Youtube op bert niet doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Gister alleen stukjes kunnen zien.
Verhagen zong in zichzelf ik heb een zachte G maar ook een harde L(twitterde iemand weet niet meer wie)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Maxime zat toen wederom te glunderen.
Oud nieuws, we hebben 21 topics volgebaggerd in minder dan 24 uur, dat geeft het tempo aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Sphere het volgende:
fritswester
Nog geen duidelijkheid. CDA en Christenunie keihard in aanvaring met PvdA over onderling vertrouwen. Of omgekeerd, hoe je het wilt zien. 8 minutes ago from web
quote:
Nee, ze zijn nog steeds bezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik begrijp er niks van. Komt er vanavond weer een beraad?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat voor dingen heeft meneer bert gedaan..
ik kon gister debat niet volgen. ik kon het niet horen.
Dat is een MySQL fout: disk fullquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef Hammer-Time het volgende:
Is er een probleem met kamertweets.nl ofzo?
Error writing file '/var/tmp/MYsYYkNS' (Errcode: 28) <-- lol
Niet doen dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms zijn dingen leuk, soms niet. Dit plaatje valt onder de laatste categorie.
Mooie samenvatting hebben ze gemaakt, wel handig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef RvLaak het volgende:
ff een recap van gister op pol24
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mooie samenvatting hebben ze gemaakt, wel handig.
Dictatortje spelen ben je ook al goed inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, we hebben 21 topics volgebaggerd in minder dan 24 uur, dat geeft het tempo aan.
En dat de PvdA een kutpartij isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
Voor scholieren van HAVO of VWO is deze hele crisis wel een mooie manier om meteen te leren over politiek en staatsinrichting.
Ik ken een aantal VMBO-mensen die er ook in geinteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
Voor scholieren van HAVO of VWO is deze hele crisis wel een mooie manier om meteen te leren over politiek en staatsinrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |