Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.quote:
Pas maar uit, hij heeft vroeger avontuurtjes genoeg gehad met gijs en de rellennegers.Neem die gast toch niet serieus man.quote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.quote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.
Domme vraag, dom antwoord.quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.
Weet ikquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Davids is universitair opgeleid(Wel pas sinds een paar jaar maar dat is nog noemenswaardiger!)
En Seedorf vind ik ook altijd erg intelligent overkomen. Zeker als je hem hoort praten.
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.quote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Snap sowieso niet waarom de helft van de postings op het Ajax forum van Feyenoorders komt. Veel blabla en gewoon ontkennen dat ze kansloos waren vanmiddag.
Dat had hij vandaag niet. Welk onderdeel functioneert overigens wel aan je lichaam?quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.
Een ontwijkend antwoord is ook een antwoord. Al had ik wel gedacht dat je dat niet zou vatten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dom antwoord? Ik heb nog niet eens een antwoord van je gehad.
FAIL
Ah? Maar als ik tegen de Feyenoorders inga die complottheorieen vermoeden vind je me vervelend en worden m'n posts verwijderd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.
Jouw posts werden net als alle andere posts, van Feijenoorders, over dat onderwerp verwijderd. Dus doe niet zo semi-verontwaardigd. Hier doen ze niks verkeerd. En, zoals al eerder aangegeven: Mocht je moeite hebben met de manier waarop er hier gepost wordt, maak een topicreport aan of meld het in Feedback. Dan wordt er naar gekeken.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah? Maar als ik tegen de Feyenoorders inga die complottheorieen vermoeden vind je me vervelend en worden m'n posts verwijderd.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef UncleErnie het volgende:
D-K, wat lul je nou? Ik vind Suarez zo goed niet hoor. Een gemiddelde speler, misschien net bovengemiddeld. Maar niet een speler die heel Ajax mee op sleeptouw neemt. Het Ajax van nu is ook gemiddeld, misschien niet bovengemiddeld. Met of zonder Suarez. Net als Feyenoord. Want maken jullie je hier vooral geen illusies, jullie hadden vandaag de vorm, Feyenoord niet. Maar jullie zijn niet veel beter dan ons.
Dat mag!quote:
Je blifjt een ajacied hè, niet te klefquote:
Sorry. Ik ben nou eenmaal een nichterige kankerjood.quote:Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je blifjt een ajacied hè, niet te klef
zolang je het zelf maar inziet!quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou eenmaal een nichterige kankerjood.
Jah,die 4-0 tegen Groningen en een 1-2 bij Roda waar in 13 jaar maar 1 keer werd gewonnen is zwaar teleurstellendquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is redelijk in de winningmood en vind twente echt teleurstellen de laatste 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |