ja, anders hangt ie, en komt ie niet tegen de voorkant aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
Heb je dat alleen met een stijve? Arme TS
Tevens > bagger
Eerst plassen, dan zitten, de leuter boven de rand houden...Anders hangt ie of tegen de rand, of in het water.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, anders hangt ie, en komt ie niet tegen de voorkant aan.
Ik wou nog een topic openen een paar uur geleden omdat ik dit ook had, alleen had ik geen stijve.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zit je zo te poepen, krijg je ineens een stijve plasser van de kracht die je moet zetten.
zit dat ding de hele tijd te drukken tegen de ranzige rand van de wc.
klacht: TT
ik heb nog wel eens kleine plasjes na het grote plasjequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eerst plassen, dan zitten, de leuter boven de rand houden...Anders hangt ie of tegen de rand, of in het water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Wat heb jij voor olifanten leuter dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eerst plassen, dan zitten, de leuter boven de rand houden...Anders hangt ie of tegen de rand, of in het water.
Dat heeft iedereen van de mannen hier toch, dat probleem?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat heb jij voor olifanten leuter dan?
Iedereen heeft er eentje van 25 cm (omtrek) en 40 cm lang (slap) op Fok!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat heb jij voor olifanten leuter dan?
ik niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen van de mannen hier toch, dat probleem?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
ff de 'verpleegsterstik' op je eikel en je kan gewoon rustig doorpoepen.
Zijn wc heeft helemaal een design probleem denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik niet.
en ben blij dat ik dat probleem niet heb.
correcte kak, 2 velletjes nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef RedFever007 het volgende:
Iets meer info over het type ontlasting zou wenselijk zijn
niet zo sip!quote:
dat klopt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Dus eigenlijk he TS, krijg jij een vrolijke padvinder van anale stimulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |