Sinds ze in Nederland meer dan een miljoen ghanezen hebben die geen pc hebben met internet en alles nog per post moeten versturen, gaat iets makkelijker zo denken zequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sinds wanneer heeft TNT een filiaal in Ghana?
Couscous van de Unox?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Karzai het volgende:
Kouskous Couscous of niet bende was niet te vreten, was wel van UNOX
de spellingscontrole op FOK! zit in TTK. Je zag wat het deed met de opvolgende reacties.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ja zeg, ik geef een advies en hij word weg gehaald.
Ik ben vrij nieuw hier dus TTK afkorting ken ik nog niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
de spellingscontrole op FOK! zit in TTK. Je zag wat het deed met de opvolgende reacties.
TeringTyfusKutwijf. en dat zegt een mod tegen je !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben vrij nieuw hier dus TTK afkorting ken ik nog niet!
thuisbezorgd.nl?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef Karzai het volgende:
Morgen neem ik een bakkie babi pangang mee naar het werk, heb ik nog over
ik voorspel Ghana bij de lotingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Karzai het volgende:
Die Ghanezen kunnen wel goed voetballen, ik hoop niet dat we ze loten met het
WK
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TeringTyfusKutwijf. en dat zegt een mod tegen je !
Waarom zeur je eigelijk over het rijst dat je op je werk kreeg??quote:
Mja, is toch andersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zeur je eigelijk over het rijst dat je op je werk kreeg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |