Helaas niet, gesprekken in besloten kringquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef OldJeller het volgende:
Is dit weer te bekijken via internet, het debat?
Aint gonna happen, ze zijn allemaal té hypocriet en té schijterig dan teveel zetels te verliezen, dus modderen ze maar weer even door met elkaarquote:
Dat verwacht ik idd ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aint gonna happen, ze zijn allemaal té hypocriet en té schijterig dan teveel zetels te verliezen, dus modderen ze maar weer even door met elkaar
Ik ook. Als het valt is dat long overdue.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ik ben dit kabinet zo beu.
PvdA is zo zwak dat ze het niet durven te laten vallen. Ze hebben meermaals de gelegenheid gekregen van het CDA. Het CDA speelt de zwakte van de PvdA gewoon slim uit, die kunnen toch alles doen lijkt het wel. De PvdA geef je een aantal magische zinnen en dan geloven ze dat de achterban het wel zal slikken.quote:
QFT!..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ik ben dit kabinet zo beu.
dit dus, helaas....quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:PvdA is zo zwak dat ze het niet durven te laten vallen. Ze hebben meermaals de gelegenheid gekregen van het CDA. Het CDA speelt de zwakte van de PvdA gewoon slim uit, die kunnen toch alles doen lijkt het wel. De PvdA geef je een aantal magische zinnen en dan geloven ze dat de achterban het wel zal slikken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef -jos- het volgende:
PVDA WIJST NAVO-VERZOEK URUZGAN DEFINITIEF AF [aldus ANP]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |