Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef thingamajig het volgende:
Ik regel dit soort dingen trouwens altijd helemaal zelf. Kost een stuk minder, en je weet precies wat je krijgt
quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wij gaan dus 28 april t/m 7 april, dit kost ¤1.400-, p/p.
Zuipen is voor proleten.quote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Biels het volgende:
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren mocht ik een avond lang gratis zuipen. Dat was het. Dus ga huilen met je vakantie.
Kut, deze fout maakte ik ook al in het mailtje naar mijn baas toen ik vrij vroegquote:Op maandag 2 november 2009 19:36 schreef staticdata het volgende:
[..]een heel jaar naar de Dominicaanse Republiek voor slecht ¤1400,-
Daar heb je je antwoord dus al hequote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin kan niet vrij krijgen ivm haar stage / school dus zijn we verplicht in de mei vakantie te gaan.
We praten dan inderdaad over een all inclusive resort.quote:Op maandag 2 november 2009 19:36 schreef Buchii het volgende:
Omdat ze er vanuit gaan welke datum je heen gaat en daar een pakketreis op samen stellen en die is waarschijnlijk in die week goedkoper dan de week erna.
Juist in de mei vakantie gaan de vliegprijzen e.d omhoog het ligt dus niet persee aan de accomodatie;)
maar in de prijs zit waarschijnlijk van alles inbegrepen
Marktwerking. Lees er eens een boek over.quote:Op maandag 2 november 2009 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We praten dan inderdaad over een all inclusive resort.
Maar het is toch van de zotten dat je dan ¤400-, p/p meer betaalt voor je ticket?!
Janken omdat je verplicht bent om op vakantie te gaan. Blijf dan thuis ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin kan niet vrij krijgen ivm haar stage / school dus zijn we verplicht in de mei vakantie te gaan.
Dat is het zeker! maar dat maakt hun niks uit want ze krijgen het toch wel voor elkaar in de mei vakantie of de prijzen nu hoog of laag zijnquote:Op maandag 2 november 2009 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We praten dan inderdaad over een all inclusive resort.
Maar het is toch van de zotten dat je dan ¤400-, p/p meer betaalt voor je ticket?!
Nogmaals, vraag het eens bij het reisbureau!quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het verschil betaal je dus dan alleen voor je vliegticket ?
En dat is het enige juiste antwoord.quote:
Waarschijnlijk wel, en weet je waarom? Gewoon, omdat het kan!quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het verschil betaal je dus dan alleen voor je vliegticket ?
True, dat zijn de KLM en de andere vliegmaatschappijenquote:Op maandag 2 november 2009 19:47 schreef snellejelle het volgende:
Trouwens, het reisbureau maakt de prijzen natuurlijk niet he
Die leggen er idd gewoon een marge bovenopquote:Op maandag 2 november 2009 19:47 schreef snellejelle het volgende:
Trouwens, het reisbureau maakt de prijzen natuurlijk niet he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |