Ik wel. Ik wou eigenlijk op elke pagina deze foto plaatsen zodat elke pagina waar ik op zit te F5en ik wat moois te zien heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Als ik nog een keer die foto zie ga ik huilen![]()
f serieus plaats dan gewoon de link en zet em niet elke keer neer. I cant look @ it anymore
Vind je dat al erg? Ik moest eens een keer in een ander filiaal werken..en dat collegaatje praatte en praatte en op een gegeven moment begon ze heel negatief over Marokkanen te praten en ik liet dr express dr gang gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh dat is best wel erg!![]()
Hoe kan je dat nou als studiegenootje zeggen!![]()
Wat zei je?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind je dat al erg? Ik moest eens een keer in een ander filiaal werken..en dat collegaatje praatte en praatte en op een gegeven moment begon ze heel negatief over Marokkanen te praten en ik liet dr express dr gang gaan. Op t einde zei ik ; ik ben ook Marokkaans he, maar dat had je vast niet door.
En toen ging ik een klant helpen..ze heeft heel de dag niks meer gezegd.
Kijk dat is erg
Bwhehehe,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind je dat al erg? Ik moest eens een keer in een ander filiaal werken..en dat collegaatje praatte en praatte en op een gegeven moment begon ze heel negatief over Marokkanen te praten en ik liet dr express dr gang gaan. Op t einde zei ik ; ik ben ook Marokkaans he, maar dat had je vast niet door.
En toen ging ik een klant helpen..ze heeft heel de dag niks meer gezegd.
Kijk dat is erg
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef zarGon het volgende:
Je plaatje is in ieder geval fake. Er wordt geen Times New Roman gebruikt op het PM-systeem.
maak een anderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haal die foto aub weg.
Het is echt verschrikkelijk om elke keer dezelfde foto te zien.
quote:
welke provincie woon je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Had niet zo een zin om de discussie aan te gaan midden in de winkel dus ik liet het maar voor wat het was.
ach, 4x die mooie foto is ook geen rampquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Bedankt. Helaas doet Viper dat niet
Ga maar gewoon weg inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke ik ga zo echt niet meer reageren..
Like u care hahahaha.
Post nieuwe dan, dan is er wat variatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haal die foto aub weg.
Het is echt verschrikkelijk om elke keer dezelfde foto te zien.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:13 schreef woads het volgende:
[..]
welke provincie woon je eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Your wish is my command...
---
Of begrijp ik het nu verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |