.quote:De kans is groot dat Luis Suarez al in januari vertrekt bij Ajax. De Amsterdammers kampen met financiële problemen en zijn daarom genoodzaakt hun sterspeler van de hand te doen, aldus VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
Ajax is door de vele financiële missers op de transfermarkt in de afgelopen jaren in de problemen geraakt. De Amsterdammers zouden zelfs geld moeten lenen om dit seizoen nog rond te komen, waardoor het een vertrek van haar sterspelers niet langer kan voorkomen.
De 22-jarige Suarez is de speler die Ajax het meest kan opleveren uit de huidige selectie. Manchester United, Manchester City en FC Barcelona zouden bereid zijn veel geld te betalen voor de Uruguayaan, die overigens zelf al diverse malen heeft laten weten het seizoen af te willen maken in Amsterdam.
Suarez is ook dit seizoen de absolute smaakmaker bij Ajax. De Uruguayaan scoorde dit seizoen al zestien keer in twaalf competitieduels en gaf bovendien een flink aantal assists
Ja dat was 1 van mijn laatste opmerkingen uit het vorige topic, verkoop Dario,Lindgren,Pantelic,Aissati en Vermeer maar desnoodsquote:Op maandag 2 november 2009 23:07 schreef Zapato het volgende:
Luis MOET blijven. Wat ik niet snap is dat er ipv Luis niet enkele tientallen anderen kunnen vertrekken uit uit onze 74-koppige selectie.
Een scheet van de Snorquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk, al die lui die achter een scheet van de Snor aanlopen.
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is. Het verschil in opbrengst in de winter of in de zomer, als Suarez naar alle waarschijnlijkheid de ESM gouden schoen heeft, zal voor Ajax weinig uitmaken. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Pantelic wil niemand hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was 1 van mijn laatste opmerkingen uit het vorige topic, verkoop Dario,Lindgren,Pantelic,Aissati en Vermeer maar desnoods
Alleen wordt hij door de huidige Ariel Ortega tijdens de kwartfinale van het WK2010 echt een keer door midden geschopt en dan is hij 0 euro waard.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk, al die lui die achter een scheet van de Snor aanlopen.
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is. Het verschil in opbrengst in de winter of in de zomer, als Suarez naar alle waarschijnlijkheid de ESM gouden schoen heeft, zal voor Ajax weinig uitmaken. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Hertha wil hem terug halen en Kennedy mag van mij het liefst nog gisteren wegquote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Pantelic wil niemand hebbenen daar heb ik nog een beetje vertrouwen in dat hij gaat draaien.. hij loopt iig vaak de goede kant op
Verkoop Dario, Lindgren, Aisatti en Bakkichoco maar
om hem weer op de bank neer te zettenquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hertha wil hem terug halen en Kennedy mag van mij het liefst nog gisteren weg
Dan is hij al van Barcaquote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen wordt hij door de huidige Ariel Ortega tijdens de kwartfinale van het WK2010 echt een keer door midden geschopt en dan is hij 0 euro waard.
Zo slecht heeft Pantelic het dus niet gedaan in Duitslandquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
om hem weer op de bank neer te zetten
Hoop eerder van mijn 2e club Manchester Cityquote:
Ik vrees van niet, met zn dieetzooi die hij eet.quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je 'm zou ruiken zou je niet lachen bij die traantjes...
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoop eerder van mijn 2e club Manchester City
Hoe kom je daarbij? Volgens mij lul je maar wat. Ze moeten suarez verkopen om verliezen te compenseren.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Hij is een insiderquote:
Heb hem niet voor me neequote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
jaarrekening niet goed gelezen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |