.quote:De kans is groot dat Luis Suarez al in januari vertrekt bij Ajax. De Amsterdammers kampen met financiële problemen en zijn daarom genoodzaakt hun sterspeler van de hand te doen, aldus VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
Ajax is door de vele financiële missers op de transfermarkt in de afgelopen jaren in de problemen geraakt. De Amsterdammers zouden zelfs geld moeten lenen om dit seizoen nog rond te komen, waardoor het een vertrek van haar sterspelers niet langer kan voorkomen.
De 22-jarige Suarez is de speler die Ajax het meest kan opleveren uit de huidige selectie. Manchester United, Manchester City en FC Barcelona zouden bereid zijn veel geld te betalen voor de Uruguayaan, die overigens zelf al diverse malen heeft laten weten het seizoen af te willen maken in Amsterdam.
Suarez is ook dit seizoen de absolute smaakmaker bij Ajax. De Uruguayaan scoorde dit seizoen al zestien keer in twaalf competitieduels en gaf bovendien een flink aantal assists
Ja dat was 1 van mijn laatste opmerkingen uit het vorige topic, verkoop Dario,Lindgren,Pantelic,Aissati en Vermeer maar desnoodsquote:Op maandag 2 november 2009 23:07 schreef Zapato het volgende:
Luis MOET blijven. Wat ik niet snap is dat er ipv Luis niet enkele tientallen anderen kunnen vertrekken uit uit onze 74-koppige selectie.
Een scheet van de Snorquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk, al die lui die achter een scheet van de Snor aanlopen.
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is. Het verschil in opbrengst in de winter of in de zomer, als Suarez naar alle waarschijnlijkheid de ESM gouden schoen heeft, zal voor Ajax weinig uitmaken. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Pantelic wil niemand hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was 1 van mijn laatste opmerkingen uit het vorige topic, verkoop Dario,Lindgren,Pantelic,Aissati en Vermeer maar desnoods
Alleen wordt hij door de huidige Ariel Ortega tijdens de kwartfinale van het WK2010 echt een keer door midden geschopt en dan is hij 0 euro waard.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk, al die lui die achter een scheet van de Snor aanlopen.
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is. Het verschil in opbrengst in de winter of in de zomer, als Suarez naar alle waarschijnlijkheid de ESM gouden schoen heeft, zal voor Ajax weinig uitmaken. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Hertha wil hem terug halen en Kennedy mag van mij het liefst nog gisteren wegquote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Pantelic wil niemand hebbenen daar heb ik nog een beetje vertrouwen in dat hij gaat draaien.. hij loopt iig vaak de goede kant op
Verkoop Dario, Lindgren, Aisatti en Bakkichoco maar
om hem weer op de bank neer te zettenquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hertha wil hem terug halen en Kennedy mag van mij het liefst nog gisteren weg
Dan is hij al van Barcaquote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen wordt hij door de huidige Ariel Ortega tijdens de kwartfinale van het WK2010 echt een keer door midden geschopt en dan is hij 0 euro waard.
Zo slecht heeft Pantelic het dus niet gedaan in Duitslandquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
om hem weer op de bank neer te zetten
Hoop eerder van mijn 2e club Manchester Cityquote:
Ik vrees van niet, met zn dieetzooi die hij eet.quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je 'm zou ruiken zou je niet lachen bij die traantjes...
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoop eerder van mijn 2e club Manchester City
Hoe kom je daarbij? Volgens mij lul je maar wat. Ze moeten suarez verkopen om verliezen te compenseren.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Hij is een insiderquote:
Heb hem niet voor me neequote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
jaarrekening niet goed gelezen zeker
Gast dit doet mij denken aan Sneijder.Huntelaar en nu misschien ook nogeens Suarez?????quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:32 schreef DikVoormekaar het volgende:
Vd Boog heeft vorige maand al aangegeven dat de mogelijkheid van een verkoop in de winterstop aanwezig is.
Ik begrijp de teleurstelling van de fans hierover best wel. Jullie zijn een beursgenoteerd bedrijf en vd Boog moet wel verkopen als er een goede aanbieding komt. Hij kan er ook niets aan helpen dat zijn voorgangers
een wanbeleid hebben gevoerd.
Dit doet mij denken aan mijn teleurstelling toen Kuyt een paar dagen voor de transferdeadline werd verkocht.
Daarop volde een zwaar kloteseizoen.
Bekijk hier de jaarcijfers:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)NV-PER-2008-2009.htm
We kunnen sowieso niet meer de lul de zijn dan Feyenoord. Wat is Ageon eigenlijk ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oei oei oei Ajax. Nu moet Ageon nog even genationaliseerd worden is jullie zijn echt de lul.
Ajax heeft tenminste nog elk jaar spelers die dik boven de 20 miljoen opleveren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oei oei oei Ajax. Nu moet Ageon nog even genationaliseerd worden is jullie zijn echt de lul.
Maar ze moeten ze dan wel elke keer verplicht verkopen. Wat nu met Suarez dus kan gebeuren. Wiequote:Op dinsdag 3 november 2009 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog elk jaar spelers die dik boven de 20 miljoen opleveren.
Kop in het zand steken werkt maar evenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:33 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Niet te veel afgaan op die Derksen trouwens, die zat er een paar weken terug met de financiële situatie bij AZ ook flink naast.
Bron: ADquote:Citaat:
AMSTERDAM - Misschien dat een enkele rasoptimist uit Amsterdam er nog rekening mee houdt dat Luis Suarez ook na dit seizoen bij Ajax actief is, maar nu de jacht op de Uruguayaan is geopend lijkt de vraag gewettigd of hij al in de winterstop zijn biezen pakt. Maar niet voor niets, waarschuwt trainer Martin Jol in Sportweek. Voor een Huntelaar-prijs gaat hij niet weg.''
Luis moet weggaan als de man die kampioen is geworden, die in de Champions League heeft geïmponeerd.
Ajax-trainer Martin Jol
De prestaties van Luis Suarez zijn de voorbije weken niet onopgemerkt gebleven in Europa. Na Manchester United zou ook aartsrivaal Manchester City zich hebben gemengd in de slag om de topscorer van Nederland.
Hoewel hij al herhaaldelijk heeft aangegeven dit seizoen sowieso in Amsterdam te blijven, heeft juist Jol de hoop op een langer avontuur in de hoofdstad niet opgegeven. ,,Hij moet weggaan als de man die kampioen is geworden, die in de Champions League heeft geïmponeerd. En alleen weggaan naar de absolute top.''
,,En die clubs worden concreet als hij een paar jaar laat zien wat hij nu laat zien. Zó dominant, zó koelbloedig," zegt Jol dinsdag in Sportweek over de 22-jarige aanvaller. ,,Ajax zal hem ook alleen naar de absolute top laten vertrekken. Voor een Huntelaar-prijs gaat hij niet weg.''
Huntelaar verkaste ruim een jaar geleden voor 27 miljoen euro van Ajax naar Real Madrid.
In het programma Voetbal International zei Johan Derksen maandagavond dat Jol de A-selectie van Ajax moet inkrimpen naar 25 spelers. Geld ontbreek in Amsterdam, zodat de verkoop van Suiarez wel eens in een stroomversnelling zou kunnen komen.
Onderzoek van VI zou aantonen dat de afgelopen jaren 144 miljoen euro is uitgegeven aan nieuwe spelers terwijl de transfer van onder anderen Klaas-Jan Huntelaar enkele anderen slechts 100 miljoen heeft opgeleverd. Er is, om Sportweek te citeren, dus geen geld om spelers als Douglas (FC Twente), Rafael van der Vaart (Real) of zelfs Keisuke Honda (VVV-Venlo) naar de Arena te lokken.
Ja voor nederlandse transfers, hij heeft nooit iets over transfers naar het buitenlands gezegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Bron: AD
Is dit dezelfde Jol die aan het begin van het seizoen vond dat geen enkele eredivisie speler meer dan 7 miljoen waard was ?
Wie is er naast Suarez meer dan 20 miljoen waard momenteel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog elk jaar spelers die dik boven de 20 miljoen opleveren.
Kennedy zekerwetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie is er naast Suarez meer dan 20 miljoen waard momenteel?
De club waar international De Jong speelt heeft al een vele miljoen aan transfers in de afgelopen 2 seizoenen uitgegeven kijk hier naar de lijst van spelers :quote:AMSTERDAM - De uitstekende prestaties van Luis Suarez blijven niet onopgemerkt in Europa, al houden de absolute topclubs zich nog even gedeisd.
© ANP
Manchester City legt momenteel de meeste gretigheid aan de dag om de Uruguayaan in te lijven, zo is te lezen in de nieuwe Sportweek.
De aanvoerder en topscorer van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Citizens waar geld in overvloed is door de aanwezigheid van de steenrijke familie Al Nahyan.
Suarez gaf al meerdere malen aan dit seizoen bij Ajax te willen blijven.
Jol
Trainer Martin Jol hoopt zelfs dat Suarez nog twee jaar in Amsterdam blijft. "Hij moet weggaan als kampioen," zegt de Ajax-trainer in een uitgebreide reportage in de nieuwe Sportweek.
http://www.nu.nl/sport/2114948/manchester-city-wil-suarez.html
Dat staat al in de OP.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
Manchester City wil Suarez
[..]
De club waar international De Jong speelt heeft al een vele miljoen aan transfers in de afgelopen 2 seizoenen uitgegeven kijk hier naar de lijst van spelers :
http://www.vi.nl/Teams/Team/Manchester-City.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manchester_City_FC
Ik heb je dit nu al vaker zien posten, is het een grapje ofzo? Of wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef Barca het volgende:
En uiteindelijk vertrekt hij voor ¤ 3 miljoen naar PSV.![]()
![]()
Hij heeft het over Sno die voor 3 miljoen naar psv gaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je dit nu al vaker zien posten, is het een grapje ofzo? Of wat wil je hiermee zeggen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:47 schreef navigator het volgende:
Barca spoort niet, die moet je gewoon doodzwijgen
Hebben jullie ooit een speler verkocht voor meer dan 20mil? Wat zijn jullie jaarlijkse inkomsten aan transfers? Zal tranfers eigen jeugd er maar niet in betrekken want die lopen of op hun 17e de deur uit of mogen transervrij pleitequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kennedy en Sno bij elkaar misschien
Bron: AjaxLife.nlquote:Diverse media schrijven vandaag dat Luis Suarez in de winterstop moet worden verkocht door Ajax. Johan Derksen kwam gisteren met deze primeur op de proppen in het tv-programma Voetbal International. Volgens de Snor zou Ajax kampen met zware financiële problemen. Niets is minder waar.
Verkeerde interpretatie van de media
Twee weken geleden presenteerde Ajax de jaarcijfers. Tegelijk werd kenbaar gemaakt dat Ajax voor een kortlopend krediet heeft aangeklopt bij ABN-AMRO. Ajax verwacht in de tweede helft van het lopende seizoen over onvoldoende geld te beschikken. In een eerder stadium heeft Ajax met ABN-AMRO afgesproken in zo'n geval gebruik te maken van een kortlopend krediet.
Het afgelopen boekjaar werd afgesloten met een verlies van 3,4 miljoen euro. Komt daar dit boekjaar nog een verlies bij, en het kortlopende krediet dan kan dit alleen worden afgewend als er grote transfers plaatsvinden.
Nu Suarez steeds beter begint te spelen en zijn situatie onderhand onhoudbaar is speculeren verschillende media er flink op los. Als we Johan Derksen zouden moeten geloven kunnen wij na de winterstop niet meer genieten van de fabelachtige acties van Suarez. Wat Johan echter over het hoofd heeft gezien is dat Ajax een eigen vermogen heeft van meer dan 60 miljoen.
Overigens heeft Suarez het zo naar zijn zin in Amsterdam dat hij onlangs nog tegenover Voetbal International verklaard heeft bij Ajax te willen blijven.
Volgende keer dus eerst je eigen website eens goed lezen Johan...
Ja dat kan wel eventjes wachten hoor, Suarez is belangrijkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat eigen vermogen wilde ze toch gebruiken om van de beurs af te komen
Simpel gedacht maar zo gaat het niet in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eventjes wachten hoor, Suarez is belangrijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |