quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Luister gewoon radio Rijnmond, dat is pas objectieve verslaggeving.
mss doet die het welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige maand ging het pas op 2 oktober naar eredivisie live..
Wauw, dat zou wel nice zijn! Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige maand ging het pas op 2 oktober naar eredivisie live..
Misschien doen ze het op Maandagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef jampot het volgende:
[..]
Wauw, dat zou wel nice zijn! Ik ben benieuwd
10 min wachten en kijken of die eruit gaat..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien doen ze het op Maandag![]()
Hebben ze weeknd
Ze zijn voor Feyenoord, maar voor de rest is het gewoon objectief hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Luister gewoon radio Rijnmond, dat is pas objectieve verslaggeving.
Nee volgende weekquote:
Gast blijf is van de drank en drugs af want je gaat er heel raar van lullenquote:
WIJ GAAN WIIIIIIIINNEN!quote:Op zondag 1 november 2009 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast blijf is van de drank en drugs af want je gaat er heel raar van lullen
Ik heb ze goed gehoordquote:
tuurlijk knulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
er gaan geen feyenoord supporters mee dus het zal wel meevallen met de rellenquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
Er zijn geen uitsupportersquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef maess het volgende:
Ik moet dan werken, hopelijk blijft het een beetje rustig, heb geen zin in rellen.
Ind vieze loopneuzenquote:Op zondag 1 november 2009 00:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAN HET GAS JULLIE !![]()
KAKKERLAKKEEEEEEE, BITTERBALLEN PAKKEEEEN![]()
Dapperquote:
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnenquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dapper
Az supporters die stoer doen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben er bij![]()
JODE JODE JODE JODE JODE JODE JODE
quote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind vieze loopneuzen![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD
stinkjoden![]()
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijdquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
Juist jammer... -10 sfeerquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef maess het volgende:
[..]
Gelukkig, dan zal het allemaal wel meevallen
ahum kuch 2-4 kuchquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Jodequote:
Ind hoop dat er weer sfeeractie is met van die papierenquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor we gaan gewoon onderling vechten, bedoel een wedstrijd niet gereld is geen echte wedstrijd
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligansquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Genius-F het volgende:
Wel weer mazzel dat jullie niet hoeven te rennen dan.
"gewoon"quote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahum kuch 2-4 kuch
En Ajax wint ook gewoon van Feyenoord
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stadquote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh dus jij bent de top boy van de az hooligans![]()
Doe niet zo mans joh
Laatste 4 jaar ongeveer is et alleen nog maar 4-1 4-0 zoietsquote:
Deden we toch ook afgelopen zondag?quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ajacieden die doen of ze weer ffe gaan winnen
Pics anders gtfoquote:
Hehe dat was zo mooi in 6min ofzo hebben al die kaasboertjes van die huilliehoofdjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Deden we toch ook afgelopen zondag?
Is toch goed. Als jullie dan maar gewoon verliezen van Psv en Twente.quote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Deden we toch ook afgelopen zondag?
quote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jode![]()
[..]
Ind hoop dat er weer sfeeractie is met van die papierenZie je die lui uit de fside altijd dik losgaan op elkaar
!
Iedereen was op de vlucht voor jou en je top boys uit alkmaarquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stad
Het was dan ook fuckin niet normaalquote:Op zondag 1 november 2009 00:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe dat was zo mooi in 6min ofzo hebben al die kaasboertjes van die huilliehoofdjes
Alkmaar voor jou.quote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen was op de vlucht voor jou en je top boys uit alkmaar
Sneu figuurquote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, ik roep dan ook geen AMSTERDAM HOOLIGANS en ga rennen in mijn eigen stad
Ik werk in Alkmaar dus dat zal wel mee vallenquote:
Jij bent toch helemaal geen geweldadige persoon??quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Michielos het volgende:
De laatste keer dat ik naar een voetbalwedstrijd ging, kwam ik in een vechtpartij terecht. Wat ze echter niet wisten was dat ik vele vechtkunsten studeer. M.a.w. het was mij vs 3 hools.. en het liep slecht voor ze af.
Needless to say, im for AFCA![]()
Klappertjes, ANTIquote:Op zondag 1 november 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sneu figuurMoet je niet met je klappertjes spelen?
quote:
Waarom moet jij in elke post zeggen dat je aan een vechtsport doetquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Michielos het volgende:
De laatste keer dat ik naar een voetbalwedstrijd ging, kwam ik in een vechtpartij terecht. Wat ze echter niet wisten was dat ik vele vechtkunsten studeer. M.a.w. het was mij vs 3 hools.. en het liep slecht voor ze af.
Needless to say, im for AFCA![]()
Bron?quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klappertjes, ANTI
Maar kom op. Je gaat toch geen Amsterdam hooligans roepen en dan rennen?![]()
Ren dan en zeg niks.
Nou, ze schenen aan de coke te zitten ofzo en waren bijzonder agressief. Ik trof iig geen blaam.quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen geweldadige persoon??
Hang eens niet de hooligan uit sukkeltjequote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klappertjes, ANTI
Maar kom op. Je gaat toch geen Amsterdam hooligans roepen en dan rennen?![]()
Ren dan en zeg niks.
Hoezo hang ik een hooligan uit?quote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hang eens niet de hooligan uit sukkeltje
Je doet echt net of je een topboy van de "harde kern" van Az bent, wil jou weleens zien als die groep of je afkomt en wat je dan doet, waarschijnlijk snel een topic openen erover op fok wat je nu allemaal wel niet gezien hebt
Ajax is ook niet normaal!quote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het was dan ook fuckin niet normaal
In groepsverband zijn ze inderdaad zeer stoer. Ik had een paar van de harde kern op mijn Muay Thai club en sloeg ze zonder problemen de ring uitquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoezo hang ik een hooligan uit?Ik ga niet eerst mans doen om vervolgens te rennen. Vind het sowieso vrij kansloos die hooligan shit. Fascinerend is het wel.
Heb het dan ook niet over wegrennen en kankerjoden en al dat soort trieste gelul, ben je erbij geweest die dag in Amsterdam??quote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoezo hang ik een hooligan uit?Ik ga niet eerst mans doen om vervolgens te rennen. Vind het sowieso vrij kansloos die hooligan shit. Fascinerend is het wel.
Klopt, het is de enige topclub die veel meer geld dan de rest heeft en al jaren geen kampioen wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ajax is ook niet normaal!
Het is een bijzondere club
besides.. ajax is DE clubquote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het dan ook niet over wegrennen en kankerjoden en al dat soort trieste gelul, ben je erbij geweest die dag in Amsterdam??
Reetveter vroeg ook al om een bron en je komt alleen terug met poepopmerkingen
Jij neemt internet echt te serieusquote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het dan ook niet over wegrennen en kankerjoden en al dat soort trieste gelul, ben je erbij geweest die dag in Amsterdam??
Reetveter vroeg ook al om een bron en je komt alleen terug met poepopmerkingen
Levens van mensen verpesten en geld die je niet hebt (hun geld!\) uitgeven is natuurlijk echt iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klopt, het is de enige topclub die veel meer geld dan de rest heeft en al jaren geen kampioen wordt.
Godenzonenquote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het was dan ook fuckin niet normaal
Ik neem jou echt niet serieus hoor, en wat op tv gekomen is 20 seconden beeld van een hele dag vol onzin. Je neemt de media te serieusquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij neemt internet echt te serieus. Bovendien heb ik geen zin om een bron te vinden maar dat was toen overal op tv.
Ja, want dat deed AZquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Levens van mensen verpesten en geld die je niet hebt (hun geld!\) uitgeven is natuurlijk echt iets om trots op te zijn.
Indirect wel tochquote:
Je hoeft me niet te vertellen hoe de media werkt. Maar elke keer als je dat zegt worden die Ajacieden helemaal gek. Aangezien ik me toch de teftes verveel dacht ik laat ik gaan muiten. Met succes blijktquote:Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem jou echt niet serieus hoor, en wat op tv gekomen is 20 seconden beeld van een hele dag vol onzin. Je neemt de media te serieus
Zo kan je het zien. Toch blijf ik erbij dat die mensen nog dommer dan het achtereind van een varken zijn.quote:
Daarom kan je niet zomaar mensen oplichtenquote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zo kan je het zien. Toch blijf ik erbij dat die mensen nog dommer dan het achtereind van een varken zijn.
Hoezo met succes??quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te vertellen hoe de media werkt. Maar elke keer als je dat zegt worden die Ajacieden helemaal gek. Aangezien ik me toch de teftes verveel dacht ik laat ik gaan muiten. Met succes blijkt
Ze hebben het toch zelf getekend. Bovendien heeft AZ geen schuld. Het is nog steeds een lening die afgelost wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Uhh ja anders hadden velen hun geld niet verloren en had AZ nu geen schuld van 14 miljoen
Iedereen is op sommige vlakken heel dom. Dat betekent nog niet dat je daar misbruik van mag maken.quote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zo kan je het zien. Toch blijf ik erbij dat die mensen nog dommer dan het achtereind van een varken zijn.
Je koopt toch ook niet binnen een paar uur een huis? Beetje verdiepen in die dingen is zo gek nog niet.quote:Op zondag 1 november 2009 01:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Iedereen is op sommige vlakken heel dom. Dat betekent nog niet dat je daar misbruik van mag maken.
Ik geef Dirk geen ongelijk in wat hij gedaan heeft, iedereen zou hetzelfde doen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Iedereen is op sommige vlakken heel dom. Dat betekent nog niet dat je daar misbruik van mag maken.
Iedereen doet dat op fok, dat maakt het allemaal ook zo leukquote:Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat er pittig wat figuren happen. Ik geef ze geen ongelijk want ik doe hetzelfde
Zullen ze ook niet gedaan hebben. Maar een contract kan heel ingewikkeld zijn en pas na een aantal jaren kwamen de klappen aa.quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je koopt toch ook niet binnen een paar uur een huis? Beetje verdiepen in die dingen is zo gek nog niet.
Levens verneuken? Ik echt niet. Ik vind het serieus een slecht mens.quote:Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef Dirk geen ongelijk in wat hij gedaan heeft, iedereen zou hetzelfde doen.
Hoezo levens verneuken, mensen die een lening nemen en dan gaan lopen huilen vind ik slechter. Je weet echt wel waar je aan begint en het zijn ook altijd dezelfde soort mensen die er in trappen. Ik heb werkelijk waar geen enkele medelijden met dat soort mensenquote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet gedaan hebben. Maar een contract kan heel ingewikkeld zijn en pas na een aantal jaren kwamen de klappen aa.
[..]
Levens verneuken? Ik echt niet. Ik vind het serieus een slecht mens.
Dan neem je maar iemand mee die er een beetje verstand van heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet gedaan hebben. Maar een contract kan heel ingewikkeld zijn en pas na een aantal jaren kwamen de klappen aa.
[..]
Levens verneuken? Ik echt niet. Ik vind het serieus een slecht mens.
Daar ben ik het dus helemaal met je mee eensquote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan neem je maar iemand mee die er een beetje verstand van heeft.
Ik snap je punt wel, maar ik vind dat je geen misbruik hoort te maken van de onwetendheid van sommige mensen. Die contracten, gesprekken enzo zijn niet voor niets zo ingewikkeld. Overal geld uit proberen te halenquote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo levens verneuken, mensen die een lening nemen en dan gaan lopen huilen vind ik slechter. Je weet echt wel waar je aan begint en het zijn ook altijd dezelfde soort mensen die er in trappen. Ik heb werkelijk waar geen enkele medelijden met dat soort mensen
Moet?quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Trigalti het volgende:
Ik moet morgen naar de Ikea om half 1GVD
Naar de Ikea gaan terwijl de klassieker gespeeld wordt??quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Trigalti het volgende:
Dan heb je mazzel want dan zit iedereen al binnenquote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Trigalti het volgende:
Neem dan iemand mee die er wel verstand van heeft. Ik ben zelf ook geen held in hypotheken gelul dus ik had me ex mee genomen die er wel verstand van heeft dus ik heb niet iets gedaan waar ik later dikke spijt van zou krijgen. Mensen zijn jarenlang gewoon te simpel geweest en die zijn er nu voor aan het boetenquote:Op zondag 1 november 2009 01:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind dat je geen misbruik hoort te maken van de onwetendheid van sommige mensen. Die contracten, gesprekken enzo zijn niet voor niets zo ingewikkeld. Overal geld uit proberen te halen
Elk bedrijf doet dat bijna maar hij was gewoon extreem.
Ik vind 16.30 wel een mooie tijd eigelijk, of net zoals jaren terug om 18.00quote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel want dan zit iedereen al binnen.
Gigantische kuttijd trouwens 12:30. Normaal gesproken ben je dan brak van de avond ervoor, dan is 14:30 net wat lekkerder ook voor de sfeer.
Diezelfde mensen nemen de tijd om een telefoonabonnementje af te sluiten, maar een lening/hypotheek doen ze zo wel even.quote:Op zondag 1 november 2009 01:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind dat je geen misbruik hoort te maken van de onwetendheid van sommige mensen. Die contracten, gesprekken enzo zijn niet voor niets zo ingewikkeld. Overal geld uit proberen te halen
Elk bedrijf doet dat bijna maar hij was gewoon extreem.
Zaterdagavondquote:Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind 16.30 wel een mooie tijd eigelijk, of net zoals jaren terug om 18.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |