vraag ligt achter, t topic ga ik eens bekijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had gisteren al gevraagd of dit niet een kloon was, doe het nu nogmaals
Karzai
Check dit topic dan
Couscous in de kantine
Gast kan amper nederlands en dan opeens weer wel en kan geeneens couscous en rijst uit elkaar houden
zit dicht zo te zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Zeroku het volgende:
Stijve poep tijdens het neuken
Hoe lang blijft deze nog open?
omdat je nog geen tr gezet hadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is [Centraal] Wegmisbruikers + Red Mijn Vakantie - 25 Okt #10 nog open??
Zo gaat het leuke van een zondagavond topic er ook af
Ik kan het begrijpen waarom die op slot is. Maar ik probeerde een punt te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
je snapt prima waarom die op slot is
Regel dat maar via PM met 'm.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
Gepeupel uit de ivorentoren. Phpmystyle topic!
Bio, mag ik nog 2 reacties plaatsen om die ene gast zijn mond te snoeren?
Hij maakt telkens hetzelfde punt en dat is pleonasme, sorry voor hem.
En ik pm hem even zodat hij zijn huiswerk gaat maken. En heb ik me credits voor vandaag al verspeeld ?
PM is de computer al uit.quote:
Helder en duidelijk. Topics moeten beter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:55 schreef Biogarde het volgende:
Al gebruik je 8000 moeilijke woorden, het topic gaat gewoon nergens over.
Al lees je het topic 3 keer, dan nog heb je geen idee. En gezien de reacties is het maar beter zo.
Dat zeggen mijn ouders nou ook altijd.quote:
Tuurlijk wel, laat maar weten waar. Als we het zien, en het zijn topicverneukende posts, dan maken we daar korte metten mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kan er niet is wat gedaan worden aan Repeat en zijn HBO geneuzel? Constant loopt hij HBO (en waarschijnlijk MBO, VMBO en HAVO) af te kankeren omdat het niet zo goed is als WO.
\quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kan er niet is wat gedaan worden aan Repeat en zijn HBO geneuzel? Constant loopt hij HBO (en waarschijnlijk MBO, VMBO en HAVO) af te kankeren omdat het niet zo goed is als WO.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.
Ik vind een note wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe jij wel eens larpen of durf je dat soms niet??? Anders vechten we het daar wel uit lafaard!
Dat zou kunnen ja. De OP wemelt verder van de kromme zinnen, maar ik zal het hierbij laten en jullie niet verder vermoeien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef ondeugend het volgende:
Zeuren om = vraag
Zeuren over = algemeen
Met zeuren om notes wordt bedoeld; Zeuren om een ander een note aan te naaien... of je zelf
idd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
SF![]()
SRSLY,
Ga je nou al op voorhand een TT wijzigen en mag niemand pedo roepen omdat je bang bent dat die ouwe baas dat op de een of andere vage manier te zien krijgt en FOK! voor het gerecht sleept ofzo? Die vent z'n naam staat er niet eens in, het is al het zoveelste topic wat ik erover zie en waarom zou de TS daar niet hem een pedo mogen noemen
is gesloten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dagelijkse stroom misdaad van getinte en multiculti criminel
Wat voegt dit nou eigenlijk toe aan KLB? Het is geen eens een klacht, gewoon een opsomming van criminaliteit begaan door allochtonen. Door een zogenaamd grappige TS die een linkse nick heeft maar uiteraard vrij rechts is.
valt op zich mee, bezem wel even wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
En dit topic is vanaf ongeveer halverwege pagina 2 en begin pagina 3 ook alleen maar SC en bagger
Ongevoelige dude bij Take Me Out
Werd het dus nog wat. Want de OP is kutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
De Amsterdamse grachten
Vervalt ook meteen in een Amsterdam/ Amsterdam
en hoerenloop topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |