het is mafkoos!quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kan hier zeer slecht tegen. Mensen die zielig doen en maar zeggen dat ze wanhopig zijn en geen zin meer in het leven hebben.Doe normaal man mafkees, sterf dan gewoon i.p.v zeiken en bluffen. Of doe godverdomme gewoon iets met je leven. Alsof je van op je kamer zit te niksen en maar na zit te denken over het leven beter is.
We gaan allemaal dood ( 2012 jwz wjz mattie ) so quit whining.
Depressieve mensen
Is dat die van BNN?quote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef S.Seagal het volgende:
Nicolette van Dam is echt wel lekker.
quote:
Waarom denk ik telkens dat jij BoWa bent, waarschijnlijk door dezelfde avatarquote:
Ja inderdaad, je ziet ze een beetje shinen. Oplettend van jequote:
Maya's hadden hun kalender niet af kunnen maken, omdat de Spanjaarden hun af maaktequote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
2280 gaan we pas dood, maya's hadden een drukfout met hun kalender
Die sma heeft een enorme paardenbek, I would definately NOT hit it.quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee dat is die blonde met die pijpbek van rtl4.
[ afbeelding ]
Ze is geen 9 ofzo maar ik zou wel hard geven.
Oh, zij heeft meegespeeld zin ZOOP!quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zit iedereen dan om te zeiken?quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maya's hadden hun kalender niet af kunnen maken, omdat de Spanjaarden hun af maakte
idd, tis een lifestylequote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die sma heeft een enorme paardenbek, I would definately NOT hit it.
OT: depressief zijn is geen keuze.
Ramptoeristenquote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zit iedereen dan om te zeiken?
dude what the fuck man.quote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, zij heeft meegespeeld zin ZOOP!
Wat denk je hier van?quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb sowieso al een hekel aan toeristen en nou nog meer dusquote:
Jup dat zeggen die kut emo's ook allemaal.quote:
Ze kijkt lekker arrogant, daar houd ik wel van.quote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat denk je hier van?
[ afbeelding ]
Ik voel je. Dan wil je alleen maar harder stoten en laten zien dat ze je bitch is.quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze kijkt lekker arrogant, daar houd ik wel van.
Moet jij zeggen met je kankertopics.quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Michielos het volgende:
domste user die ik ooit een OP zien plaatsen
Je ziet dus niet dat het 2 verschillende vrouwen zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Scarface2004 het volgende:
nou, rot ff op met die foto's joh, rare paardengebit van dr
Jeweetzelf, gewoon vastbinden en keihard domineren.quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik voel je. Dan wil je alleen maar harder stoten en laten zien dat ze je bitch is.
Barquote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat denk je hier van?
[ afbeelding ]
Jij kapte mijn maya's gebeuren meteen af met je spanje gelul!quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef Scarface2004 het volgende:
ah, kijk eens aan...een dialoog
mannen, brand los
ik had 2 FoK! tabjes aan, drukte op de 1e en zag 2 foto's van nicolette, dacht dat dat de nieuwste reactie was.quote:Op maandag 2 november 2009 23:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je ziet dus niet dat het 2 verschillende vrouwen zijn.
now we're talking!quote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat denk je hier van?
[ afbeelding ]
2012 is gayquote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij kapte mijn maya's gebeuren meteen af met je spanje gelul!
Ja. En gisteren kocht ik een kraslot op de hoek, en toen kwam ik er dus achter dat je 4 op een rij horizontaal ook mocht voor 25.000 euro, maar toen had ik hem natuurlijk al doorgescheurd. *PFFFF* Het zit mij ook aaaaaaaltijd tegen. Wil ik gisteren een bad nemen, zit er een lek in de badkuip! Ik vraag me wel eens af hoeveel zin dingen nog hebben in dit leven. *zucht*quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik kan hier zeer slecht tegen. Mensen die zielig doen en maar zeggen dat ze wanhopig zijn en geen zin meer in het leven hebben.Doe normaal man mafkees, sterf dan gewoon i.p.v zeiken en bluffen. Of doe godverdomme gewoon iets met je leven. Alsof je van op je kamer zit te niksen en maar na zit te denken over het leven beter is.
Depressieve mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Laat ik voorop stellen, dat ik totaal niet depressief ben. Maar in tegenstelling tot jij, heb ik meer begrip voor die mensen. Denk je soms dat ze ervoor kiezen?quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Depressieve mensen
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 23:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen, dat ik totaal niet depressief ben. Maar in tegenstelling tot jij, heb ik meer begrip voor die mensen. Denk je soms dat ze ervoor kiezen?
Je bent echt zelf een fucking cunt whiny.
Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ik had 2 FoK! tabjes aan, drukte op de 1e en zag 2 foto's van nicolette, dacht dat dat de nieuwste reactie was.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS, ga je depressieve vriendjes helpen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Michielos het volgende:
domste user die ik ooit een OP zien plaatsen
quote:
Ik vind dat als je baas van eigen lichaam en geest bent (wat iedereen is) je kunt kiezen of je AIDS hebt of niet ja.quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik vind dat als je baas van eigen lichaam en geest bent ( wat iedereen is ) je kunt kiezen of je depressief of niet bent ja
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dat als je baas van eigen lichaam en geest bent (wat iedereen is) je kunt kiezen of je AIDS hebt of niet ja.
Gast, depressie is gewoon een ziekte. Dat er tegenwoordig heel veel mongooltjes zijn die bij het minste of geringste schreeuwen dat ze depressief zijn doet daar niets aan af.quote:
Oke oke, je hebt mensen die écht eckte depressie hebben. Maar ik doelde nu ook meer op een specifiek iemand die beweert depressief te zijn, wat ik compleet onzin vind.quote:Op maandag 2 november 2009 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gast, depressie is gewoon een ziekte. Dat er tegenwoordig heel veel mongooltjes zijn die bij het minste of geringste schreeuwen dat ze depressief zijn doet daar niets vanaf.
Zeg dat dan.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt mensen die écht eckte depressie hebben. Maar ik doelde nu ook meer op een specifiek iemand die beweert depressief te zijn, wat ik compleet onzin vind.
Oké, dan eens.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt mensen die écht eckte depressie hebben. Maar ik doelde nu ook meer op een specifiek iemand die beweert depressief te zijn, wat ik compleet onzin vind.
Raar hé .quote:Op maandag 2 november 2009 23:36 schreef Anoniemgraag het volgende:
Ik voel me aangesproken op een of andere manier..
Dan moet je moederdag voortaan niet overslaanquote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
quote:
gadverdammequote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens.... dat we dit nog mogen meemakenquote:
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:23 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb nou dagen het gevoel dat ik depresief ben, ik kan mijn verhaal op dit moment aan niemand kwijt vandaar dat ik jullie ermee lastig val. Ik voel me op dit moment niets meer dan een hoopje stront.
Toen mijn zomervakantie na mijn examens begon zat ik goed in mijn vel, ik had mijn vwo met succes afgerond en ik werd ingeloot bij mijn studie die ik zelf heel graag wil doen. Hoewel ik getwijfeld heb of een "gapyear" misschien toch iets voor mij is heb ik er toch voor gekozen te gaan studeren. Ik ging veel met vrienden doen en heb een heel leuke vakantie gehad. Ook sprak ik wat af met een meisje waar ik echt heel verliefd op was/ben. Het vreemde was echter dat dat meisje in groningen ging studeren en ik in maastricht, voor de rest overlapte onze vakanties elkaar zo dat we elkaar maar weinig zouden zien in de vakantie. Ja ik weet het, het moest wel mislukken. Maar goed we bleven wel de hele vakantie smsen. Het meisje heeft mij onbewust veel pijn gedaan dat ik tegen mezelf zeg dat ze dan misschien toch niet de ware is. Maar aan de andere kant is zij de enige persoon op deze wereld waar ik graag mijn liefde mee wil delen.
Afgelopen weekend sprak ik af met vier beste vrienden om gewoon een avondje te chillen. We gingen het bos in met wat drinken en om gewoon eens een keer lekker bij te praten. Één vriend bleek mdma pillen bij te hebben. Aangezien ik zelf eigenlijk altijd anti-pillen ben geweest kwam het eigenlijk nog nooit in me op het een keer te proberen. Maar omdat ik wist dat enkele vrienden het al eens eerder gedaan hadden en er erg enthausiast over waren heb ik besloten het toch een keer te proberen. Immers je moet weten waar je nee tegen zegt. De avond en nacht was onbeschrijfelijk, ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt. Ja ik weet dat het door de drug komt maar toch heerste er iets als vrienden onder elkaar dat nooit meer kapot kan gaan. Ze zeggen dat je door regelmatig gebruik van de drug ecstasy (ookwel mdma) depressief kan worden omdat het serotonine niveau in je lichaam moet herstellen. Laat ik even duidelijk gezegd hebben dat ik geen regelmatige drugsgebruiker ben en ook geen grote hoeveelheid gebruikt heb.
Nou enkele dagen later zijn al die goede vrienden weg (op vakantie of introductieweek etc.). Er is dus niemand eigenlijk bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Ik slaap de laatste twee dagen niet en het enige waar ik aan kan denken is wat voor drol ik ben. De liefde van mijn leven (want zo zie ik haar echt) zie of spreek ik waarschijnlijk niet meer, zij is te druk op dit moment met haar dingen in groningen en heeft mij al vier dagen niet meer gesmst. (oja dat is niet zo erg zul je denken maar de laatste weken waren de smsjes al vooral zakelijk) Mijn vrienden zie ik voorlopig ook niet meer aangezien iedereen bezig is met zijn "nieuwe leventje" hoewel we natuurlijk wel hebben afgesproken elkaar gewoon blijven te zien.
Ook mijn thuissituatie is eigenlijk onhoudbaar. Niet dat ik eigenlijk ooit ruzie heb met mijn ouders maar ik verlang al twee jaar naar het op kamers gaan. Als ik al thuis ben overdag of 's avonds dan heb ik geen enkele behoefte om bij mijn ouders te gaan zitten of om een gesprek met hen te beginnen. Dit vinden zij op hun beurt natuurlijk ook niet leuk. Mijn moeder maakt zich om de kleinste dingen zorgen rondom mij en mijn vader ontwijk ik zoveel mogelijk omdat wij in karakter botsen. Niet dat ik vaak ruzie met hem heb maar ik heb gewoon het idee dat ik met hem echt niet kan omgaan.
Toen ik vanochtend op mijn wekker keek was het half vijf tot dat moment had ik nog geen oog dicht gedaan en het enige wat ik kon was een beetje voor me uitkijken. Omdat mijn ouders allebei vroeg werken besloot ik op te staan en een lekkere wandeling te maken. De situatie na de wandeling was nog erger dan ervoor ik vind mezelf nu een nog grotere stumper. Ik eet vrijwel niets meer omdat ik totaal geen trek heb. Ik kan geen tv kijken en op de computer vermaak ik me ook niet. Het idee dat ik krijg is dat ik mezelf niet kan vermaken maar dat is natuurlijk bullshit. Ieder moment van de dag dat ik alleen ben denk ik na over wat ik nou eigenlijk heb in mijn leven.
Ik kom tot de conclusie dat ik me eigenlijk heel eenzaam voel, er is geen liefde meer voor mij en er is daarbij dus ook niemand aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. En daarbij komt dat ik de komende weken eigenlijk alleen maar verplichtingen heb: een theorie-examen, introductie week (waar ik eigenlijk al naar uitkeek maar waar ik plotseling totaal geen zin meer in heb), familiefeest en een lang weekend weg met de familie.
De grote vraag is natuurlijk of ik daadwerkelijk depressief ben of dat ik mezelf depressief maak, ik weet er zelf geen uitkomst op en jullie waarschijnlijk ook niet. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn verhaal even heb kunnen vertellen en misschien dat enkele van jullie goede tips hebben.
Bij voorbaat dank,
hmm en de routebeschrijving naar de dichtsbijzijnde trainrails denk ik, wat een lap tekst voor in klbquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:23 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb nou dagen het gevoel dat ik depresief ben, ik kan mijn verhaal op dit moment aan niemand kwijt vandaar dat ik jullie ermee lastig val. Ik voel me op dit moment niets meer dan een hoopje stront.
Toen mijn zomervakantie na mijn examens begon zat ik goed in mijn vel, ik had mijn vwo met succes afgerond en ik werd ingeloot bij mijn studie die ik zelf heel graag wil doen. Hoewel ik getwijfeld heb of een "gapyear" misschien toch iets voor mij is heb ik er toch voor gekozen te gaan studeren. Ik ging veel met vrienden doen en heb een heel leuke vakantie gehad. Ook sprak ik wat af met een meisje waar ik echt heel verliefd op was/ben. Het vreemde was echter dat dat meisje in groningen ging studeren en ik in maastricht, voor de rest overlapte onze vakanties elkaar zo dat we elkaar maar weinig zouden zien in de vakantie. Ja ik weet het, het moest wel mislukken. Maar goed we bleven wel de hele vakantie smsen. Het meisje heeft mij onbewust veel pijn gedaan dat ik tegen mezelf zeg dat ze dan misschien toch niet de ware is. Maar aan de andere kant is zij de enige persoon op deze wereld waar ik graag mijn liefde mee wil delen.
Afgelopen weekend sprak ik af met vier beste vrienden om gewoon een avondje te chillen. We gingen het bos in met wat drinken en om gewoon eens een keer lekker bij te praten. Één vriend bleek mdma pillen bij te hebben. Aangezien ik zelf eigenlijk altijd anti-pillen ben geweest kwam het eigenlijk nog nooit in me op het een keer te proberen. Maar omdat ik wist dat enkele vrienden het al eens eerder gedaan hadden en er erg enthausiast over waren heb ik besloten het toch een keer te proberen. Immers je moet weten waar je nee tegen zegt. De avond en nacht was onbeschrijfelijk, ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt. Ja ik weet dat het door de drug komt maar toch heerste er iets als vrienden onder elkaar dat nooit meer kapot kan gaan. Ze zeggen dat je door regelmatig gebruik van de drug ecstasy (ookwel mdma) depressief kan worden omdat het serotonine niveau in je lichaam moet herstellen. Laat ik even duidelijk gezegd hebben dat ik geen regelmatige drugsgebruiker ben en ook geen grote hoeveelheid gebruikt heb.
Nou enkele dagen later zijn al die goede vrienden weg (op vakantie of introductieweek etc.). Er is dus niemand eigenlijk bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Ik slaap de laatste twee dagen niet en het enige waar ik aan kan denken is wat voor drol ik ben. De liefde van mijn leven (want zo zie ik haar echt) zie of spreek ik waarschijnlijk niet meer, zij is te druk op dit moment met haar dingen in groningen en heeft mij al vier dagen niet meer gesmst. (oja dat is niet zo erg zul je denken maar de laatste weken waren de smsjes al vooral zakelijk) Mijn vrienden zie ik voorlopig ook niet meer aangezien iedereen bezig is met zijn "nieuwe leventje" hoewel we natuurlijk wel hebben afgesproken elkaar gewoon blijven te zien.
Ook mijn thuissituatie is eigenlijk onhoudbaar. Niet dat ik eigenlijk ooit ruzie heb met mijn ouders maar ik verlang al twee jaar naar het op kamers gaan. Als ik al thuis ben overdag of 's avonds dan heb ik geen enkele behoefte om bij mijn ouders te gaan zitten of om een gesprek met hen te beginnen. Dit vinden zij op hun beurt natuurlijk ook niet leuk. Mijn moeder maakt zich om de kleinste dingen zorgen rondom mij en mijn vader ontwijk ik zoveel mogelijk omdat wij in karakter botsen. Niet dat ik vaak ruzie met hem heb maar ik heb gewoon het idee dat ik met hem echt niet kan omgaan.
Toen ik vanochtend op mijn wekker keek was het half vijf tot dat moment had ik nog geen oog dicht gedaan en het enige wat ik kon was een beetje voor me uitkijken. Omdat mijn ouders allebei vroeg werken besloot ik op te staan en een lekkere wandeling te maken. De situatie na de wandeling was nog erger dan ervoor ik vind mezelf nu een nog grotere stumper. Ik eet vrijwel niets meer omdat ik totaal geen trek heb. Ik kan geen tv kijken en op de computer vermaak ik me ook niet. Het idee dat ik krijg is dat ik mezelf niet kan vermaken maar dat is natuurlijk bullshit. Ieder moment van de dag dat ik alleen ben denk ik na over wat ik nou eigenlijk heb in mijn leven.
Ik kom tot de conclusie dat ik me eigenlijk heel eenzaam voel, er is geen liefde meer voor mij en er is daarbij dus ook niemand aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. En daarbij komt dat ik de komende weken eigenlijk alleen maar verplichtingen heb: een theorie-examen, introductie week (waar ik eigenlijk al naar uitkeek maar waar ik plotseling totaal geen zin meer in heb), familiefeest en een lang weekend weg met de familie.
De grote vraag is natuurlijk of ik daadwerkelijk depressief ben of dat ik mezelf depressief maak, ik weet er zelf geen uitkomst op en jullie waarschijnlijk ook niet. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn verhaal even heb kunnen vertellen en misschien dat enkele van jullie goede tips hebben.
Bij voorbaat dank,
Biondaquote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, zij heeft meegespeeld zin ZOOP!
aandacht?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat bezielt sommige van die lui ook om hun hele doen en laten op het Internet te gooien, alleen om héél misschien dat beetje sympathie van een handjevol volstrekt onbekenden te krijgen?
Gast, alineas enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:25 schreef Bonzai. het volgende:
Misschien is het ook door mijn kaalheid
....
Zouden zo'n lui niet doorhebben dat ze zichzelf ongelooflijk voor lul zetten in plaats van medelijden op te wekken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
aandacht?
Ik heb vorig jaar een depressie gehad en kreeg medicijnen, de 1e 3 dagen was 1 grote fucking space trip voor me, wat was ik vaag van de wereld maar daarna helpt het geen klote moer, het enige dat helpt is bezig zijn met dingen en erover praten, dus een ziekte is het ergens wel maar ook weer nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:46 schreef Siniti het volgende:
Dat gezeik ook dat depressiviteit een ziekte is
nee kijk maar naar de gemiddelde aandachtshoer op fokquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zouden zo'n lui niet doorhebben dat ze zichzelf ongelooflijk voor lul zetten in plaats van medelijden op te wekken?
Op de een of andere manier kan ik me hier toch wel een beetje in vinden...quote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Bonzai. het volgende:
Depressieve mensen snappen hoe de wereld in elkaar zit, TS leeft liever in een schijnwereldje.
Ja maar wij leven in nederlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
het woord ''depressiviteit'' bestaat niet in india
Je kan de wereld ook kut vind en niet depressief zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:55 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik me hier toch wel een beetje in vinden...
Depressief zijn vind ik altijd een gebrek aan kennis en kracht om het er het beste van te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Bonzai. het volgende:
Depressieve mensen snappen hoe de wereld in elkaar zit, TS leeft liever in een schijnwereldje.
* gaat nog wat krassen *
quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dan leef je godverdomme in nederland en ben je nog depressief
Ja je hebt het ongetwijfeld heel zwaar, huil maar uit op mijn schouder hoorquote:
Heeft ie toch van 1 of andere zelfmoord site gehaaldquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmm en de routebeschrijving naar de dichtsbijzijnde trainrails denk ik, wat een lap tekst voor in klb
Want... Nederland is goed?quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Depressief zijn vind ik altijd een gebrek aan kennis en kracht om het er het beste van te maken.
Dan leef je godverdomme in nederland en ben je nog depressief, ik zou er haast depressief van worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |