quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Luister gewoon radio Rijnmond, dat is pas objectieve verslaggeving.
mss doet die het welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige maand ging het pas op 2 oktober naar eredivisie live..
Wauw, dat zou wel nice zijn! Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige maand ging het pas op 2 oktober naar eredivisie live..
Misschien doen ze het op Maandagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef jampot het volgende:
[..]
Wauw, dat zou wel nice zijn! Ik ben benieuwd
10 min wachten en kijken of die eruit gaat..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien doen ze het op Maandag![]()
Hebben ze weeknd
Ze zijn voor Feyenoord, maar voor de rest is het gewoon objectief hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Luister gewoon radio Rijnmond, dat is pas objectieve verslaggeving.
Nee volgende weekquote:
Gast blijf is van de drank en drugs af want je gaat er heel raar van lullenquote:
WIJ GAAN WIIIIIIIINNEN!quote:Op zondag 1 november 2009 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast blijf is van de drank en drugs af want je gaat er heel raar van lullen
Ik heb ze goed gehoordquote:
tuurlijk knulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
er gaan geen feyenoord supporters mee dus het zal wel meevallen met de rellenquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
Er zijn geen uitsupportersquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
Ind vieze loopneuzenquote:Op zondag 1 november 2009 00:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAN HET GAS JULLIE !![]()
KAKKERLAKKEEEEEEE, BITTERBALLEN PAKKEEEEN![]()
Dapperquote:
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnenquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dapper
Az supporters die stoer doen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
quote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind vieze loopneuzen![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD
stinkjoden![]()
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijdquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
Juist jammer... -10 sfeerquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
ahum kuch 2-4 kuchquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Jodequote:
Ind hoop dat er weer sfeeractie is met van die papierenquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijd
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligansquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Genius-F het volgende:
Wel weer mazzel dat jullie niet hoeven te rennen dan.
"gewoon"quote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahum kuch 2-4 kuch
En Ajax wint ook gewoon van Feyenoord
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stadquote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligans![]()
Doe niet zo mans joh
Laatste 4 jaar ongeveer is et alleen nog maar 4-1 4-0 zoietsquote:
Deden we toch ook afgelopen zondag?quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Pics anders gtfoquote:
Hehe dat was zo mooi in 6min ofzo hebben al die kaasboertjes van die huilliehoofdjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Deden we toch ook afgelopen zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |