Helaas niet, gesprekken in besloten kringquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef OldJeller het volgende:
Is dit weer te bekijken via internet, het debat?
Aint gonna happen, ze zijn allemaal té hypocriet en té schijterig dan teveel zetels te verliezen, dus modderen ze maar weer even door met elkaarquote:
Dat verwacht ik idd ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aint gonna happen, ze zijn allemaal té hypocriet en té schijterig dan teveel zetels te verliezen, dus modderen ze maar weer even door met elkaar
Ik ook. Als het valt is dat long overdue.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ik ben dit kabinet zo beu.
PvdA is zo zwak dat ze het niet durven te laten vallen. Ze hebben meermaals de gelegenheid gekregen van het CDA. Het CDA speelt de zwakte van de PvdA gewoon slim uit, die kunnen toch alles doen lijkt het wel. De PvdA geef je een aantal magische zinnen en dan geloven ze dat de achterban het wel zal slikken.quote:
QFT!..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ik ben dit kabinet zo beu.
dit dus, helaas....quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:PvdA is zo zwak dat ze het niet durven te laten vallen. Ze hebben meermaals de gelegenheid gekregen van het CDA. Het CDA speelt de zwakte van de PvdA gewoon slim uit, die kunnen toch alles doen lijkt het wel. De PvdA geef je een aantal magische zinnen en dan geloven ze dat de achterban het wel zal slikken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef -jos- het volgende:
PVDA WIJST NAVO-VERZOEK URUZGAN DEFINITIEF AF [aldus ANP]
Er zullen wel weer de nodige kunstgrepen gedaan dienen te worden. Het inzetten van trainers, F16's en "beveiligers" in plaats van reguliere soldaten zal wel mooi genoeg geformuleerd zijn voor de PvdA.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Arcee het volgende:
Zolang ze het kabinet niet willen laten vallen, komen ze ook hier wel weer uit.
Dat valt nog te bezien. In dit geval gaat de PvdA namelijk hun zin krijgen als wisselgeld in het grote 'laat het kabinet niet vallen' spel. Met beslissingen nemen heeft het allemaal niet meer zoveel te maken helaas.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA is zo zwak dat ze het niet durven te laten vallen. Ze hebben meermaals de gelegenheid gekregen van het CDA. Het CDA speelt de zwakte van de PvdA gewoon slim uit, die kunnen toch alles doen lijkt het wel. De PvdA geef je een aantal magische zinnen en dan geloven ze dat de achterban het wel zal slikken.
Kom, we gaan nog wat meer om bloed schreeuwen, misschien werkt hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien helpt het als we de illusie in stand houden
Dat is de instellingquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom, we gaan nog wat meer om bloed schreeuwen, misschien werkt het
WIJ WILLEN BLOED ZIEN, WIJ WILLEN BLOED ZIEN!
Als er nu verkiezingen zouden zijn zou Geertje de ballen uit zijn broek lachenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op dit moment zonder kabinet zitten lijkt me nog minder.
Daar hebben ze al vaak genoeg de kans voor gehad. Hamer zal zich wel weer vastgrijpen aan definities en formuleringen. Een beveiliger met een geweer is nog geen militair zal wel haar redenatie zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
PvdA moet sowieso gewoon ballen tonen
Volgens mij is na Srebrenica besloten om geen Nederlands personeel in te zetten zonder dat deze beschermd worden door eigen militairen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zullen wel weer de nodige kunstgrepen gedaan dienen te worden. Het inzetten van trainers, F16's en "beveiligers" in plaats van reguliere soldaten zal wel mooi genoeg geformuleerd zijn voor de PvdA.
Inlikken bij de Navo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom zou het CDA zo graag in Uruzgan willen blijven, er moet bij hen toch ook wel eens een belletje gaan rinkelen dat het draagvlak hiervoor niet al te groot is ?
Braafste jongetje van de klas willen wezen enzovoorts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom zou het CDA zo graag in Uruzgan willen blijven, er moet bij hen toch ook wel eens een belletje gaan rinkelen dat het draagvlak hiervoor niet al te groot is ?
Dan zijn we weer een paar jaar verder en dan gaat het spelletje met de kennis van toen en met de kennis van nu weer beginnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef superworm het volgende:
Ze stellen uiteindelijk vast een commissie in die de mogelijkheden na het 'weegmoment' moeten uitstippelen
Dat hadden ze al een handvol keren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Krambo het volgende:
Het lijkt erop dat Bos cs. eindelijk een goede reden hebben gevonden om het kabinet te laten vallen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat hadden ze al een handvol keren.
Mooi, briefje terug aan de NAVO dat ze iemand anders moeten zoeken, en over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef RvLaak het volgende:
Bos nu op BNR: PvdA gaat definitief niet akkoord met een verlenging van een militaire missie in Afghanistan
Gek eigenlijk, dat we nog steeds bezig zijn met een deal die al vanaf Lockheed voortsleept.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef alors het volgende:
Volgende agendapunt is volgens mij de JSF, ook al zo'n paradepaardje van het CDA en in het bijzonder Jack de Vries ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |