Het lijkt me inderdaad slimmer om het kabinet te laten vallen over iets in de toekomst, dan over iets in het verleden. Politiek gezien dan he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Ringo het volgende:
De val van het kabinet vanwege Afghanistan is de laatste kans voor de PvdA om zich als standvastige partij te profileren. Imagotechnisch is het een goede manier om met een schone lei te beginnen.
Helaas nog niet, maar om 5 uur komt (schijnbaar) de PvdA fractie bij elkaar... Misschien dat ze dan de stekker er preventief uittrekken.quote:
That's it. Afghanistan heeft weinig credits onder de bevolking.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad slimmer om het kabinet te laten vallen over iets in de toekomst, dan over iets in het verleden. Politiek gezien dan he.
Volgens Frits welquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Zijn ze al dood?
even bijlezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
voor de nieuwkomers: om 17:00 PvdA fractie bijeen.
Crisis-sweer in den haag!
Maar is dat dan alleen argumentatie of heb je ook echt iets in die richting gehoord?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
That's it. Afghanistan heeft weinig credits onder de bevolking.
Onderbuik ? Kan me zo voorstellen dat er genoeg mensen zijn die wel voor verlenging zijn. Ik twijfel ook een beetje, want heb toch het gevoel dat als we nu weg gaan alle moeite daar voor niks is geweest (inclusief de gevallen militairen).quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar is dat dan alleen argumentatie of heb je ook echt iets in die richting gehoord?
En dan wel de verkiezingsbelofte breken? Daar gaan ze in de campagne nooit meer mee wegkomen na de opmerking van Bos over belofte en beloven (nogmaals, een woord dat regerende politici zelden in de mond nemen (terecht trouwens) ) maar dat hier wel gaat blijven hangen na vandaag...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Betekent een val van het kabinet eigenlijk nee richting NAVO ? Of blijft die brief onbeantwoord tot het volgende kabinet ?
In dat geval kan het CDA met een gerust hart het kabinet laten klappen en dan vervolgens met de VVD alsnog de NAVO bevestigend beantwoorden.
Ik bedoelde of dat Ringo's argumentatie was voor zijn opmerking dat het kabinet vandaag zal gaan vallen, en het dus alleen een verwachting is, of dat hij nog meer weet, uit die wandelgangen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Onderbuik ? Kan me zo voorstellen dat er genoeg mensen zijn die wel voor verlenging zijn. Ik twijfel ook een beetje, want heb toch het gevoel dat als we nu weg gaan alle moeite daar voor niks is geweest (inclusief de gevallen militairen).
Wat mij betreft ook niet, vandaar dat ik nu zo 'n dubbel gevoel heb over weggaan. Ik krijg er zo 'n verspilde-moeite-idee bij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, wat mij betreft waren we niet eens gegaan
Als het kabinet valt, staat alles on hold. Een we-zeggen-geen-ja-en-geen-nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Betekent een val van het kabinet eigenlijk nee richting NAVO ? Of blijft die brief onbeantwoord tot het volgende kabinet ?
In dat geval kan het CDA met een gerust hart het kabinet laten klappen en dan vervolgens met de VVD alsnog de NAVO bevestigend beantwoorden.
En dan kan het CDA met een gerust in een nieuw kabinet alsnog JA zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als het kabinet valt, staat alles on hold. Een we-zeggen-geen-ja-en-geen-nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |