abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78322773
Het CDA komt nu met het idee voor een strafdienstplicht voor overlast bezorgende jeugd. Klinkt als het oude boefjeskamp plan van Lubbers in een nieuw jasje.

Wat vinden jullie? Een goed plan?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_78323022
En TS begint natuurlijk:

Ik ben voor. Meteen invoeren. En als extra voordeel; dan kunnen de linkse partijen ook niet meer zeggen dat Defensie nergens goed voor is.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_78323183
quote:
Check, tijd voor een slotje.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:18:03 #5
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_78323469
Klinkt een beetje als Glen Mills wat met open armen ontvangen werd en vervolgens volgens de statistieken totaal niet werkte.

Bron: zie plaatje aan de rechterkant op deze pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glen_Mills_School
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_78323484
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef Cobra4 het volgende:

Wat vinden jullie?
dat er bijna verkiezingen zijn...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:18:21 #7
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_78323488
quote:
Ohja, en dat, ik had het al eerder gezien.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')