quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef ynuhh het volgende:
Haai mede levenloze,
Zaterdag had ik een jongen uitgenodigd die ik wel leuk vond voor een diner. Ik heb in het eerste jaar van mijn opleiding bij deze jongen in de klas gezeten, en het is eigenlijk wel een scheetje. En na wat MSN gesprekken heb ik hem uitgenodigd voor een diner in mijn studenten huisje. Ik had bij de AH wat boodschappen gedaan, om vervolgens een heerlijke risotto te maken. Rond een uur of 6 ging dan uit eindelijk de deurbel, hij zag er zeer leuk uit en had een mooi overhemd aan.
Terwijl ik het eten op de door kaarslicht verlichte tafel serveerde, zag ik hem al een vies gezicht trekken. Ik trok me er niet te veel van aan en schonk een rode wijn in, terwijl ik deze wijn in schonk trok hij weer een vies gezicht. Ik vroeg vervolgens aan hem wat er was. Waarop hij antwoordde dat hij geen rijst lust en wijn ranzig vind. Heb ik me godverdomme helemaal voor niks uitgesloofd.Ik was blij toen deze jongen uit eindelijk uit mijn huis was. Het eten heeft mij gelukkig wel gesmaakt, dus er was tenminste een iemand gelukkig.
Klacht: Mensen die niks lusten.
Klacht: Veel moeite gedaan voor bijna niks.
Klacht: Dit gaat hem niet worden.
Update 1 november:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
Update haha snap je hem? Up-date.![]()
Zaterdag is de herkansing![]()
, ik heb hem meteen maar gevraagd of hij een wildstoofpot lust. Nu nog even een filmpje regelen om na afloop samen op de bank te gaan kijken. En wat nieuwe kaarsen aanschaffen, en natuurlijk bij de Ikea een strooizak met rozenbladeren halen. Gaat helemaal goed komen.
quote:Op zondag 1 november 2009 11:04 schreef ynuhh het volgende:
Nou nou poe poe, dat was een leuk avondje.
Voor af heb ik besloten om gewoon met een schone lei te beginnen, dus gewoon de vorige avond vergeten en van deze avond een leuke maken.
Rond een uur of 6 ging dan eindelijk de deur bel, ik heb mij bij het horen van de deurbel meteen richting de deur gesneld. Hij zag er wederom grandioos uit, en had weer een mooi overhemd aan met daaronder rode am1’s. Precies mijn stijltje dus. In zijn handen had hij een bos bloemen, dit vond ik wel een mooi gebaar en het was voor mij ook het teken dat hij met een schone lei wou beginnen. Het begon dus allemaal goed.
Na wat gepraat te hebben, ben ik maar de keuken indoken en heeft hij de tafel gedekt. Nadat de tafel gedekt was, zijn we terug naar de woonkamer gegaan. Onder het genot van een aperitief zapten we wat langs de zender, om er vervolgens achter te komen dat het wel handig was om af en toe te roeren in de stoofpot. Als aperitiefhapje had ik een paar kipvleugeltjes met honing alvast klaar gemaakt. Rond kwart voor 7 wou hij nog even studio sport zien, dit was voor mij het moment om nog maar even in de keuken bezig te gaan en de glazen klaar te zetten. Rond een uur of 7 kon ik dan eindelijk het eten opscheppen, het zag er verrukkelijk uit en het rook niet anders.
Het diner verliep allemaal vloeiend, we genoten beide van het gerecht. Het vlees was lekker mals en het was een echt smakenfestijn. Hij was erg onder de indruk van het bier dat ik hem schonk, hij vond de La Chouffe Bok het lekkerste herfst bier wat hij ooit gehad heeft dit was in de pocket dus.
Na de stoofpot was het tijd voor het nagerecht, hier had ik niet al te veel energie in gestoken. Ik had maar even snel een chocolademousse gemaakt. Maar soms kan eenvoud best lekker zijn, zo ook deze keer. Na dit toetje, bood hij aan om de afwas te doen. Een zodanig aanbod sla ik natuurlijk niet af. Al snel vond ik het zielig om hem alleen daar de afwas te laten doen en ben ik hem maar te hulp geschoten. Binnen no-time stond alles weer schoon in de kast. En was het tijd voor de film, tot mijn verbazing had hij Ice Age: the meltdown nog niet gezien. Maar voordat we op de bank neerplofte, moest er eerst even koffie gezet worden. Ik vond het een mooi moment voor een Irish-coffee, en niet veel later zaten we tegen elkaar de koffie weg te slurpen.
De film was stiekem best leuk en we hebben ons op sommige momenten helemaal kapot gelachen. Net toen ik lekker tegen zijn borst aanlag ging de deurbel, godverdomme heb ik weer dacht ik. Na even uit het raam gekeken te hebben, zag ik dat het kinderen uit de buurt waren met een pompoen. Ik wist genoeg en kroop weer tegen hem aan, om het vervolg van de film te zien.
Na deze film wou hij het sport journaal zien. Mannen en sport. Ik ben de moeilijkste niet dus vooruit. Hij heeft tenslotte ook met mij Ice Age gekeken. Toen het journaal afgelopen was, heb ik hem voorgesteld om een rondje door het centrum te lopen. Onderweg zagen we nog een groep dronken hockeyboys, die een kakker kroeg niet in mochten.
Een paar van hen zagen we een half uur later ook nog van een brug afkotsen.
Wat een kneuzen waren dat zeg.
Eenmaal weer thuis gekomen, schrok ik van de tijd het alweer half 2. Hij heeft de trein richting huis dus gemist, er zal wel opzet in het spel geweest zijn maarja. Zoals ik al eerder aangaf, ben ik ook de moeilijkste niet, en heb ik toch een 2 persoonsbed. Hij sloeg dit aanbod niet af en het werd nog een hele lange gezellige avond met veel muziek. Hij vond het blijkbaar leuk om nog maar even Marvin Gaye op te zetten, alsof ik die hint niet begreep![]()
.
Anyway uiteindelijk maar richting het nest gegaan, om te slapen natuurlijk. Vanochtend werd ik rond 8.30 uur wakker gemaakt. Jammer dat dit zo vroeg moest, maar het ontbijt op bed maakte een hoop goed. Hij vertelde dat hij zo vroeg opgestaan was omdat hij die middag naar Ajax-Feyenoord ging.![]()
Rond 9.45 uur vertrok hij, en toen ben ik met een heerlijk gevoel in me maag maar een beetje op de bank gaan liggen. Ik kan terug kijken op een heerlijke avond/nacht. Ik heb er geen enkel moment spijt van gehad dat ik heb opnieuw uitgenodigd had.
Leer dan ook lezen. En kom dan maar terugquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
Maak dan fatsoenlijk eten, niemand die een wildstoofpot lust.
Dat kan je ook doen ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef zomaareennaam het volgende:
rode wijn bij risotto? ik drink daar altijd witte wijn bij....
Nu denk ik iedere keer dat jij TS bent, doordat jij het topic dit keer hebt geopendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef 9611Niels het volgende:
Oh, en als je mensen te eten krijgt, maak dan gewoon pizza. Dat is niet moeilijk en iedereen lust het
Fuck dat. Stel nou dat het daarna goed klikt, je samen in bed beland, een relatie krijgt enzovoorts. trouwt enzovoorts. En ze dan 20 jaar later nog elke maand minstens 3 keer per maand maakt wat jij niet lust: "Want dat vond je toen al zo lekker, en nu nog, toch schat?".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef dopy14 het volgende:
Als ik die jongen was zou ik net gedaan hebben of ik het heel lekker vond om jou te vleien.![]()
Lijkt me toch logisch.
Dat vind ik nog wel ok, heb je iig keus. Probleem is dan vaak dat het allemaal euroshopper wijnen zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Van die tjappies die de hele kelder vol hebben staan met wijn, voor iedere gelegenheid
Dit was geen euroshopper wijn. En ik heb geen wijnkelder haha ik ben verdomme een student, en woon in een redelijk klein huisje. Ik heb wel een rek met 12 flessen, en in de koelkast nog een L'Aumonier Couperin Bordeaux Moelleux die ik van een vriendin gekregen had.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel ok, heb je iig keus. Probleem is dan vaak dat het allemaal euroshopper wijnen zijn
Ehm, zo hoort het toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef electronique het volgende:
waarom ga je als meisje ook koken voor een jongen
Vieze Feminista.quote:
HET ETEN MAAKT ZICHZELF NIETquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef electronique het volgende:
Omdat ik koken leuk vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef electronique het volgende:
Dat is ongeveer net zo veel als mijn ouders hier thuis hebben, en dat zijn "echte" wijndrinkersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit was geen euroshopper wijn. En ik heb geen wijnkelder haha ik ben verdomme een student, en woon in een redelijk klein huisje. Ik heb wel een rek met 12 flessen, en in de koelkast nog een L'Aumonier Couperin Bordeaux Moelleux die ik van een vriendin gekregen had.
Zeg, als mijn moeder is een keer een weekendje de hort op is, kan je dan voor mij komen koken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |