geen vrij krijgen maar hoorde van een maat van me dat je een brief moet ondertekenen dat je op eigen risico gaatquote:
Valt ergens wel te begrijpen natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou eerst gaan maar kan geen vrij krijgen maar hoorde van een maat van me dat je een brief moet ondertekenen dat je op eigen risico gaat
Ja Johan brengt ff goed nieuwsquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Whehe jullie zitten komende zomer evenveel in de shit als ons.Al denk ik dat Suarez de boel wel recht trekt financieel.
Ach en door het kampioenschap spelen we volgend jaar ook weer CL dus het komt goedquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Whehe jullie zitten komende zomer evenveel in de shit als ons.Al denk ik dat Suarez de boel wel recht trekt financieel.
Dat lukt dus niet meer als Suarez vertrekt over een maandje. Tenzij je kunt stunten door Huntelaar terug te halen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach en door het kampioenschap spelen we volgend jaar ook weer CL dus het komt goed
Johan heeft vaak gelijk idd, maar als Luis weg MOET, zie k t nog best somber in voor t kampioenschap.quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij kwam met harde cijfers, en ik denk dat ie wel gelijk heeft.
Ik kan me voorstellen dat ze bij Dinamo de motivatie een beetje zijn verloren na de strafmaatregel. Met een beetje geluk kan Ajax daar op 80% de winst pakken.quote:
Of Rafäelquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet meer als Suarez vertrekt over een maandje. Tenzij je kunt stunten door Huntelaar terug te halen.
Suarez blijftquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet meer als Suarez vertrekt over een maandje. Tenzij je kunt stunten door Huntelaar terug te halen.
Onzin, wij hebben Rikkie en die gaat voor ons het operatieve resultaat weer goed breien!quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Waarom niet?quote:
Nee die moet ook niet gehaald worden, genoeg middenveldersquote:
Mwah, punt, maar denk dat Raf nog wel iets toe kan voegen aan de Nederlandse competitie hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat jullie al genoeg (goede) middenvelders hebben en vd Vaart er geen 25 gaat maken.
Suarez ook niet, die maakt er 39quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat jullie al genoeg (goede) middenvelders hebben en vd Vaart er geen 25 gaat maken.
Dat sowieso, maar als je dan met Pantelic en Cvitanic als spitsen verder moet heb je precies hetzelfde probleem als de afgelopen 4 jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mwah, punt, maar denk dat Raf nog wel iets toe kan voegen aan de Nederlandse competitie hoor.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez ook niet, die maakt er 39
Jaja, ach. Ben bang dat we moeten wachten op een hele goede spits uit de jeugd, of een shine-shine moment van de scouting.quote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je dan met Pantelic en Cvitanic als spitsen verder moet heb je precies hetzelfde probleem als de afgelopen 4 jaar.
Hij maakt er voor de winterstop nog wel meer dan 4 hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Als ie blijft komt op 35 uit denk ik, als ie vertrekt blijft ie op de 20 hangen.
Ja leen dan gewoon geld en geef het volgend seizoen terug, of verkoop desnoods Pantelic, Dario en wat ander niet goed voetballend tuigquote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Sickert het volgende:
Dit zou wel heel triest nieuws zijn
als je om die reden een spits die graag het seizoen af wil maken moet gaan verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |