Kanker met perenquote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Scorpie het volgende:
Hihi, pareltje dit:
Die kakkerlak dacht werkelijk waar dat ze een kans maakte tegen Ajax
Je zal toch zelf ook wel weten waarom je mijn bericht verwijderd?quote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: Klagen doe je maar bij Danny.
Moet je in FB vragen, anders verwijdert hij het weer. Als hij daar komt.quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Je zal toch zelf ook wel weten waarom je mijn bericht verwijderd?
Omdat het van Danny niet mag, en die is nou eenmaal de baas hier, wil je er paints bij ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Je zal toch zelf ook wel weten waarom je mijn bericht verwijderd?
JAAAA!quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het van Danny niet mag, en die is nou eenmaal de baas hier, wil je er paints bij ofzo?
Wel typisch, iedereen kotste hem vorig jaar uit en nu is hij een heldquote:
http://www.nu.nl/sport/21(...)-duels-schorsen.htmlquote:Aanklager wil Babovic drie en Adeleye vijf duels schorsen
ZEIST - Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, blijft Stefan Babovic de komende drie duels bij Feyenoord aan de kant.
De functionaris heeft de Servische middenvelder een schikkingsvoorstel gedaan van vier duels schorsing waarvan een voorwaardelijk.
Babovic kreeg zondag in de klassieker tegen Ajax in Amsterdam (5-1) de rode kaart nadat hij tegenstander Jan Vertonghen in het gezicht had geraakt.
Feyenoord heeft inmiddels laten weten het schikkingsvoorstel niet te accepteren en laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie.
Van Dijk
De aanklager heeft Feyenoord-doelman Rob van Dijk een schikkingsvoorstel gedaan van twee duels waarvan een voorwaardelijk.
De 40-jarige keeper haalde tegen Ajax de doorgebroken Luis Suarez neer en kreeg daarvoor eveneens de rode kaart.
Suarez zelf hoeft niet te vrezen voor mogelijke sancties van de KNVB na zijn vermeende wangedrag tegen Babovic. De topscorer leek in de eerste helft uit te halen met zijn arm naar de Serviër.
Arbiter Kevin Blom zag er evenwel geen bewuste overtreding in. Aangezien de scheidsrechter het voorval zelf al tijdens de wedstrijd heeft beoordeeld, kan de aanklager reglementair geen vooronderzoek meer instellen.
Nu is het wachten op de opportunisten die met een stalen gezicht beweren altijd al fan geweest te zijn van Urbyquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel typisch, iedereen kotste hem vorig jaar uit en nu is hij een held
Inderdaad ja, ik vind dat hij goed bezig is maar het is echt nooit mijn favoriet geweestquote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de opportunisten die met een stalen gezicht beweren altijd al fan geweest te zijn van Urby.
Als die goed is in de spits dan is Blom welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Wat een stelletje Calimero's.
http://blomiseenjood.hyves.net/_!
Wat een stelletje droeftoetersquote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Dat is wel triest.quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Ja maar lees eventjes de reacties van die 14jarige internethooligansquote:
Heb best medelijden met de 200 helden uit Amsterdam die heengaan, kunnen wel vip naar de wedstrijd gaan maar echt niet vip over straat lopenquote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zonder stoute blauwe jongens moet het wel lukken ja.
Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Adidah het volgende:
Neuh, die zijn wel de sjaak.quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb best medelijden met de 200 helden uit Amsterdam die heengaan, kunnen wel vip naar de wedstrijd gaan maar echt niet vip over straat lopen
Zou eerst gaan maar kan geen vrij krijgen maar hoorde van een maat van me dat je een brief moet ondertekenen dat je op eigen risico gaatquote:
Valt ergens wel te begrijpen natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou eerst gaan maar kan geen vrij krijgen maar hoorde van een maat van me dat je een brief moet ondertekenen dat je op eigen risico gaat
Ja Johan brengt ff goed nieuwsquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Whehe jullie zitten komende zomer evenveel in de shit als ons.Al denk ik dat Suarez de boel wel recht trekt financieel.
Ach en door het kampioenschap spelen we volgend jaar ook weer CL dus het komt goedquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Whehe jullie zitten komende zomer evenveel in de shit als ons.Al denk ik dat Suarez de boel wel recht trekt financieel.
Dat lukt dus niet meer als Suarez vertrekt over een maandje. Tenzij je kunt stunten door Huntelaar terug te halen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach en door het kampioenschap spelen we volgend jaar ook weer CL dus het komt goed
Johan heeft vaak gelijk idd, maar als Luis weg MOET, zie k t nog best somber in voor t kampioenschap.quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij kwam met harde cijfers, en ik denk dat ie wel gelijk heeft.
Ik kan me voorstellen dat ze bij Dinamo de motivatie een beetje zijn verloren na de strafmaatregel. Met een beetje geluk kan Ajax daar op 80% de winst pakken.quote:
Of Rafäelquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet meer als Suarez vertrekt over een maandje. Tenzij je kunt stunten door Huntelaar terug te halen.
Suarez blijftquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet meer als Suarez vertrekt over een maandje. Tenzij je kunt stunten door Huntelaar terug te halen.
Onzin, wij hebben Rikkie en die gaat voor ons het operatieve resultaat weer goed breien!quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Waarom niet?quote:
Nee die moet ook niet gehaald worden, genoeg middenveldersquote:
Mwah, punt, maar denk dat Raf nog wel iets toe kan voegen aan de Nederlandse competitie hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat jullie al genoeg (goede) middenvelders hebben en vd Vaart er geen 25 gaat maken.
Suarez ook niet, die maakt er 39quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat jullie al genoeg (goede) middenvelders hebben en vd Vaart er geen 25 gaat maken.
Dat sowieso, maar als je dan met Pantelic en Cvitanic als spitsen verder moet heb je precies hetzelfde probleem als de afgelopen 4 jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mwah, punt, maar denk dat Raf nog wel iets toe kan voegen aan de Nederlandse competitie hoor.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez ook niet, die maakt er 39
Jaja, ach. Ben bang dat we moeten wachten op een hele goede spits uit de jeugd, of een shine-shine moment van de scouting.quote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je dan met Pantelic en Cvitanic als spitsen verder moet heb je precies hetzelfde probleem als de afgelopen 4 jaar.
Hij maakt er voor de winterstop nog wel meer dan 4 hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Als ie blijft komt op 35 uit denk ik, als ie vertrekt blijft ie op de 20 hangen.
Ja leen dan gewoon geld en geef het volgend seizoen terug, of verkoop desnoods Pantelic, Dario en wat ander niet goed voetballend tuigquote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Sickert het volgende:
Dit zou wel heel triest nieuws zijn
als je om die reden een spits die graag het seizoen af wil maken moet gaan verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |