TS heeft tentamens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:19 schreef mien-moeke het volgende:
Ts is luie student.
Je nest uit en naar je bijbaan, pauper.
ja, * mien-moeke heeft een kut dag
Het ging echt zo van *radio uit* 10 seconden later *kleng kleng kleng*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:21 schreef hugecooll het volgende:
Mja, bouwvakkers hebben altijd lekkere timing
gast, het is nog donker!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:21 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dan moet TS studeren. Hup, aan t werk
Nou nou nou, niet zo zwaarmoedig hoor, wees blij dat die jongens nog hamertje tik kunnen spelen in deze economie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Idd zwaar irritant ja . Helemaal als je vakantie heb . Wéér midden in de nacht je nest uit dankzij die kut-hoeren-bouwvakkers.
Nee moet je eens rond 3 uur 's nachts ergens gaan staan timmeren .Kijken hoe snel die pleurispetten je een boete komen aansmeren.
En maar zeiken dat mensen flexibel moeten zijn en we een 24-uurs economie hebben. Right!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:38 schreef Repeat het volgende:
Ik krijg toch het vermoeden dat TS een HBO'er is.
7 uur 's ochtends midden in de nacht noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Idd zwaar irritant ja . Helemaal als je vakantie heb . Wéér midden in de nacht je nest uit dankzij die kut-hoeren-bouwvakkers.
Nee moet je eens rond 3 uur 's nachts ergens gaan staan timmeren .Kijken hoe snel die pleurispetten je een boete komen aansmeren.
En maar zeiken dat mensen flexibel moeten zijn en we een 24-uurs economie hebben. Right!
Uhm, ik vind 7 uur 's ochtends een mooie tijd om te beginnen met werken, en 3 uur 'snachts volkomen debiel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:34 schreef Winner_Taco het volgende:
joh!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:38 schreef Repeat het volgende:
Laat ze gewoon lekker een uutje of 12 beginnen dan en niet half 8 danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo zwaarmoedig hoor, wees blij dat die jongens nog hamertje tik kunnen spelen in deze economie.
Wat loop je dan te zeiken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhm, ik vind 7 uur 's ochtends een mooie tijd om te beginnen met werken, en 3 uur 'snachts volkomen debiel.
en 7 uur 's ochtend's is voor mij niet midden in de nacht
[..]
joh!
Sterf, kneusje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Ik was even van de wijs gebracht omdat je jezelf student noemde, dat was zeker een grapje op de vroege morgen? Goeie!
Kleine lettersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:38 schreef Repeat het volgende:
En dan zijn ze vervolgens om een uur of 8 's avonds pas klaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:43 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Laat ze gewoon lekker een uutje of 12 beginnen dan en niet half 8 dan
Ik lig liever tot 9 uur in bed dan 7 uur als ik er om 1 uur inga, verder vind ik het niet zo erg.quote:
Ga even lekker ergens anders lopen trollen idiootquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Ik was even van de wijs gebracht omdat je jezelf student noemde, dat was zeker een grapje op de vroege morgen? Goeie!
Ja en ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan zijn ze vervolgens om een uur of 8 's avonds pas klaar?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Denk je dat ze gek zijn?quote:
Hij was niet de enige hoor. Ik moest het ook even 2x lezen voordat ik de grap door had.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders lopen trollen idioot
Als VMBO'er heb je geen postrechten, dus ksssst, wegwezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Gast ik heb zelf in de bouw gewerkt . Als er een volk faalt als het gaat om werktijden zijn het wel bouwvakkers.quote:
Mijn broertje heeft zijn wekker echt teringhard staan om wakker te wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:13 schreef MMUFC het volgende:
in wat voor lawaaieg huis woon je dat je wakker wordt van de wekker van je broertje??
Dat hangt dan echt van het bedrijf af, want ik ben tijdens zat stage's om 6:30 op de zaak verschenen, om vervolgens 7:00 uur te beginnen, om half 5 weg te gaan. En als je zo moe van je baan wordt dat je om 2 uur al in slaap valt is er wat mis met je baan, of met jezelf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gast ik heb zelf in de bouw gewerkt . Als er een volk faalt als het gaat om werktijden zijn het wel bouwvakkers.
Ze staan tegen half 5 op , en ze beginnen niet om 06:45 nee dan zijn ze : Naar werk gereden , hebben ze al hun gereedschap gehaald/ geinstalleerd , 3 bakken koffie gedronken , in een keet een half uur "werkoverleg" gehad , en dan tegen half 7 gaan ze zachies aan beginnen.
Vervolgens gaan ze tegen 2 uur naar huis om daar doodmoe in slaap te vallen op de bank en warm eten naar binnen te werken en dan weer tegen 10 uur te moeten gaan slapen omdat ze weer zo vroeg opmoeten .
Kijk als het gaat om de file's te ontlopen is het nog enigsinds legitiem te noemen . Maar zelfs als de klus op de hoek van de straat is beginnen ze op die onmenselijke tijden.
Of het was alleen bij BN zo . Toch een hoerenbedrijf die zijn werknemers belazerd
Nah ... Ik schijt gewoon enorm hard op ochtendmensenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hangt dan echt van het bedrijf af, want ik ben tijdens zat stage's om 6:30 op de zaak verschenen, om vervolgens 7:00 uur te beginnen, om half 5 weg te gaan. En als je zo moe van je baan wordt dat je om 2 uur al in slaap valt is er wat mis met je baan, of met jezelf.
Jij bent het toch ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nah ... Ik schijt gewoon enorm hard op ochtendmensen
Je ochtendhumeurtje is er anders niet minder omquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Wazeggie het volgende:
Huilie! Je bent jong, je kan best een nachtje met minder slaap!
Ik slaap nooit meer dan 6 uur, zonde van mn tijd
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:44 schreef Repeat het volgende:
Ja, jij hebt het allemaal veel erger dan mij. Maak er een topic over zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Tacobell het volgende:
Gast, ik moet er om 5 uur 's ochtends uit kruipen en daarna moet ik opschieten om op tijd bij mijn stage aan te komen en daar zit ik dan tot 5 uur.![]()
Wees blij dat je herfstvakantie hebt.
Dat kan ik toch ook, maar het is evengoed kut.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Wazeggie het volgende:
Huilie! Je bent jong, je kan best een nachtje met minder slaap!
Ik slaap nooit meer dan 6 uur, zonde van mn tijd
Nee hoor, ik ben altijd zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je ochtendhumeurtje is er anders niet minder om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |