Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.quote:
Pas maar uit, hij heeft vroeger avontuurtjes genoeg gehad met gijs en de rellennegers.Neem die gast toch niet serieus man.quote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.quote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt het IQ van een aardappel, dus probeer nu niet slim te gaan doen.
Domme vraag, dom antwoord.quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.
Weet ikquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Davids is universitair opgeleid(Wel pas sinds een paar jaar maar dat is nog noemenswaardiger!)
En Seedorf vind ik ook altijd erg intelligent overkomen. Zeker als je hem hoort praten.
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.quote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Snap sowieso niet waarom de helft van de postings op het Ajax forum van Feyenoorders komt. Veel blabla en gewoon ontkennen dat ze kansloos waren vanmiddag.
Dat had hij vandaag niet. Welk onderdeel functioneert overigens wel aan je lichaam?quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag? Als Suarez niet scoort betekend niet dat hij geen belangrijke inbreng heeft op het spel van Ajax. Ajax zonder Suarez is een heel andere Ajax dan een Ajax met Suarez.
Een ontwijkend antwoord is ook een antwoord. Al had ik wel gedacht dat je dat niet zou vatten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dom antwoord? Ik heb nog niet eens een antwoord van je gehad.
FAIL
Ah? Maar als ik tegen de Feyenoorders inga die complottheorieen vermoeden vind je me vervelend en worden m'n posts verwijderd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.
Jouw posts werden net als alle andere posts, van Feijenoorders, over dat onderwerp verwijderd. Dus doe niet zo semi-verontwaardigd. Hier doen ze niks verkeerd. En, zoals al eerder aangegeven: Mocht je moeite hebben met de manier waarop er hier gepost wordt, maak een topicreport aan of meld het in Feedback. Dan wordt er naar gekeken.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah? Maar als ik tegen de Feyenoorders inga die complottheorieen vermoeden vind je me vervelend en worden m'n posts verwijderd.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef UncleErnie het volgende:
D-K, wat lul je nou? Ik vind Suarez zo goed niet hoor. Een gemiddelde speler, misschien net bovengemiddeld. Maar niet een speler die heel Ajax mee op sleeptouw neemt. Het Ajax van nu is ook gemiddeld, misschien niet bovengemiddeld. Met of zonder Suarez. Net als Feyenoord. Want maken jullie je hier vooral geen illusies, jullie hadden vandaag de vorm, Feyenoord niet. Maar jullie zijn niet veel beter dan ons.
Dat mag!quote:
Je blifjt een ajacied hè, niet te klefquote:
Sorry. Ik ben nou eenmaal een nichterige kankerjood.quote:Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je blifjt een ajacied hè, niet te klef
zolang je het zelf maar inziet!quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nou eenmaal een nichterige kankerjood.
Jah,die 4-0 tegen Groningen en een 1-2 bij Roda waar in 13 jaar maar 1 keer werd gewonnen is zwaar teleurstellendquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is redelijk in de winningmood en vind twente echt teleurstellen de laatste 2 weken
Schwalbe? Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
suarez met een half slaande beweging en een schwalbe
maar wel 5-1
't is gewoon een grove overtreding inderdaad. En het moment ook. Ik hoop dat de aanklager dat laat meewegen. Dit was gewoon een poging om, puur uit frustratie over de eigen onkunde, een speler langdurig te blesseren.quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Lebawski het volgende:
Schwalbe...dacht ik eerst ook aan, maar Van Dijk raakt 'm vol op z'n knie hoor..
Ik kan me niet voorstellen dat daar een staartje aan komt, het was een overtreding, terecht rood, en daarmee is alles gewoon gezegd hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't is gewoon een grove overtreding inderdaad. En het moment ook. Ik hoop dat de aanklager dat laat meewegen. Dit was gewoon een poging om, puur uit frustratie over de eigen onkunde, een speler langdurig te blesseren.
Dat is een behoorlijke aanname, waar ik niet zo in geloof. Was wel een blijk van onkunde, Suarez had die bal nooit meer gehaald denk ik. Het doel verkleinen had volstaan. Feyenoord & keepers, dat gaat niet samen blijkbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't is gewoon een grove overtreding inderdaad. En het moment ook. Ik hoop dat de aanklager dat laat meewegen. Dit was gewoon een poging om, puur uit frustratie over de eigen onkunde, een speler langdurig te blesseren.
Geen staartje want Blom heeft al aangegeven dat hij het beoordeeld heeft. De KNVB staat dus buitenspel. Niet dat er iets aan de hand was. Behalve een Schwalbe van Babovic.quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Zal het 'incident' met Suarez nog een staartje krijgen ? Vond het meer een beetje plagerig maar zeker geen elleboogstoot. Je zal zien dat heel wat Fey,PSV en Twente minded people in de media moord en brand gaan schreeuwen om hem te straffen.
Mocht het zover komen dan in ieder geval direct beroep aantekenen, dan is ie er tegen Twente in ieder geval nog bij.
Maar zover gaat het hopelijk niet komen.
amenquote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef Noax het volgende:
Feyenoord heeft op geen enkel moment in de wedstrijd recht gehad op meer dan wat ze uiteindelijk gekregen hebben. Het was vanaf de eerste minuut anti-voetbal. Het tijdrekken vanaf minuut een bij ingooien bijvoorbeeld was voor mij (en velen in het stadion om mij heen) tenenkrommend. Alsof ze met 2-0 voor stonden. Vanaf de eerste minuut was duidelijk dat Feyenoord was gekomen om niet te verliezen. De enige reden dat ze tussen de twintigste en veertigste minuut er toe kwamen de bal van speler naar speler te krijgen was gelegen in het feit dat Ajax om onduidelijke redenen het kennelijk niet nodig vond om door te drukken.
De overtreding van Babovic is op geen enkele wijze te vergelijken met de vermeende overtreding van Suarez. Misschien is rood wat makkelijk gegeven maar hij sprong op en zwaaide de arm naar achteren. Suarez sprong niet, zwaaide niet met de arm maar hief hem; op geen enkele wijze is kwade opzet te bewijzen.
Dat Feyenoord na de 1-0 (volgens mij een eigen doelpunt overigens) en de rode kaart als een stel geslagen hondjes uit de kleedkamer komt en zich helemaal overhoop laat spelen, zegt niets over Blom of de KNJB of de JOS maar alles over de deplorabele staat waarin de voormalige topclub uit Rotterdam zich bevindt. Er is geen technisch vernuft, geen tactisch inzet en geen enkele durf om met zijn tienen nog het overwicht van Ajax te doen keren. Volslagen zoek gespeeld zijn ze; de duimschroeven aangehaald en met hun rug tegen de muur gezet. Dat het 'slechts' 5-1 werd was wederom te danken aan de lankmoedigheid van Ajax en de pech die Ajax soms had.
We winnen met 5-1 van de rivaal en wie komt er weer zeikenquote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
We waren weer eens Lucky Ajax. En wat toonde onze aanvoerder zich een goed voorbeeld.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Splutje het volgende:
Suarez in belangstelling Manchester! Straks Studio Voetbal
Had je dat ook gezegd als Suarez rood had gehad en Babovic niet?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef dronkeykong het volgende:
Elleboog komt op schouder en hand in gezicht, gut o gut, blijf er nog een maand of doorjanken
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als Suarez rood had gehad en Babovic niet?
quote:Het is helaas niks nieuws… Keer op keer genaaid worden door de KNJB. Die neus geeft een zuivere elleboog en komt er mee weg (sterker nog die k*nker scheids zegt achteraf doodleuk dat hij het beoordeeld heeft). Babovic gaat een duel aan, ok mischien ietswat ongelukkig (geel?), en krijgt meteen rood. Wedstrijd vooraf al verneukt door zonder uitsupporters te spelen. Tijdens de wedstrijd verder verkracht door die tiefus joden KNJB
--------------------------------------------------------------------------------
Jim_Vak_R | 01-11-2009 | 20:35
[
HAHA! jij hebt verlorenquote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als Suarez rood had gehad en Babovic niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |