Ajax-topic op -edit- scoort beter dan Ajax.netwerk.to hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is een open forum, geen ajax forum. Ze gedragen zich tot op heden, dus posten ze hier. Is het aan jullie om er op in te gaan of niet. Ajax.netwerk.to is elders.
HAHA! Moet jij zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 09:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
HAHA! jij hebt verlorenga nu maar weer naar je eigen topic
Ga jij weer stenen gooien?quote:
Dit kan niet waar zijn, gisteren zei hij bij SV nog letterlijk dat het wel degelijk een kaart had moeten zijn.quote:Geen schorsing voor Suarez
AMSTERDAM - Luis Suarez zal niet geschorst worden voor zijn vermeende elleboogstoot. Scheidsrechter Kevin Blom vertelt dit aan De Telegraaf.
Ik heb het geval beoordeeld", aldus de leidsman, waardoor de aanklager betaald voetbal niet tot actie overgaat. "Ik vond dat er geen sprake was van een elleboog. Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging."
De aanvaller van Ajax was halverwege de eerste helft in duel met Stefan Babovic. Hierbij zou hij volgens de beelden een slaande beweging hebben gemaakt richting de Serviër.
Enige tijd later trok Blom wel een rode kaart voor Babovic nadat deze Jan Vertonghen in het gezicht raakte. De Rotterdammers verloren het duel uiteindelijk met 5-1.
Ja, maar zo zijn de spelregels nou eenmaal. Blom heeft er tijdens de wedstrijd een oordeel over gegeven, dus kan de KNVB niets meer doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn, gisteren zei hij bij SV nog letterlijk dat het wel degelijk een kaart had moeten zijn.
Ik neem aan dat ze (net als bij die scheidsrechter die Ajax een tijdje terug benadeelde) hem de komende weken niet meer op wedstrijden zetten dan. Anders mogen supporters hem wat mij betreft 'van de wedstrijd halen' als ie z'n Dries Roelvink-hoofd nog in de Kuip laat zien dit jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zo zijn de spelregels nou eenmaal. Blom heeft er tijdens de wedstrijd een oordeel over gegeven, dus kan de KNVB niets meer doen.
Belachelijk idd. Blom durft hem gewoon niet te geven omdat het en Ajax thuis is en Suarez is. Te triest voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn, gisteren zei hij bij SV nog letterlijk dat het wel degelijk een kaart had moeten zijn.
Ik vond het gisteren juist goed dat ie z'n fout toegaf, maar nu opeens zegt ie weer dat hij het goed zag?quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Blom durft hem gewoon niet te geven omdat het en Ajax thuis is en Suarez is. Te triest voor woorden.
Onzin, Suarez krijgt tegenwoordig nog steeds het nadeel van de twijfel, waar een valpartij van elke andere spits prima is is het altijd een schwalbe bij de scheidseikels, hij krijgt zelfs geel als ie gewoon valt. Suarez mag dus niet eens meer vallen tegenwoordig.quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Blom durft hem gewoon niet te geven omdat het en Ajax thuis is en Suarez is. Te triest voor woorden.
Die woorden werden hem min of meer in de mond gelegd. Hij zei zelf in eerste instantie dat hij het achteraf misschien geel had moeten geven. Pas later toen hij onder 'druk' werd gezet door jan en collega's sloot hij af met: Als jullie het rood vinden dan zal ik ook maar met jullie mee gaan. Was meer een opmerking om er klaar mee te zijn dan een bewuste onderbouwing.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, de rode kaart was ietwat overtrokken als je kijkt hoe vaak dat soort dingen gebeuren en er geen rood wordt gegeven. Desondanks was het wel lache natuurlijk!quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die woorden werden hem min of meer in de mond gelegd. Hij zei zelf in eerste instantie dat hij het achteraf misschien geel had moeten geven. Pas later toen hij onder 'druk' werd gezet door jan en collega's sloot hij af met: Als jullie het rood vinden dan zal ik ook maar met jullie mee gaan. Was meer een opmerking om er klaar mee te zijn dan een bewuste onderbouwing.
Ik vond het persoonlijk beide geel. Beide hadden volgens mij niet de intentie maar waren wel te wild.
Wat betreft die schwalbes ben ik het met je eens. Daar wordt in zijn geval te snel voor gefloten. Maar dat betekent niet dat een slaande beweging door hem niet met rood bestraft moet worden. Gister was gewoon rood. Zo niet, dan had Babovic ook geen kaart moeten krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, Suarez krijgt tegenwoordig nog steeds het nadeel van de twijfel, waar een valpartij van elke andere spits prima is is het altijd een schwalbe bij de scheidseikels, hij krijgt zelfs geel als ie gewoon valt. Suarez mag dus niet eens meer vallen tegenwoordig.
Als een scheids iets leuk vindt is het Suarez een kaart geven...
Dat het hem in de mond werd gelegd is geen excuus, dan moet ie maar denken voordat ie wat zegt. Hij zei allereerst uit zichzelf al dat het toch wel geel was, en nu opeens van niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die woorden werden hem min of meer in de mond gelegd. Hij zei zelf in eerste instantie dat hij het achteraf misschien geel had moeten geven. Pas later toen hij onder 'druk' werd gezet door jan en collega's sloot hij af met: Als jullie het rood vinden dan zal ik ook maar met jullie mee gaan. Was meer een opmerking om er klaar mee te zijn dan een bewuste onderbouwing.
Ik vond het persoonlijk beide geel. Beide hadden volgens mij niet de intentie maar waren wel te wild.
Dat slaat nergens op, Suarez is nog geen enkele keer geschorst geweest dit seizoen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, Suarez krijgt tegenwoordig nog steeds het nadeel van de twijfel, waar een valpartij van elke andere spits prima is is het altijd een schwalbe bij de scheidseikels, hij krijgt zelfs geel als ie gewoon valt. Suarez mag dus niet eens meer vallen tegenwoordig.
Als een scheids iets leuk vindt is het Suarez een kaart geven...
dus? dan kan die vaak nog wel geel krijgen voor schwalbes wat helemaal geen schwalbes zijnquote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, Suarez is nog geen enkele keer geschorst geweest dit seizoen.
Je moet iets beter opletten. Tijdens het spel heeft hij het gezien en hij zag er geen kaart in (logisch anders had hij wel gefloten). Later zag hij de herhaling en had het wel geel kunnen zijn (zonder de druk aan tafel).quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat het hem in de mond werd gelegd is geen excuus, dan moet ie maar denken voordat ie wat zegt. Hij zei allereerst uit zichzelf al dat het toch wel geel was, en nu opeens van niet.
Dan ligt de fout bij de KNVB en moeten die regels veranderd worden wanneer uit TV-beelden gewoon 100 % vast staat dat de scheidsrechter heeft gefaald.quote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet iets beter opletten. Tijdens het spel heeft hij het gezien en hij zag er geen kaart in (logisch anders had hij wel gefloten). Later zag hij de herhaling en had het wel geel kunnen zijn (zonder de druk aan tafel).
Het gaat de KNVB nu niet om het tweede maar om het eerste. Daar zijn de regels duidelijk in, Hij heeft het tijdens het spel gezien en beoordeeld dat het niks was. De KNVB mag/kan alleen een onderzoek starten als het buiten het blikveld van de scheids is gebeurd en dat is nu niet het geval. Het voorval is beoordeeld dus er kan voor de rest niks mee gedaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |