Het zou de arrogantie ten top zijn om te beweren dat men alles begrijpt. En tevens het bewijs dat het zeker niet het geval is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, nu je impliciet toegeeft dat je een beperkt begripsvermogen hebt.
Je geeft impliciet aan, dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zou de arrogantie ten top zijn om te beweren dat men alles begrijpt. En tevens het bewijs dat het zeker niet het geval is.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je geeft impliciet aan, dat ik gelijk heb.
Eind goed, al goed.
Dat wilde ik ook even aankaarten. Er lopen verschillende topics over hetzelfde onderwerp. Maak daar gewoon 1 topic van.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:16 schreef Krambo het volgende:
Is het niet handiger en overzichtelijker om deze topics samen te voegen?
[Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER OM 15:00 UUR***
[Uruzgan] Kabinet staat op omvallen? #2
Overleg Afghanistan zit muurvast: Den Haag weer in crisis. 3
Haalt het kabinet het eind van de week?
ja. Zeker met zometeen een debat. In welk topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook even aankaarten. Er lopen verschillende topics over hetzelfde onderwerp. Maak daar gewoon 1 topic van.
Het beste is als een mod gewoon een topic op slot gooit. Dan gaat het vanzelf wel in 1 topic lopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja. Zeker met zometeen een debat. In welk topic
1 nieuw topic? Ik wil er wel 1 opnenen, maar het wordt dan zo wildgroei..
1 gesloten en verwezen naar het andere topic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mogelijke coalities
Dubbel: Coalitie vormen onmogelijk?
Mee eens, even kijken of ie ergens anders heen kan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Picchia het volgende:
Wat vinden jullie van Turken?
Dit hoort niet in POL.
Fixed.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef .Pedobear. het volgende:
Kunnen de letters van dit topic goed worden gezet alstublieft?
De PNVD in het volgende kabinet
Jawel, maar die was op bezoek bij haar oma. Fixed.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan de koningin het ontslag van de ministers weigeren?
Is er dan echt geen mod, die de fout in die TT ziet en die zonder dat iemand ze erop hoeft te wijzen, deze even verbetert?
Fixed.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef freako het volgende:
Is 'Balkie' nu eigenlijk recordhouder?
Kan een mod blakie veranderen in Balkie?.
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je bent even een weekje naar Java en gelijk valt het kabinet
Jullie zullen het wel druk hebben gehad
Als je daar maar niet heen bent gegaan met de VOC mentaliteitquote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je bent even een weekje naar Java en gelijk valt het kabinet
Jullie zullen het wel druk hebben gehad
Als ik heel eerlijk ben, zijn de mooiste gebouwen daar de NLse koloniale, samen met de oude tempels,.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Als je daar maar niet heen bent gegaan met de VOC mentaliteit
Thanks. Het topic welke later geopend werd is gesloten.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef ethiraseth het volgende:
Dubbel topic:
Het CDA gaat de allochtoon keihard aanpakken
CDA wil allochtone criminelen harder aanpakken
Dankjewel voor het aangeven. Van enige serieuze discussie is inderdaad geen sprake (meer).quote:Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef Monolith het volgende:
Dit was best een vermakelijk maandagmiddag topic, maar ik krijg het gevoel dat het een beetje uit de hand loopt.
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dankjewel voor het aangeven. Van enige serieuze discussie is inderdaad geen sprake (meer).
De nazi's gooiden dit soort topics ook dicht!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:10 schreef Bowlingbal het volgende:
En het aantal Godwins mag de volgende keer ook wel wat minder.
Daar geef ik je gelijk in, de VOC tijd heeft ook mooie dingen achtergelaten.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, zijn de mooiste gebouwen daar de NLse koloniale, samen met de oude tempels,.
De hedendaagse steden zijn gewoon smerig
Zeker weten...maar waar kun je daarover een topic starten?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, de VOC tijd heeft ook mooie dingen achtergelaten.
Mwoah, er komt een apart VKZ forum, zie FB.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef JoaC het volgende:
[Centraal] Val Kabinet/Tweede Kamerverkiezingen
Nuttig?
en de reacties daarna, vind ik niet echt een toffe manier van discussiëren en waarschijnlijk ook een persoonlijke aanval gezien mijn avatar. ik weet niet of hij het als grap bedoelt maar ik denk het niet gezien zijn post history.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee die laatste twee zijn anti sharia ....waar de rest zijn kont al naar hetoosten opgestoken heeft om zich na het snuiven van papaverproducten zich werkelijk goed te laten naaien.
Nou mogen die baardmannen van mij iedere linkse rukker zonder verdoving goed anaal nemen, want zij hebben tenslotte al jaren de samenleving verkracht
Beetje onnodig vind ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat zien mensen toch zo in een Wouter Bos eigenlijk. Hij heeft toch al bewezen dat hij een draaier is, met mooie praatjes tijdens de verkieizngen. Maar eenmaal geinstalleerd met een ton per jaar steekt hij als een Jood iedereen in de rug. Zelfs de coalitie partij cda laatst voor een paar stemmen meer in de polls.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
jullie soort tuig vaart wel bij dit soort domme debatjes ja. lekker oneliners strooien
quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
Verdonk kent eigen lijsttrekker Eindhoven niet
Mag ik een T extra?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:22 schreef Dunckie het volgende:
[Centraal] Wilders/PVV - In debat voor de verkiezingen #15
Mag deze dicht?
Digitaal vanuit huis stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Zeroku het volgende:
Heb jij wel een per ongeluk op de verkeerde partij gestemd?
Schopje VKZ?
Nou, eens kijken of ik daar net zo verzuip in de Wilders / PVV topics.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Bowlingbal het volgende:
Onlangs is het subforum verkiezingen 2010 - VKZ geopend.
Alles gerelateerd aan de verkiezingen is daar het beste op zijn plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |