het is mafkoos!quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kan hier zeer slecht tegen. Mensen die zielig doen en maar zeggen dat ze wanhopig zijn en geen zin meer in het leven hebben.Doe normaal man mafkees, sterf dan gewoon i.p.v zeiken en bluffen. Of doe godverdomme gewoon iets met je leven. Alsof je van op je kamer zit te niksen en maar na zit te denken over het leven beter is.
We gaan allemaal dood ( 2012 jwz wjz mattie ) so quit whining.
Depressieve mensen
Is dat die van BNN?quote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef S.Seagal het volgende:
Nicolette van Dam is echt wel lekker.
quote:
Waarom denk ik telkens dat jij BoWa bent, waarschijnlijk door dezelfde avatarquote:
Ja inderdaad, je ziet ze een beetje shinen. Oplettend van jequote:
Maya's hadden hun kalender niet af kunnen maken, omdat de Spanjaarden hun af maaktequote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
2280 gaan we pas dood, maya's hadden een drukfout met hun kalender
Die sma heeft een enorme paardenbek, I would definately NOT hit it.quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee dat is die blonde met die pijpbek van rtl4.
[ afbeelding ]
Ze is geen 9 ofzo maar ik zou wel hard geven.
Oh, zij heeft meegespeeld zin ZOOP!quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee dat is die blonde met die pijpbek van rtl4.
[ afbeelding ]
Ze is geen 9 ofzo maar ik zou wel hard geven.
Waar zit iedereen dan om te zeiken?quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maya's hadden hun kalender niet af kunnen maken, omdat de Spanjaarden hun af maakte
idd, tis een lifestylequote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die sma heeft een enorme paardenbek, I would definately NOT hit it.
OT: depressief zijn is geen keuze.
Ramptoeristenquote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zit iedereen dan om te zeiken?
dude what the fuck man.quote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, zij heeft meegespeeld zin ZOOP!
Wat denk je hier van?quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb sowieso al een hekel aan toeristen en nou nog meer dusquote:
Jup dat zeggen die kut emo's ook allemaal.quote:
Ze kijkt lekker arrogant, daar houd ik wel van.quote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat denk je hier van?
[ afbeelding ]
Ik voel je. Dan wil je alleen maar harder stoten en laten zien dat ze je bitch is.quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze kijkt lekker arrogant, daar houd ik wel van.
Moet jij zeggen met je kankertopics.quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Michielos het volgende:
domste user die ik ooit een OP zien plaatsen
Je ziet dus niet dat het 2 verschillende vrouwen zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Scarface2004 het volgende:
nou, rot ff op met die foto's joh, rare paardengebit van dr
Jeweetzelf, gewoon vastbinden en keihard domineren.quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik voel je. Dan wil je alleen maar harder stoten en laten zien dat ze je bitch is.
Barquote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat denk je hier van?
[ afbeelding ]
Jij kapte mijn maya's gebeuren meteen af met je spanje gelul!quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef Scarface2004 het volgende:
ah, kijk eens aan...een dialoog
mannen, brand los
ik had 2 FoK! tabjes aan, drukte op de 1e en zag 2 foto's van nicolette, dacht dat dat de nieuwste reactie was.quote:Op maandag 2 november 2009 23:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je ziet dus niet dat het 2 verschillende vrouwen zijn.
now we're talking!quote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat denk je hier van?
[ afbeelding ]
2012 is gayquote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij kapte mijn maya's gebeuren meteen af met je spanje gelul!
Ja. En gisteren kocht ik een kraslot op de hoek, en toen kwam ik er dus achter dat je 4 op een rij horizontaal ook mocht voor 25.000 euro, maar toen had ik hem natuurlijk al doorgescheurd. *PFFFF* Het zit mij ook aaaaaaaltijd tegen. Wil ik gisteren een bad nemen, zit er een lek in de badkuip! Ik vraag me wel eens af hoeveel zin dingen nog hebben in dit leven. *zucht*quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kan hier zeer slecht tegen. Mensen die zielig doen en maar zeggen dat ze wanhopig zijn en geen zin meer in het leven hebben.Doe normaal man mafkees, sterf dan gewoon i.p.v zeiken en bluffen. Of doe godverdomme gewoon iets met je leven. Alsof je van op je kamer zit te niksen en maar na zit te denken over het leven beter is.
Depressieve mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Laat ik voorop stellen, dat ik totaal niet depressief ben. Maar in tegenstelling tot jij, heb ik meer begrip voor die mensen. Denk je soms dat ze ervoor kiezen?quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Depressieve mensen
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 23:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen, dat ik totaal niet depressief ben. Maar in tegenstelling tot jij, heb ik meer begrip voor die mensen. Denk je soms dat ze ervoor kiezen?
Je bent echt zelf een fucking cunt whiny.
Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ik had 2 FoK! tabjes aan, drukte op de 1e en zag 2 foto's van nicolette, dacht dat dat de nieuwste reactie was.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |