een paar zetels erbij en cda-vvd-pvv is mogelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef du_ke het volgende:
toch ook maar even de Maurice de Hond peiling
CDA 27
PvdA 15
SP 13
VVD 22
PVV 25
Groen Links 14
ChristenUnie 7
D66 20
SGP 2
PvdDieren 3
Trots op NL 2
Maakt het er niet makkelijker op
In zetelaantallen wel. Qua samenwerking niet natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef Caesu het volgende:
[..]
een paar zetels erbij en cda-vvd-pvv is mogelijk.
Welke optie is qua samenwerking wel mogelijk? Ik zie de VVD ook niet zomaar met de SP in één partij gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
In zetelaantallen wel. Qua samenwerking niet natuurlijk
Een aantal partijen zie ik inderdaad niet samenwerken. SP zie ik niet regeren, net als SGP, PVV en PvdD.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welke optie is qua samenwerking wel mogelijk? Ik zie de VVD ook niet zomaar met de SP in één partij gaan.
Inderdaad. PVV, SP, D66 en SGP lijkt me een mooi kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef ouderejongere het volgende:
Een minderheidskabinet is de enige reële optie. Om nog enigszins effectief te kunnen regeren moet dat kabinet gemiddeld midden zijn. PVV en SP zouden dan beide in dat kabinet zitting moeten nemen.
Doet de SGP uit principe niet mee in een coalitie ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef du_ke het volgende:
PVV zie ik als een soort SGP. Lekker dogmatisch hun eigen ding doen maar die gaan echt niet regeren
Meer uit realiteitszin, denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Doet de SGP uit principe niet mee in een coalitie ?
Dat boeit niet zo, als het kabinet valt wordt er voor die tijd vast geen verlenging besloten en gaan de troepen gewoon eind 2010 weg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:59 schreef Bob-B het volgende:
Mwuah, PVV is tegen Uruzgan, VVD en CDA voor, zit je alsnog met een probleem.
De afspraak was ook gewoon dat ze eind 2010 weg zouden gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat boeit niet zo, als het kabinet valt wordt er voor die tijd vast geen verlenging besloten en gaan de troepen gewoon eind 2010 weg.
Toevallig! Zojuist op BNR Radio Alexander Pechtold. Hij ziet het liefst een liberaal kabinet van VVD, GroenLinks en D66 aangevuld met PvdA of CDA.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:38 schreef Libereco het volgende:
Meest realistisch is denk ik nog CDA, VVD, D66 en GroenLinks.....
Paars aangevuld met GroenLinksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:41 schreef Libereco het volgende:
[..]
Toevallig! Zojuist op BNR Radio Alexander Pechtold. Hij ziet het liefst een liberaal kabinet van VVD, GroenLinks en VVD aangevuld met PvdA of CDA.
een van de VVD's in je post moet een D66 zijn zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:41 schreef Libereco het volgende:
[..]
Toevallig! Zojuist op BNR Radio Alexander Pechtold. Hij ziet het liefst een liberaal kabinet van VVD, GroenLinks en VVD aangevuld met PvdA of CDA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |