TS heeft tentamens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:19 schreef mien-moeke het volgende:
Ts is luie student.
Je nest uit en naar je bijbaan, pauper.
ja, * mien-moeke heeft een kut dag
Het ging echt zo van *radio uit* 10 seconden later *kleng kleng kleng*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:21 schreef hugecooll het volgende:
Mja, bouwvakkers hebben altijd lekkere timing
gast, het is nog donker!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:21 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dan moet TS studeren. Hup, aan t werk
Nou nou nou, niet zo zwaarmoedig hoor, wees blij dat die jongens nog hamertje tik kunnen spelen in deze economie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Idd zwaar irritant ja . Helemaal als je vakantie heb . Wéér midden in de nacht je nest uit dankzij die kut-hoeren-bouwvakkers.
Nee moet je eens rond 3 uur 's nachts ergens gaan staan timmeren .Kijken hoe snel die pleurispetten je een boete komen aansmeren.
En maar zeiken dat mensen flexibel moeten zijn en we een 24-uurs economie hebben. Right!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:38 schreef Repeat het volgende:
Ik krijg toch het vermoeden dat TS een HBO'er is.
7 uur 's ochtends midden in de nacht noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Idd zwaar irritant ja . Helemaal als je vakantie heb . Wéér midden in de nacht je nest uit dankzij die kut-hoeren-bouwvakkers.
Nee moet je eens rond 3 uur 's nachts ergens gaan staan timmeren .Kijken hoe snel die pleurispetten je een boete komen aansmeren.
En maar zeiken dat mensen flexibel moeten zijn en we een 24-uurs economie hebben. Right!
Uhm, ik vind 7 uur 's ochtends een mooie tijd om te beginnen met werken, en 3 uur 'snachts volkomen debiel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
joh!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:38 schreef Repeat het volgende:
Laat ze gewoon lekker een uutje of 12 beginnen dan en niet half 8 danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo zwaarmoedig hoor, wees blij dat die jongens nog hamertje tik kunnen spelen in deze economie.
Wat loop je dan te zeiken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhm, ik vind 7 uur 's ochtends een mooie tijd om te beginnen met werken, en 3 uur 'snachts volkomen debiel.
en 7 uur 's ochtend's is voor mij niet midden in de nacht
[..]
joh!
Sterf, kneusje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Ik was even van de wijs gebracht omdat je jezelf student noemde, dat was zeker een grapje op de vroege morgen? Goeie!
Kleine lettersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:38 schreef Repeat het volgende:
En dan zijn ze vervolgens om een uur of 8 's avonds pas klaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:43 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Laat ze gewoon lekker een uutje of 12 beginnen dan en niet half 8 dan
Ik lig liever tot 9 uur in bed dan 7 uur als ik er om 1 uur inga, verder vind ik het niet zo erg.quote:
Ga even lekker ergens anders lopen trollen idiootquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Ik was even van de wijs gebracht omdat je jezelf student noemde, dat was zeker een grapje op de vroege morgen? Goeie!
Ja en ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan zijn ze vervolgens om een uur of 8 's avonds pas klaar?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Denk je dat ze gek zijn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |