Ik hoorde laatst dat nog maar 16% van de bevolking vertrouwen heeft in dit kabinet. Ik denk niet dat die op Fok! zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef eriksd het volgende:
Valt mij wel op dat iedereen hoopt op de val. Meestal heb je ook wat mensen die voor een kabinet zijn, maar kennelijk is dit kabinet zo slecht dat die zelfs dun gezaaid zijn.
Was Bos ook nog mee bezig vandaag: http://nos.nl/artikel/138169-bos-wil-ijsland-tegemoet-komen.htmlquote:
Bos druk mannetje...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was Bos ook nog mee bezig vandaag: http://nos.nl/artikel/138169-bos-wil-ijsland-tegemoet-komen.html
Als er iemand fervent tegenstander is van dit kabinet ben ik wel. Qua achtergrond waarop het gestoeld is (links-christelijk), maar ook het totale gebrek aan beleid. Zelfs al zou je een inhoudelijke discussie willen voeren, dan kan het simpelweg niet omdat ze de afgelopen 3 jaar helemaal niets gedaan hebben mbt beleid.quote:
Meteen ff in de OP van Overleg Afghanistan zit muurvast: Den Haag weer in crisis 4 gezetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
gister ook gepostmaarja hij blijft leuk
Idd, zoiets verwacht je toch meer van de Fryske Nasjonale Partijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat die gast geen Nederlands lult... Irriteert me mateloos.
Maar toch dank voor de vertaling
Hij ging spontaan antwoord geven op een vraag , dat wilde JP niet en siste niet doen Bertquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat voor dingen heeft meneer bert gedaan..
ik kon gister debat niet volgen. ik kon het niet horen.
Soms zijn dingen leuk, soms niet. Dit plaatje valt onder de laatste categorie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Disavowed het volgende:
Voor de werklozen onder ons, waaronder ondergetekende:
Vacatures!
Functie-eisen:
[ afbeelding ]
No data!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Hammer-Time het volgende:
Is er een probleem met kamertweets.nl ofzo?
Error writing file '/var/tmp/MYsYYkNS' (Errcode: 28) <-- lol
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
gister ook gepostmaarja hij blijft leuk
quote:"Niet doen Bert!"
Alweer, gisteren ook al errors.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Hammer-Time het volgende:
En Maxime zat toen wederom te glunderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
Hij ging spontaan antwoord geven op een vraag , dat wilde JP niet en siste niet doen Bert
Zijn daar beelden van? Gister alleen stukjes kunnen zien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
Hij ging spontaan antwoord geven op een vraag , dat wilde JP niet en siste niet doen Bert
Youtube op bert niet doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Gister alleen stukjes kunnen zien.
Verhagen zong in zichzelf ik heb een zachte G maar ook een harde L(twitterde iemand weet niet meer wie)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Maxime zat toen wederom te glunderen.
Oud nieuws, we hebben 21 topics volgebaggerd in minder dan 24 uur, dat geeft het tempo aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Sphere het volgende:
fritswester
Nog geen duidelijkheid. CDA en Christenunie keihard in aanvaring met PvdA over onderling vertrouwen. Of omgekeerd, hoe je het wilt zien. 8 minutes ago from web
quote:
Nee, ze zijn nog steeds bezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik begrijp er niks van. Komt er vanavond weer een beraad?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat voor dingen heeft meneer bert gedaan..
ik kon gister debat niet volgen. ik kon het niet horen.
Dat is een MySQL fout: disk fullquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Hammer-Time het volgende:
Niet doen dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms zijn dingen leuk, soms niet. Dit plaatje valt onder de laatste categorie.
Mooie samenvatting hebben ze gemaakt, wel handig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef RvLaak het volgende:
ff een recap van gister op pol24
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mooie samenvatting hebben ze gemaakt, wel handig.
Dictatortje spelen ben je ook al goed inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, we hebben 21 topics volgebaggerd in minder dan 24 uur, dat geeft het tempo aan.
En dat de PvdA een kutpartij isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
Voor scholieren van HAVO of VWO is deze hele crisis wel een mooie manier om meteen te leren over politiek en staatsinrichting.
Ik ken een aantal VMBO-mensen die er ook in geinteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
Voor scholieren van HAVO of VWO is deze hele crisis wel een mooie manier om meteen te leren over politiek en staatsinrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |