ja, anders hangt ie, en komt ie niet tegen de voorkant aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
Heb je dat alleen met een stijve? Arme TS
Tevens > bagger
Eerst plassen, dan zitten, de leuter boven de rand houden...Anders hangt ie of tegen de rand, of in het water.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, anders hangt ie, en komt ie niet tegen de voorkant aan.
Ik wou nog een topic openen een paar uur geleden omdat ik dit ook had, alleen had ik geen stijve.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zit je zo te poepen, krijg je ineens een stijve plasser van de kracht die je moet zetten.
zit dat ding de hele tijd te drukken tegen de ranzige rand van de wc.
klacht: TT
ik heb nog wel eens kleine plasjes na het grote plasjequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eerst plassen, dan zitten, de leuter boven de rand houden...Anders hangt ie of tegen de rand, of in het water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Wat heb jij voor olifanten leuter dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eerst plassen, dan zitten, de leuter boven de rand houden...Anders hangt ie of tegen de rand, of in het water.
Dat heeft iedereen van de mannen hier toch, dat probleem?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat heb jij voor olifanten leuter dan?
Iedereen heeft er eentje van 25 cm (omtrek) en 40 cm lang (slap) op Fok!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat heb jij voor olifanten leuter dan?
ik niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen van de mannen hier toch, dat probleem?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
ff de 'verpleegsterstik' op je eikel en je kan gewoon rustig doorpoepen.
Zijn wc heeft helemaal een design probleem denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik niet.
en ben blij dat ik dat probleem niet heb.
correcte kak, 2 velletjes nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef RedFever007 het volgende:
Iets meer info over het type ontlasting zou wenselijk zijn
niet zo sip!quote:
dat klopt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Dus eigenlijk he TS, krijg jij een vrolijke padvinder van anale stimulatie
Zo dan stond je zeker vooraan bij het uitdelen van de schlongs?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Haha wtf, is dit micropenis anonymous ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen heeft er eentje van 25 cm (omtrek) en 40 cm lang (slap) op Fok!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo dan stond je zeker vooraan bij het uitdelen van de schlongs?
A girl can dream can't she?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ga er anders even lekker op in.
Jekentmenietquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
A girl can dream can't she?![]()
![]()
*pssst, natuurlijk weet ik dat ie uit zn schlong lult*
Je zit op Fok! Das genoeg bewijs!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het heerlijk. Gelijk even er aan trekken !
Er is niks lekkerders dan klaarkomen terwijl die drol je prostaat masseert !!
Ik heb voor mijn erecte penis zelfs een apart account moeten openen hoor...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je zit op Fok! Das genoeg bewijs!
Lachen is gezond!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Heb hard moeten lachen om dit topic.
Ik moest grinnikenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn erecte penis zelfs een apart account moeten openen hoor...
Helaas is ie al geband
grapje
Waarom zou het niet kunnen? Ik overdrijf niet, ik ervaar dat gewoon echt zo
Ts houdt er van om in zn poepertje genomen te wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat klopt.
is dat niet goed?
Kanker, ik moest lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
correcte kak, 2 velletjes nodig.
wat doe je mijn topic ondermijnen, met je penis.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je komt zeker niet veel op Fok! ?
Gadverquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zit je zo te poepen, krijg je ineens een stijve plasser van de kracht die je moet zetten.
zit dat ding de hele tijd te drukken tegen de ranzige rand van de wc.
klacht: TT
dan kan je nu 2x dezelfde maaltijd eten.quote:
Veeg me opquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |