Mag jij me uitleggen wat er dom is om je aan je beloftes te houden? Of war er dom is om een motie van de kamer uit te voeren?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef damian5700 het volgende:
Vooralsnog denk ik dat Bos heel erg dom bezig is. Sowieso politieke munt proberen te slaan over de ruggen van de Afghaanse bevolking vind ik op zijn minst erg cynisch.
Wens, vader, gedachte... Denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef Igen het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, waarom Bos in een Freudiaanse verspreking zou zeggen uit heel Afghanistan weg te willen, als hij oprecht alleen uit Uruzgan weg wil en best een missie elders in het land wil steunen.
Ik heb wel drie keer een reactie gehad, maar drie keer was het geen antwoord maar alleen een herhaling van wat ik allang weet.
Idd we zullen zien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar hij hamert ook op 'de afspraak uit 2007'. Het gaat niet zo zeer om de resultaten maar om wat politiek gezien 'klopt'. En ik zie hem echt niet zoveel stennis schoppen om het vervolgens op een semantisch spelletje uit te laten draaien. Maargoed, we zullen zien
Hij dacht dat het over de gemeenteraadsverkiezingen ging? Want daar ging die bijeenkomst over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wens, vader, gedachte... Denk ik.
Vond zijn "verspreking" op de vraag of ze klaar zijn voor de verkiezingen veel leuker
Geen antwoord wat jij wil zien of snap je het niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef Igen het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, waarom Bos in een Freudiaanse verspreking zou zeggen uit heel Afghanistan weg te willen, als hij oprecht alleen uit Uruzgan weg wil en best een missie elders in het land wil steunen.
Ik heb wel drie keer een reactie gezien, maar drie keer was het geen antwoord maar alleen een herhaling van wat ik allang weet.
Met een willekeurige andere CDA naam werkt hij ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:07 schreef ErikT het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
De pauze tussen zijn antwoord & zijn vraag over welke verkiezingen Mingele het had, was mij iets te lang & iets te gespeeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over de gemeenteraadsverkiezingen ging? Want daar ging die bijeenkomst over.
Over de nationale verkiezingen zei hij dat ze daar "altijd" klaar voor zijn.
Edit: Nou ben ik zeker echt gigantisch naïef aan het doen.
Dit zou ook geen slecht scenario zijn.quote:Cruciaal is de rol van Verhagen, een hoofdrolspeler in het conflict. Hij vindt dat Nederland internationale verplichtingen heeft en aan het NAVO-verzoek moet voldoen. Ook lijkt hij het minst genegen weer toe te geven aan de PvdA, niet zijn meest geliefde coalitiepartner. Daarom is het niet ondenkbaar dat hij na een halfslachtig compromis zelf besluit als minister op te stappen.
Geen van beide. Ik stel een vraag, en als reactie krijg ik drie keer een tekst die gewoon niet op mijn vraag in gaat. Het lijkt wel een kamerdebat zo!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen antwoord wat jij wil zien of snap je het niet?
Ah, het overleg lijkt dus afgelopen te zijn. Zal er zo wel meer nieuws komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De pauze tussen zijn antwoord & zijn vraag over welke verkiezingen Mingele het had, was mij iets te lang & iets te gespeeld
Ook leuk:
Guusje ter Horst: Enigszins zorgelijk is de situatie wel...
Ja, vandaar mijn edit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De pauze tussen zijn antwoord & zijn vraag over welke verkiezingen Mingele het had, was mij iets te lang & iets te gespeeld
Dan zien wij dat beiden duidelijk anders.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik stel een vraag, en als reactie krijg ik drie keer een tekst die gewoon niet op mijn vraag in gaat. Het lijkt wel een kamerdebat zo!
En dan Jaap de Hoop Scheffer terug als minister van buitenlandse zakenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef ErikT het volgende:
Van nrc.nl:
[..]
Dit zou ook geen slecht scenario zijn.
Verhagen stapt echt niet. Hij en JP zijn twee handen op een buik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef ErikT het volgende:
Van nrc.nl:
[..]
Dit zou ook geen slecht scenario zijn.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Bensel het volgende:
vind het knap. in 4 weken 3 maal crisis. eerst de statement van balkenende over het Davids rapport, daarna het rapport zelf, en nu over afghanistan Uruzgan. Best pijnlijk
Dat denk ik idd ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verhagen stapt echt niet. Hij en JP zijn twee handen op een buik.
Laat maar komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, het overleg lijkt dus afgelopen te zijn. Zal er zo wel meer nieuws komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |